Most már tényleg nem kell sokat várni, és végre boltokba kerül a nyár egyik legjobban várt játéka, a Batman: Arkham Knight. A Warner Bros. és a Rocksteady a közelgő premier miatt pedig igyekszik maximális fordulatszámra pörgetni a reklámkampányt, úgyhogy a múltkori kedvcsináló után ma jött egy újabb.
Ebben olyan hírességek láthatóak, mint Wiz Khalifa, Blake Anderson, Neil Patrick Harris, Minka Kelly, Kumail Nanjiani, Breckin Meyer, Joe Manganiello, iJustine, Troy Baker (Kétarc hangja) Kevin Conroy (Batman hangja), és jól láthatóan baromi jól szórakoznak a játékkal.
A Batman: Arkham Knight június 23-án jelenik meg PC-n, Xbox One-on és PS4-en.
Update! Közben befutott egy vadonatúj, harminc másodperces tévéreklám is.
Ha nem játszottad ki, akkor nincs miről beszélgetnünk, ha igen, de nem tetszett, akkor azt én elfogadom.
#45Yanez:
Én is úgy voltam vele még tizenéves koromban hogy mindent vagy easy, vagy normal fokozaton toltam, aztán jöttem rá, hogy szeretem a kihívást, azóta mindent a legnehezebben tolom, kivételt képeznek oylan autós játékok, ahol a gép ellenfelek full hardban szinte csalnak. De a segítségek minden esetben ki vannak kapcsolva.
De hogy a témához is szóljak: Asylum okozott pár húzós percet hardon, a City már nem annyira, talán Mr Freeze, Origin még egyenlőre várat magára. De előtte be kéne fejeznem a Witcher 1-et :D
Érdekesség, hogy pl pont itt a GK-n írta valaki, mekkora kínszenvedés volt neki az Origins-ben a Slade Wilson-os összecsapás normal szinten. Csak néztem, mert nekem pont az a része ment könnyebben, pedig hardon nyomtam. Számomra az egyik legnehezebb momentuma a börtönben volt, amikor egy rakat sittest kellett kétvállra fektetni.
Itt jegyezném meg, hogy én még csak sajna az Arkham Asylummal játszottam eddig (elmaradás felsőfokon), de nem igazán voltak olyan esetek, ahol beletört vna a bicskám a játékba.
(Azt meg végképp nem értem, hogy egy játék miért szenzációs attól, hogy az egyik legnagyobb ereje az, hogy nehéz- DS)
Én legutóbb az Arkham Origins-t pörgettem ki, és alapból hardon kezdtem. Hadd nem mondjam hányszor volt olyan helyzet, aminek annyiszor ugrottam neki, hogy már megszámolni sem tudom, és mind ez a nem pofonegyszerű harcrendszernek, és kihívásnak köszönhető.
Mondok egy példát. Vannak vagy tízen, és amint leütsz egyet, jön egy másik a helyére. Csakhogy legyűrni ezeket a keményfickókat nem gyerekjáték, mert nem mind olyan cingár legényke. Miközben az egyiket próbálod kiütni, hátulról meg oldalról próbálnak elkapni a többiek. Na de ez még piskóta! Most ad hozzá, hogy az egyiknél kés van, a másikon páncél, és van a nagy melák, aki ha rád ront, nem lehet ellentámadni és a kiütése is több munkát ígényel. A késes támadásai ellen is külön figyelem kell. Közben meg mindig kell figyelned, mert folyton van, aki gépfegyvert ragad és távolról próbál leszedni. Ha ezt nem veszed észre, könnyen lemehet az életcsíkod mindössze néhány mp alatt. Plusz hordókat meg egyebeket hajígálnak beléd, lefognak, elektromos pálcával kábítanak, meg pajzzsal nyomulnak. És mindenki ellen más-más ügyeséget kell produkálnod. Amikor pedig mind együtt van, a leggyengébbet sem egyszerű hatástalanítanod, mert folyton az erősebbekre kell koncentrálni és minden lépésüket figyelni.
Nekem akkora kihívást nyújtott az Arkham Origins hardon, amire nagyon-nagyon kevés játék képes eme kategóriában. Volt, hogy hónapokra jegeltem a játékot, mert annyira nehéz volt bizonyos szakasza. És hiába tanulod ki az ellenfelek mozdulatát és az "egyszerű" harcrendszert, mert a tömegbunyókhoz így is mindig szükséges az ügyesség és az odafigyelés! Aki pedig gyengébb fokozatokon játszik, az ne panaszkodjon, mert ezekszerint ő maga sem keresi a kihívást.
S ha te ezt nem nevezed játéknak, kedves Trapyd, akkor lövésed sincs róla, hogy valójában mi is az.
Ha az ellenfelek agresszívebben és összeszedettebben támadnának, Batman jelenlegi mozdulatai kevésnek bizonyulnának, tehát egy jóval kidolgozottabb harcrendszerre lenne szükség. Ez aktívabb játékot eredményezne, nehezebbet és sokkal látványosabbat harc szinten. Ezzel nőne a sikerélmény. Nincs rá szükség, mert nem mertek, nem akartok stb. többet. Ezért tart ott a single játékipar ahol. A vásárlók igényeihez alkalmazkodnak, így adva el a lehető legtöbbet. Ezt így szinte akárki különösebb erőlködés nélkül játszhatja, végigviheti. Nem kell gyakorlottabbá válni a sikerért. Pedig szerintem a legtöbben itt nem ügyetlen emberek és a nagyobb kihívás nyújtotta nagyobb sikerélményt ti is élveznétek.
sosem voltam oda érte és valóban ritmika a lényeg. pl az arkham cityt newgame+ on vígan megcsináltam 100%ra. talán még könynebben is, mint az első "segéd" végigjátszással.
Én inkább egy következő játékukra vagyok már nagyon kíváncsi, ahol legalább megint annyira újítani fognak, mint ebben a szériában.
A medve nem játék.
Talán emiatt zavarodtál össze.
Batman nem egyenlő medve.
Azért kapta meg az év díja címet mindkét rész igaz?
Trapyd ne haragudj de egyre nagyobb ostobaságokat irkálsz mostanában,vagy egyre elvakultabb és beszűkültebb vagy.
De ha már így kijelenteted hogy Batman játékok nem is játékok,...áruld már el számunkra hogy mit jelent a játék a Te szótáradban?
annyira okosnak akartok látszani néha...
Egyetértek veled, hogy nem tökéletes, és lenne még mit "finomítani" rajta, de mégiscsak egy képregényes játékról beszélünk. S rajongói szemszögből ítélve, nagy hála érte, mert ezer meg ezer dolgot elcseszhettek volna benne (mint a többi hasonló stuffban), de szerencsére, ezek csak a kisebb katgóriában landoltak. Ezzel a recepttel pedig még simán kihúznának 10 évet, de sajna ez az uccsó Arkham game. :(
Vagy esetleg még Punisher, a régi játék brutalitásával?
Amúgy én is csak a batmobiltól tartok eddig. Ha nem hozza a játék többi részének az élvezeti szintjét, akkor sokat fognak csuklani a fejlesztôk. Ám még az is lehet, hogy az lesz benne a legjobb. Így vagy úgy, ez is azok helyzete egyike, amikor ezer videót is megnézhetsz róla, akkor sem fogod tudni, hogy game közben mennyire bejövôs a cucc.
10 körbeáll egyenként leütögeted őket és annyi. Valóban nagyszerű. Ez aztán a kihívás. Kemény.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.