Az OnLive-ról 2012 augusztusában nem túl biztató híreket kaptunk: kiderült, hogy a szolgáltatás üzemeltetői gyakorlatilag rosszul számoltak, és állítólag a korábbi vezérigazgató sem volt éppen normális, egyes vélemények szerint konkrétan tönkretette a céget.
Azóta az OnLive-ról nemigen lehetett hallani, hosszú ideje most rukkoltak elő először olyan hírekkel, amik azt bizonyítják, hogy a cloud-gaming cég továbbra sem adta fel a terveit: gatyába rázta a menedzsmentet (többek között korábbi EA- és Disney-vezetőket is felkarolt), másrészt új szolgáltatásokat jelentett be.
Az egyik újdonság a CloudLift nevű fícsör, ami a hétnapos próbaidő után 15 dolláros havidíjért használható. A lényege, hogy összeköthetjük az OnLive-fiókunkat a PC-nkre telepített (és támogatott) játékok könyvtárával, így azok is streamelhetővé válnak: ez azt jelenti, hogyha otthon játszol a gamer PC-den, a munkahelyi gépeden ott folytathatod a játékot az ebédszünet alatt, ahol abbahagytad - csak éppen felhőből, mert az irodai gépeden nem futna a játék.
A rendszer folyamatosan szinkronizálja a mentéseket, és ami a legfontosabb, hogy ezáltal nemcsak az OnLive-on megvásárolt játékok futtathatók a cloudból, hanem például a steames címek is - ezen kívül a PlayPack előfizetés, ami 250 játékhoz biztosít felhős hozzáférést 10 dollár fejében, még mindig elérhető természetesen.
A másik fejlesztés az OnLive Go, ez viszont a fejlesztőket és az üzleti felhasználókat érinti: a Second Life készítői például egy mobilos alkalmazást építettek a rendszerre, amiről bármikor körbejárhatják a Second Life világát.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.