Uszkve az idei E3 óta tart lázban minket a Square Enix saját fejlesztésű motorja, a Luminous engine. Ezúttal két új techdemó látott napvilágot, melyek a karakterek valós idejű változásait mutatják be a szerkesztőfelületen.
Az Agni’s Philosophy névre keresztelt techdemót ezúttal úgy is megcsodálhatjuk, amikor a fejlesztők pár kattintás után valós időben eszközölnek változtatásokat a karaktereken. A Luminous engine jól testreszabható és rugalmas kódhalmaz, amely a következő generációt játékait hajtja a Square Enix berkein belül. Konkrét címet még nem jelentettek be rá.
Nézd meg az unlimited detail oldalát, azoknak videóik is mutatják, hogy igenis van már gép, ami kiszámítja.
#20: Jónak jó lenne, de nem véletlenül nincs még a legmodernebb játékokban sem valóságos törésmodell. Irdatlan mennyiségű számítást igényel sajnos. Habár a CryEngine-hez készítettek egy Soft-body nevű plugint, de a valóságostól még messze van. Ha érdekel keress rá youtube-n.
Én az MI-t személy szerint bőven a grafika és fizika fölé tenném, hatalmasat dobna a játékélményen, ha a gépi játékosok tudnának tanulni és ténylegesen gondolkodnának, nem előre megírt algoritmusok alapján számítanák ki az optimális döntéseket. Amik az esetek többségében egyáltalán nem optimálisak.
De persze azért is van ez, mert akkor az fpseik 99%-a 18+-os lenne.
Továbbá indokolatlannak tartom a katarzist is, ezt a látványt az UE3 vagy a CryEngine is rég tudta prezentálni. Amiben a Luminous erősnek tűnik, az a részletek valós idejű szerkesztése (CryEngine khm-khm), bár merész elképzelés lenne, ha csupán csúszkák húzogatásával el lehetne készíteni egy játékot. Másrészt ez egy tech-demo, elsősorban a fejlesztőknek szól, az átlag játékosnak ebből az jön le, hogy "hűűűdefasza mi mindent tud". Kár, hogy ennek a tudásnak jobb esetben is csak a felét fogja tudni megvillogtatni 1-1 játék, szóval játékos szempontból tök érdektelen mindaz, amit a videókban mutogatnak. Legyen szép és fusson el. Ha ehhez a kettőhöz tudják magukat tartani a fejlesztők, akkor már nyert ügyünk van.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.