Tisztázzuk a legelején: a Without Memory még csak papíron létezik, a tervek és az artworkök vannak készen, de még egyetlen sort sem programozott le belőle az orosz Dinosaurum Games. De nem lehet elég korán bejelenteni egy játékot, igaz? Ennek megfelelően jó sokat kell várnunk rá: a srácok 2016-os megjelenést vizionálnak.
A Without Memory az interaktív thrillerek műfajában domborít, a fejlesztőket nem titkoltan a Quantic Dream-féle Beyond: Two Souls ihlette, ám nagyra törő céljuk az, hogy felülmúlják a példaképet, itt a játékosok még radikálisabban befolyásolhatják a történetet.
A stúdió szerint a játék félig nyitott világban játszódik, hősünket harmadik személyű nézőpontból irányítjuk majd, és a DualShock 4 touchpadje sem marad kihasználatlanul. A grafikáért az Unreal Engine 4 felel, az ígéretek szerint azért, hogy valódi áttörést érjenek el az animációk és a látvány terén.
A Dinosaurum Games egyébként 2012-ben alakult Moszkvában, tudják, hogy a thriller műfaj még nem eléggé elterjedt a konzolokon. A stúdió honlapja május 24-én nyílik meg.
Pillanatnyilag egy pár koncepciós rajzzal szolgálhatunk, melyek pontosan bemutatják a Without Memory érdekes hangulatát.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.