A Capcom fejese, Masaru Ijuin egy blogbejegyzésben árult el néhány érdekességet a Deep Downt is hajtó Panta Rhei engine-ről. Habár a cég előző motorja, az MT Framework is egy erős renderelő motor, az új technológiát már teljes mértékben az Xbox One-ra és a PS4-re szabták. Azért az előző megoldást sem dobták a kukába, néhány Xbox 360-as és PS3-as címüknél továbbra is felhasználják, a mobil és kézikonzolos játékaiknál pedig az MT Framework Mobile-t vetik be.
A Panta Rhei-t az alapoktól kezdve építették fel, annak érdekében, hogy teljes mértékben megfeleljen a modern elvárásoknak. Ráadásul a next-gen címek még több munkát igényelnek, akár nyolcszor-tízszer többet, mint az előző generációban, s a hagyományos elméletek nem működnek. Viszont könnyen használható fejlesztői környezetet készítettek, minimalizálva az munkaveszteséget. Ha egy pálya elkészül, azt gyorsan kipróbálhatják, és ugyanilyen gyorsan változtathatnak rajta.
A motor egyik látványos megoldása a tűz. A lángok áramlását is képes szimulálni a Panta Rhei, amely akár üldözőbe is veheti a játékost, például amikor egy sárkány tűzet okád ránk egy alagútban. Minél hamarabb meg kell találnunk a kijáratot, de egy T-elágazásnál sem lehetünk biztonságban, elvégre a lángok jobbra és balra is elterjedhetnek. Jól hangzik, nem?
A Deep Down még idén napvilágot lát PS4-en.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.