Frissítve: Hírességek próbálták ki az új Batmant

  • Írta: Shifty
  • 2015. június 12.
  • Érdekesség
Link másolása
Kevesebb mint két hét van már csak hátra a Batman: Arkham-trilógia záróakkordjának, a Batman: Arkham Knightnak a megjelenéséig, így nem csoda, hogy maximális fordulatszámon pörög a játék kampánya.

Most már tényleg nem kell sokat várni, és végre boltokba kerül a nyár egyik legjobban várt játéka, a Batman: Arkham Knight. A Warner Bros. és a Rocksteady a közelgő premier miatt pedig igyekszik maximális fordulatszámra pörgetni a reklámkampányt, úgyhogy a múltkori kedvcsináló után ma jött egy újabb.


Ebben olyan hírességek láthatóak, mint Wiz Khalifa, Blake Anderson, Neil Patrick Harris, Minka Kelly, Kumail Nanjiani, Breckin Meyer, Joe Manganiello, iJustine, Troy Baker (Kétarc hangja) Kevin Conroy (Batman hangja), és jól láthatóan baromi jól szórakoznak a játékkal.

A Batman: Arkham Knight június 23-án jelenik meg PC-n, Xbox One-on és PS4-en.

Update! Közben befutott egy vadonatúj, harminc másodperces tévéreklám is.

46.
46.
PAtr0n
#43: Na most. A DS nem attól szenzációs, hogy dögnehéz az eltunyult gamernek, hanem a játékmenetétől és a játékmechanikájától. A nehézsége még ezt megfejeli.
Ha nem játszottad ki, akkor nincs miről beszélgetnünk, ha igen, de nem tetszett, akkor azt én elfogadom.

#45Yanez:
Én is úgy voltam vele még tizenéves koromban hogy mindent vagy easy, vagy normal fokozaton toltam, aztán jöttem rá, hogy szeretem a kihívást, azóta mindent a legnehezebben tolom, kivételt képeznek oylan autós játékok, ahol a gép ellenfelek full hardban szinte csalnak. De a segítségek minden esetben ki vannak kapcsolva.

De hogy a témához is szóljak: Asylum okozott pár húzós percet hardon, a City már nem annyira, talán Mr Freeze, Origin még egyenlőre várat magára. De előtte be kéne fejeznem a Witcher 1-et :D
45.
45.
Yanez
#43: Sok játék azért normalon is nyújt kihívást, noha manapság ez már egyre ritkább. Régebben én is mindent közepes szinten toltam, csak néhány éve kezdtem el a játékok 90%-át hardon nyüstölni. Anno az Asylum és City részeket is így pörgettem ki, és valóban nem volt egy vasziszdasz, bár azért voltak pillanatok. Ezekbôl a "hibákból" tanulva, az Origins kizárólag nehéz fokozaton jöhetett csak szóba. Nem egyszer bele is tört a bicskám! Eddig csak a God of War egyes részeinek, némely összecsapása volt képes így megizzasztani.

Érdekesség, hogy pl pont itt a GK-n írta valaki, mekkora kínszenvedés volt neki az Origins-ben a Slade Wilson-os összecsapás normal szinten. Csak néztem, mert nekem pont az a része ment könnyebben, pedig hardon nyomtam. Számomra az egyik legnehezebb momentuma a börtönben volt, amikor egy rakat sittest kellett kétvállra fektetni.
43.
43.
Chrysh
#39: Ez mondjuk számomra érthetetlen, hogy miért lehet egy játék csak hardon embert próbáló, mért nem lehet már normalon is (kicsit) kemény tészta? Nagy csalódásomra egyre kevesebb ilyen produktummal találkozok.

Itt jegyezném meg, hogy én még csak sajna az Arkham Asylummal játszottam eddig (elmaradás felsőfokon), de nem igazán voltak olyan esetek, ahol beletört vna a bicskám a játékba.

(Azt meg végképp nem értem, hogy egy játék miért szenzációs attól, hogy az egyik legnagyobb ereje az, hogy nehéz- DS)
39.
39.
Yanez
Trapyd: Játszottál te az Arkham szériával? Vagy magad is elhiszed amit itt összehordasz? Nincs benne kihívás, és egyszerű a harcrendszere? Kezdjük azzal, hogy nemhiába vannak különböző nehézségi fokozatok. Aki tehát könnyedén le akarja tudni, és valóban csukott szemmel kitolni, annak ott az easy. Aki már több kihívást akar, annak a normal. Aki pedig vérbeli hc kihívásra vágyik, a hard.

Én legutóbb az Arkham Origins-t pörgettem ki, és alapból hardon kezdtem. Hadd nem mondjam hányszor volt olyan helyzet, aminek annyiszor ugrottam neki, hogy már megszámolni sem tudom, és mind ez a nem pofonegyszerű harcrendszernek, és kihívásnak köszönhető.

Mondok egy példát. Vannak vagy tízen, és amint leütsz egyet, jön egy másik a helyére. Csakhogy legyűrni ezeket a keményfickókat nem gyerekjáték, mert nem mind olyan cingár legényke. Miközben az egyiket próbálod kiütni, hátulról meg oldalról próbálnak elkapni a többiek. Na de ez még piskóta! Most ad hozzá, hogy az egyiknél kés van, a másikon páncél, és van a nagy melák, aki ha rád ront, nem lehet ellentámadni és a kiütése is több munkát ígényel. A késes támadásai ellen is külön figyelem kell. Közben meg mindig kell figyelned, mert folyton van, aki gépfegyvert ragad és távolról próbál leszedni. Ha ezt nem veszed észre, könnyen lemehet az életcsíkod mindössze néhány mp alatt. Plusz hordókat meg egyebeket hajígálnak beléd, lefognak, elektromos pálcával kábítanak, meg pajzzsal nyomulnak. És mindenki ellen más-más ügyeséget kell produkálnod. Amikor pedig mind együtt van, a leggyengébbet sem egyszerű hatástalanítanod, mert folyton az erősebbekre kell koncentrálni és minden lépésüket figyelni.

Nekem akkora kihívást nyújtott az Arkham Origins hardon, amire nagyon-nagyon kevés játék képes eme kategóriában. Volt, hogy hónapokra jegeltem a játékot, mert annyira nehéz volt bizonyos szakasza. És hiába tanulod ki az ellenfelek mozdulatát és az "egyszerű" harcrendszert, mert a tömegbunyókhoz így is mindig szükséges az ügyesség és az odafigyelés! Aki pedig gyengébb fokozatokon játszik, az ne panaszkodjon, mert ezekszerint ő maga sem keresi a kihívást.

S ha te ezt nem nevezed játéknak, kedves Trapyd, akkor lövésed sincs róla, hogy valójában mi is az.
29.
29.
Trapyd
Azért az nem semmi, hogy tényt írok le, amit észreveszek, véleményezem és ez miatt, ahogy mondtátok, túlzott realizmusra törekszek, ostobaságokat írkálok, elvakult, beszűkült vagyok.
Ha az ellenfelek agresszívebben és összeszedettebben támadnának, Batman jelenlegi mozdulatai kevésnek bizonyulnának, tehát egy jóval kidolgozottabb harcrendszerre lenne szükség. Ez aktívabb játékot eredményezne, nehezebbet és sokkal látványosabbat harc szinten. Ezzel nőne a sikerélmény. Nincs rá szükség, mert nem mertek, nem akartok stb. többet. Ezért tart ott a single játékipar ahol. A vásárlók igényeihez alkalmazkodnak, így adva el a lehető legtöbbet. Ezt így szinte akárki különösebb erőlködés nélkül játszhatja, végigviheti. Nem kell gyakorlottabbá válni a sikerért. Pedig szerintem a legtöbben itt nem ügyetlen emberek és a nagyobb kihívás nyújtotta nagyobb sikerélményt ti is élveznétek.
26.
26.
Red-E-Kamp Van
#23: egyébként én is már keserűbb szájízzel játszok valamivel, amikro ezzel a harcrendszerrel találkozom.
sosem voltam oda érte és valóban ritmika a lényeg. pl az arkham cityt newgame+ on vígan megcsináltam 100%ra. talán még könynebben is, mint az első "segéd" végigjátszással.
Én inkább egy következő játékukra vagyok már nagyon kíváncsi, ahol legalább megint annyira újítani fognak, mint ebben a szériában.
24.
24.
godach
#23: Hmmm, míg nem hívtad fel a figyelmem arra, hogy a harcrendszer olyan mint a Jackie Chanes filmekben és mindig csak egymás után támadnak, addig fel sem tűnt. Lehet nem kellene olvasni titeket, mert mostanában az FPS is zavarni kezdett.
23.
23.
Trapyd
Hard szinten játszott videókban is tisztán látszik, hogy az ellenfelek tohonyák, simán támadhatnának nem teszik gyakorlatilag kis ügyeskedéssel simán lezúzhatók. Ott van minden videón tehát tény. Sokkal keményebben is meg lehetne ezt csinálni (pl Batman és az ellenfelek elhelyezkedésétől és interakciójától függő támadások) és nem is volna olyan hűde meló, mert ahogy látom a Rocksteady emberei nem piti alakok. A harcon kívül minden nagyon tetszik nekem is. De a harc a gerince és abban gyenge. Nem csak ez hanem a többi játék is. Ebben így nincs kihívás ezért nem játék csak szórakoztató termék. A játéknak alapvető eleme a kihívás. Az hogy sok embernek tetszik és más játékok másolják vagy nyert egy rakat díjat még nem jelenti, hogy ez így faja.
22.
22.
Spectrum
#14: Na tisztázzuk ezt. A Batman egy játék. Mindegyik Rocksteady-féle Batman kitűnő játék.

A medve nem játék.

Talán emiatt zavarodtál össze.

Batman nem egyenlő medve.
21.
21.
kamgecam
#14: "Ez egy nagyszerű szórakoztató termék, de a játéktól kurva messze van."

Azért kapta meg az év díja címet mindkét rész igaz?
Trapyd ne haragudj de egyre nagyobb ostobaságokat irkálsz mostanában,vagy egyre elvakultabb és beszűkültebb vagy.

De ha már így kijelenteted hogy Batman játékok nem is játékok,...áruld már el számunkra hogy mit jelent a játék a Te szótáradban?
17.
17.
SLi
#14: mert a játék nem "szórakoztató termék" (legyen ez bármi is) ?
annyira okosnak akartok látszani néha...
16.
16.
Yanez
#15: Persze ízlés kérdése, de a többség számára pont hogy a harcrendszere lett egyedien szórakoztató, ami az egész játékot vitte, és itt megjegyezném, nemhiába próbálják más játékokban is másolni. Amúgy bármennyire is imádom Batman-t, de ha nem az élvezetes bunyók, 1-2 óra után simán kivettem volna a lemezt, és soha többé nem rakom be, annyi szent.

Egyetértek veled, hogy nem tökéletes, és lenne még mit "finomítani" rajta, de mégiscsak egy képregényes játékról beszélünk. S rajongói szemszögből ítélve, nagy hála érte, mert ezer meg ezer dolgot elcseszhettek volna benne (mint a többi hasonló stuffban), de szerencsére, ezek csak a kisebb katgóriában landoltak. Ezzel a recepttel pedig még simán kihúznának 10 évet, de sajna ez az uccsó Arkham game. :(
15.
15.
Trapyd
#11: Ilyen formában inkább ne! Éjjel nappal ezekkel játszanék, ha lenne egy normális harcrendszere.
14.
14.
Trapyd
#8: Kérlek Yanez neee. Tudom miről beszélsz és az egy nagy 0. Ez egy nagyszerű szórakoztató termék, de a játéktól kurva messze van.
11.
11.
godach
Ezek nem akarnak, valami jó kis Green Arrow vagy Daredevil játékot készíteni?
Vagy esetleg még Punisher, a régi játék brutalitásával?
8.
8.
Yanez
#7: Pedig nagyon gyakran támadnak többen is, olyankor kell folyton gyorsabbnak lenned, és ellentámadni, vagy elugrani, szaltózni. Legalábbis az eddigi részekben úgy volt.

Amúgy én is csak a batmobiltól tartok eddig. Ha nem hozza a játék többi részének az élvezeti szintjét, akkor sokat fognak csuklani a fejlesztôk. Ám még az is lehet, hogy az lesz benne a legjobb. Így vagy úgy, ez is azok helyzete egyike, amikor ezer videót is megnézhetsz róla, akkor sem fogod tudni, hogy game közben mennyire bejövôs a cucc.
7.
7.
Trapyd
#6: "a harc amúgy kurvajónak tűnik"
10 körbeáll egyenként leütögeted őket és annyi. Valóban nagyszerű. Ez aztán a kihívás. Kemény.
6.
6.
Kocsis92
annyira a képünkbe tolják a batmobilet, baromira túl van használva. már most unom, pedig még nemis játszok..a harc amúgy kurvajónak tűnik és remélem a kocsikázást leszámítva jólesz a játék
2.
2.
Drazhar
Tipikus last-minute reklámanyag, de zseniális, hogy Conroy és Baker is benne van :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...