A NieR: Automatát egyelőre PlayStation 4-re és PC-re jelentették be, viszont úgy tűnik, hogy az Xbox One-tulajok is reménykedhetnek. A fejlesztők szerint később akár Xbox One-ra is megjelenhet majd a játék.
2017 február 23-án jelenik meg a NieR: Automata PC-re és PlayStation 4-re, jelen állás szerint azonban az előddel ellentétben az új címből nem készül xboxos kiadás. A játék producere, Yosuke Saito azonban egy interjúban elárulta, hogy nem kell végleg lemondani az Xbox One-os verzióról - a játék sikerességétől függ, hogy készül-e port a Microsoft konzoljára.
Az úriember emellett azt is megerősítette, hogy a NieR támogatni fogja a PlayStation 4 Prót és 4K-s felbontásban is játszhatunk majd. Azt azonban nem árulta el, hogy natív felbontásban vagy felskálázva fut-e majd a cím.
Neked bsszameg Hollywood-ban a helyed, ott nagyon sok ilyen hozzád hasonló hozzáértő ember van akik sorra erőszakolnak meg minden legendát és fossák a látványmozikat tartalom nélkül.
"Manapság egyre inkább a túlzások jellemzőek a véleménynyilvánításra. Amikor azt mondjuk egy játékra, hogy game of the year, amikor azt mondjuk egy játékra, hogy hatalmas csalódás, gyakorlatilag csak a szakadékot növeljük egyes stílusok és egyes játékok és azok rajongói között - nem szükséges minden játéknak az adott kategória Egyértelmű Legjobbjának vagy Legutolsó Szemétkupacának lenni. A végletek világában a Nier egy bukás - a valóban a játékot magát megvizsgáló szemlélődők azonban egy egyedi darabot, egy emlékezetes pillanatoktól roskadozó kincseskamrát találhatnak majd. A Nier valódi problémáinak felsorolásához még csak háromig sem kell folytatnunk a számolásunkat: hiányzik mögötte a soktízmilliós büdzsé, és hiányzik mellőle néhány hónap csiszolás, hogy a főszereplő mozgása minden egyes játékmenetben (platform, lövölde, mászkálás,harc) folyamatos és ne furcsa legyen. A büdzsé hiányával azonban egy középszerű grafikus motorral kellett dolgozniuk, a mozgás kérdését pedig vagy megszokjuk, vagy nem - azon múlik minden, hogy mennyire szeretnénk egy változatos, valóban egyedi helyszíneket, kiemelkedő zenéket, különös (néha pejoratívan, néha azonban szívszorítóan az) történettel bíró játékkal játszani a sok modern lövölde és a klasszikus témákat újra és újra feldolgozni próbáló szerepjáték mellett. Ha mindenképpen a technikai tökéletességet és az emészthető sztorit tartjuk szem előtt akkor is, ha így elesünk az érdekesebb daraboktól, akkor a Nier nem lesz jó választás - a kalandjátékok kedvelői azonban jobban teszik, ha lenyelik az első órák kellemetlenségeit, és alaposabban ránéznek erre a valóban érdekes és tartalmas játékra.
A Nier az, ami akkor történik, ha a Twilight Princess és az Ico találkozik, egy kevésbé kivilágított mellékutcában - nem feltétlenül illenek össze, de hogy egyedi a végeredmény, az tagadhatatlan."
Pont az ilyen egyedi gyöngyszemeket szeretem. :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.