A német Gamestar egyik szerkesztője abban a szerencsés helyzetben volt, hogy idő előtt kipróbálhatta a valószínűleg már végleges állapotához közelítő The Witcher 3-at. A közel tizenkét órás próbakör során a hetedik szintig gyúrta Geraltot és a kaland közben bizony rengeteg tapasztalattal gazdagodott.
A játékmenet kapcsán például végre megerősítést nyert, hogy négy különböző nehézségi szintet (easy, medium, hard and dark) kínál majd a játék. A mellékküldetések minden eddiginél részletesebbek és izgalmasabbak lesznek, köszönhetően annak, hogy az előző részekhez képest nagyobb hangsúlyt kaptak, így most már sokkal összetettebbek, szerteágazóbbak lettek. A játék két nagy helyszíne Novigrad és No Man's Land lesz, amelyek nagyobbak, mint a Skyrim teljes térképe. Skellige szigetei is hatalmas bejárható vidéket ígérnek, ahogy Kaer Morhen is viszonylag nagy területnek számít majd a játékban. No Man's Land például huszonöt kisebb falucskából, városkából áll, amelyek között akad olyan, amelynek a mérete eléri a The Witcher 2-ben megismert Flotsamét is.
A történet hihetetlenül sokfelé ágazik, így meghozott döntéseink következményeit nem lehet majd egy sima "korábbi mentésünket újratöltjükkel" orvosolni. A párbeszédek nem követik a BioWare jó vagy rossz sémáját, magunknak kell kitalálni vagy végiggondolni, hogy a válaszoknak milyen következményei lesznek. Az ellenfelek nem respawnolnak majd újra, legalábbis nem túl sűrűn, illetve visszatér az ökölharc, de ezúttal mellőzi a QTE-szekvenciákat. A korábban bejelentett Cirivel közel 5-10 órát tölthetünk majd el és a játékélmény inkább az akció-kaland vonalon mozog, és nem a klasszikus szerepjátékok elemeire épít.
A Gamestar munkatársa elmondta, a közel tizenkét óra alatt egyetlen egyszer se találkozott még csak hasonlóan kinéző NPC-vel. Az irányítás a billentyűzet és egér kombinációval iszonyatosan kényelmesre sikeredett, továbbá megerősítést nyert, hogy első napos sebtapaszt kap majd a játék. Geralt szakálla a játék előrehaladtával fokozatosan nőni fog, illetve eltűntek a második részből megismert és idegesítő ajtók. Most már automatikusan ki fognak nyílni, nem kell gombot nyomogatni és ennek megfelelően nem lesz töltési idő se. A HUD személyre szabható lesz, például az ikonok vagy a küldetéseket jelző markerek kikapcsolhatóak lesznek a térképen. Folyamatosan kapunk majd audiovizuális visszajelzéseket is, például az emberek sikoltoznak, ha segítségre van szükségük.
Az infókat olvasva talán nem meglepő, hogy a május 19-re datált The Witcher 3: Wild Hunt több mint kétszáz órányi játékidőt ígér. A játék PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra fog megjelenni.
https://www.youtube.com/watch?v=NsCqTgVQeHM
van egy rossz hirem. lehet etol a zsetol kiralynak erzed magad, de inglendben ezt kb ket het alatt osszetalicskazod mint segedmunkas.xD
Irigykedjetek még szegénykéim : http://i.imgur.com/izKES3d.jpg
:D:D
Ezt már egyszer eljátszotta egy másik witcher hírnél másik felhasználónévvel, szal felesleges vele foglalkozni :D
A nincstelen gyökér. Egy kamu az egész, fölösleges neki válaszolni.. Nem létező ember, csak kommentvadász..
pl, ne legyetek mar ilyen butusok, hogy felultok minden utszeli trollnak.
amugy kedves BpZsolt, az utolso ket oldalon elkovetett amokfutasod (jokat eszek, nem vagyok proli, jobb vagyok mindotoknel, sikeres vagyok, a csaladom buszke ram) komoly szanalmat eberesztett bennem iranyodban. le a kalappal.
ilyesmivel akkor dicsexik egy nick egy no name forumon, ha valami iszonyat mely szarban ul.
ha valamelyik mondat nem összerakható, akkor utólag újraformálom ha kell.
Pojácák vagy gazemberek? Is-is.
Egyszerre félem és röhögöm általlátni:
a szikla óhatatlan visszafelé görög."
XO-n csak 900p lesz.:D
No de Witcher 2. Akció vagy RPG? Kérlek szépen ez a játék egy RPG és csak azok a gyíkok vitatkoznak azon, hogy mennyire "eksön" akik nem gondolnak bele abba, hogy miért olyan a harc amilyen. Egész egyszerűen arról van szó, hogy nem akartak itt is körökre osztott harcrendszert, mint más RPGkben, lásd Kotor, Fallout, hogy nagyobb neveket említsek, hanem folyamatos dinamikát akartak, ahogy az első részében. Minden tekintetben full RPG a Witcher 2 csak a harc nem körökre osztott, hanem folyamatos. Természetesen ha ennél tudsz jobbat ami nem lesz ennyire "eksön", akkor szívesen meghallgatlak. Csillogtasd meg a ... khm, tudásod.
Tetszett mindegyik.
És igen én nem tudok angolul ezért a magyar felirat még egy plusz indok...
Abszolút hidegen hagy hogy miféle rpg ez vagy az-e....tetszik vagy nem ennyi a kérdésem ha játékról van szó...
ha adhatok tanacsot az elder scrolls sorozatbol az obliviont probald ki, a dragon age sorozatbol meg csakis az elsot!
a skyrim nem lett rossz, de kozel sincs meg a komlexitasa, hangulata az oblivionhoz kepest, a dragon age meg minden ujabb resszel egyre tovabb butitotta hack&slash-re a sajat jol indulo jatekat.
jah, ami zsenialis meg a drakensang sorozat(1-2 resz) soha nem hittem benne, de remek humora van a nemet sracoknak, a jatek meg mai szemmel is szep. meltanytalanul ismeretlen crpg rajongok koreben.
https://www.youtube.com/watch?v=aUVy8i7Zl-k
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.