Új mérföldkőhöz érkezett a NieR: Automata

  • Írta: gabeee
  • 2017. szeptember 21.
  • Biznisz
Link másolása
A mai nap folyamán jelentette be a Square Enix, hogy újabb mérföldkőhöz érkezett a NieR: Automata a leszállított példányszámokat illetően. Nem sokkal a másfél millió után, immár kétmillió példánynál tart a játék.

Elérte a kétmilliós álomhatárt a NieR: Automata, már ami a leszállított példányokat illeti. Ez a szám a dobozos változatokat és a digitális kópiákat is magába foglalja, valamint az összes platformot figyelembe veszi.

A Square Enix elmondása szerint ez egy új mérföldkő a JRPG történetében a márciusi megjelenés óta, és ezért nagyon hálás a rajongóknak. Nem olyan régen mi is beszámoltunk róla, hogy a kissé visszaeső eladások dacára elérte a program a másfél milliós határt. Pár hónap elteltével pedig a kétmillió is összejött, amelyet a fejlesztők egy új artworkkel szeretnének ünnepelni:

A játék PC-re és PlayStation 4-re jelent meg.

55.
55.
FreeKatana
A zenéje méltó az előző részhez? Nagy kedvenc az első, és hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem játszott közre a soundtrack.
54.
54.
Onion
Ez a játék. Azért lett híres, mert egy bugyi villantós női szex robotot kell irányítani. Ellenben ha férfi lenne, akkor kutya sem lenne kiváncsi erre a játékra. Szomorú hová süllyedt le a játék ipar, prosti külsejű női karakterekkel akarják eladni középszerű játékukat.
53.
53.
Mortis
na, akkor ezek szerint itt sincs mindenki kibékülve a karakterdizájnokkal, öröm látni. de énis csak azt tudom írni, hogy ha a feleslegesen szexi csajok tartanak vissza a játéktól, akkor mindenképpen érdemes tenni vele egy próbát: nagyon kompetens játék és hiába dobálódzik sokszor túl hangzatos frázisokkal, a történet is élvezetes. azt hogy egy szexrobotot irányítasz az első és harmadik kampányban hamar érdektelenné válik, ha élvezed a HnS játékmenetet.
persze énis örülnék egy mod-nak, ami mondjuk praktikus ruhába bújtatja a szereplőket.
51.
51.
Dark_Temptation
#13: Na miafene :D adok neki egy esélyt! Köszi szépen!
49.
49.
Kalácsképű
#48: A GoW-ban ket dolog jott be. Az egyik, hogy a foszereplo kurvara be van poccenve es ami ezzel jar, a masik meg az epik helyszinek es csatak a kameraallasok miatt.
Sem a tortenete, sem a legenda korulotte nem izgatott pl. Az sem, hogy Kratos hogy nez ki.
48.
48.
RangerFox
#46: Persze lehet mondani és igaz is, hogy minden ember más, de én pl. nagyon szeretem a GoW szériát. A sorozaton felbuzdulva kipróbáltam a Dante's Infernot, a Darksiders 2-t, az új DMCt. Egyik se tetszett, nem is fejeztem be őket, pedig mind ugyanabba a műfajba tartoznak. Még azt se mondhatom, hogy Kratos badass stílusa miatt jött be a GoW, mert a többi játék szereplői is eléggé epikusak. Inkább a görög körítés az, ami megfogott a gowban, és a körítés sokat nyom a latba. A niernek meg tényleg elég japános a körítése, és ha valaki irtózik tőle, akkor érthető, nem játszik vele.(a körítésbe beletartozik az is, ahogy a karakter kinéz).

Amúgy most újra letöltöttem a demoját, adok neki még egy esélyt.
47.
47.
hadzsime
#46: Nem tudom jól kifejezni magam, szóval megpróbálkozom ezzel.
Nekem ez olyan, mintha így játszanék a Skyrimmal:
http://ghostlysubstance.swgbex.com/Blog/blogpics/May/2012-05-08_00010.jpg
42.
42.
hadzsime
#36: Nem tudom honnan szeded már megint, hogy én tizenéves vagyok, aki elpirul egy alsóneműtől, de a féltékeny szűztől ez már fejlődés.
Nem a nézőpontodat neveztem szardobálásnak, hanem ezt a részt:

"akinek nem tetszik a ruha/ még nem volt barátnője és inkább leszólja a játékot mert féltékeny azokra akiknek volt, és idegen neki egy csinos női test látványa"

Valaki nem értetett egyet veled tehát az illető már automatikusan egy féltékeny szűz, aki összehugyozza magát egy nőtől? Szerinted ez nem szardobálás?

Szóval mi hihetetlen és döbbenetes abban, hogy egy lenge ruhás androiddal játszunk?
Már meg is válaszoltad: "hát igen, egy ilyen mély hangvételű játékba ez a karakter nem való"
Egy posztapokaliptikus világban az, hogy egy miniszoknyás túlszexualizált diáklánykinézetű android az egyik főszereplő semmilyen célt nem szolgál azon kívül, hogy a kanos weebeket bevonzza, akiknek ez jön be. Mint te is írtad ez egy JRPG szóval én megértem a dolgot, de ez nyugaton nem feltétlen vonzó és nekem sem jön be.
Írtad, hogy ez azért van, hogy ellensúlyozza a mély hangvételt, de ugyan már.
-Fú de nyomasztó ez a világ mit csináljunk?
-KIVILLANÓ BUGYIS TINI ANDROIDOKAT BELE!
Fallout, Metro, Walking Dead, The Last of Us...stb
Ezekben sem kellettek ilyenek, hogy ne legyen túl nyomasztó a világ.

Még egyszer mondom ettől még a játék valószínűleg jó és szórakoztató.
39.
39.
Juha
Basszus, direkt seggeszki kommentjei miatt jövök a hírre, erre már törölték... a szerkesztés menü mellé kérnék egy seggeszki Best-of-ot is, akár podcast-ként, szerzői kommentárral! :-)
38.
38.
exonic
#37: Ebben igazad van. Más kérdés ügye hogy a játék első kb 15 percébe érdekel majd a dolog, utánna fel sem fog tűnni, max átvezetőknél. Szerintem a japán (vagy úgy általában véve) játékoknál sose azt kell nézni hogy mennyire nevetséges az amit látunk, hanem csak el kell fogadni.
Ha valaki csak azért hagyja ki a Niert, mert nem odaillőnek tartja az egyik főszereplő küllemét, akkor az meg is érdemli. (egyébként a fenti kép DLCs ruha, csak azoknak akik erre verik...)
37.
37.
RangerFox
#36: Béna és kissé nevetséges összképet eredményez 20 centis magassarkúban meg egy bugyiban 6 méteres robotok ellen kardozni. Nincs vele bajom, csak fura összkép.
https://www.gamekapocs.hu/jatek/8311/nier_automata/nagykep/11910/210114/nierdlc2
36.
36.
Sei89
Akkor magyarázzátok el jó érvekkel hogy egy játékosnak mi annyira hihetetlenül döbbenetes és extrém abban hogy egy kecses, vékony, agilis android csajjal játszik lenge ruhákban? Egy JRPGben ráadásul, ahol ez tök alap. Illetve hogy mivel jobb a tomb raider, ahol ugyanúgy lehet látni minden idomot csak épp testhez feszül az egész (de attólmég akinek van agya az belát a ruha alá ott is: fantázia) + folyamat nyögdécsel a karakter. Ezek alapján nekem az jön le hogy egy átlag tizenéves player (pl aki azt írta a nézőpontom szardobálás) nem képes feldolgozni egy kivillanó bugyit, és ezt bemagyarázza arra hogy ,,hát igen, egy ilyen mély hangvételű játékba ez a karakter nem való" Csak gondolj bele abba hogy pont azért mert mély hangvételű a játék, valamivel ellensúlyozni kell, és egy ilyen főhős szerintem jól megfelel a célra (meg a viccesebb párbeszédek)
33.
33.
hadzsime
#31: Párkapcsolat, féltékenység? Értem én, hogy bírod a játékot(én sem mondtam, hogy szar), de értelmezd már a másik mondanivalóját mielőtt elkezded szarral dobálni.
31.
31.
Sei89
Ez a játék jóval több mint egy JRPG hack n slash harcrendszerrel, ez olyan játék amiben még a farmolást is élvezem.. annyira jó és folyamatos az irányítás és a harc hogy játék közben kb eggyé lehet válni a kontrollerrel, rá se nézel miközben a szemed a képernyőt követi. Aki csak 2 gombot nyomkod és unja az tolja fel a nehézségi szintet.. akinek nem tetszik a ruha/ még nem volt barátnője és inkább leszólja a játékot mert féltékeny azokra akiknek volt, és idegen neki egy csinos női test látványa az vegye fel az egész alakos outfitet és akkor nem kell nézni a pucér lábakat.
29.
29.
exonic
#16: Addig gondoltam én is csak mást írtam :D
27.
27.
hadzsime
#26: Én játékokban jobban szeretem a férfi főszereplőket, mert azokkal könnyebben azonosulok. A női főszereplőket is elfogadom, bírom Aloy-t(Horizon) Max-et(Life is Strange) Clementine-t(Walking Dead), de amikor egy főszereplő kb csak azért csaj, hogy beöltöztethessék ilyen picsaruhába, hogy bevonzzák vele a kankockákat, azt nem bírom. Ettől függetlenül a játék, biztosan jó, de itt Tuco-val értek egyet.
25.
25.
kopic
Jönni fog egyáltalán XO-ra ?
24.
24.
user101
Hmmm... Kétmillió ? A Steamen ( csak a ) publikus fiókok adatai alapján 600'000+, szóval valahol közel fele - fele arányban ( rossz esetben is 60:40 ) ment el PC és PS-en ? Azért az tényleg nagyon szép !
20.
20.
tyber16
#14: Én elismerem a hiányosságokat amiket leírtál de cserébe akkor is olyat kapsz amik bőven feledtetik veled ezeket, sőt amíg ezeket le írtad én nekem fel se tűntek játék közben. De látszik is a játékon hogy nem ezen volt a hangsúly. Itt nem hardcore játékmenetet kapsz hanem egy olyan történetet élsz át és egy olyan egyveleget kapsz amit szerintem nem sok játéktól kaptál. De hogy ezeket szerintem megértse az ember ahhoz teljesen ki kell vinni a játékot és nem pedig 15-20 óra után abbahagyni. Úgyhogy igen kell bele az idő, de meghálálja neked a program. Ahogy előttem is írták olyan művészi és drámai történettel és eszközökkel amiket nem sok médiumtól kapsz manapság. És pont ez benne a jó, hogy végre valami más, valami új, pont mint amiket a Hellblade-nél is írtak. Ez erre is igaz.
16.
16.
ADMlN
#12: A teljes élményhez egészen az Ending E-ig el kell menni ([E]nd of yorha), és én ajánlom az Emil-es hidden questline-t is, mert nagyon hangulatos és van benne 2 elég jó bossfight is.
14.
14.
savior10
Ez tipikusan az a játék ami bár megérdemli a dícséreteket,a rajongó tábora valami elképesztő módon elnézi neki a hiányosságait. Mondom ezt úgy hogy megvettem ps4-re és végig játszottam (minden befejezés megvan és tetszett is)
Valaki írta lent,hogy jó fejlődési rendszer. Inkább egyszerűnek mondanám nem jónak. Szintlépésnél nem történik az ég egy adta világon semmi azon kívül,hogy visszatöltődik az életed meg erősebb a támadásod.
Borzasztó kevés benne a mozdulat más hack and slash játékokhoz képest pl.: darksiders vagy dmc ( új vagy régi tök mindegy). Ha megvan az első két befejezés akkor lényegében már láttál minden mozdulatot(még csak a játék felénél vagy kb.) és nincs semmi újdonság kivéve a berzerk A2-nek de az nem nagy cucc.
Kevés ellenfél típus. A boss-ok marha jók de a sima ellenfelekből nevetségesen kevés a választék.
A repülős lövöldöző rész nagyon jó, még a játék is ezzel nyit megadván a hangulatot... a baj csak az, hogy a mikor vagy hatodjára volt benne ugyan ilyen rész már untam.
Az viszont Tény nagy t-vel,hogy a zene az baromi jó. Hangulatos fülbemászó, ha most hallanám az egyiket megtudnám mondani,hogy a játék melyik területén szólt.
A sztori meg... azt a rohadt. Kellet egy kis idő míg feldolgozzam. Még a korábbi részeknek is utána olvastam,hogy kerekebb legyen az egész.
Szóval jó játék mindent összevetve de ilyen év játéka megy hibátlan meg stb. ugyan már.
13.
13.
GemForge
#11: A demo akár félrevezetőnek is nevezhető. Ezután lesz egy nyílt világú akcióRPG, amelyben művészi igényességű történetben, fopyamatosan az addigi korlátokat ledöntő, elgondolkodtató impulzusok érnek majd. Az irányítás és a harc itt élvezetes ( egy Bayonettát pl. sajna nqgyon untam). Sztem az is fontos, hogy nem kell k ügyesnek lenned, hogy nagyon ütősnek érezd magadat játék közben...
...és hát mindezt olyan zenei aláfestés kíséri, hogy atttyaúristen. Persze ízlések és pofonok, de hidd el, hogy nagyon jól fokozza a hangulatot. Ugyanannak a zenéknek több verziója is van (hangszereltség, vokál stb.) és ugyanannál a helyszínnél ezt dramaturgia szerint váltogatja. Ki kell próbálnia minden gamernek! :)
12.
12.
exonic
#11: Nem tudom meddig tart a demo, de abban biztos vagyok hogy teljesen végig kell nyomnod (Ending C) hogy teljesen átéld az élményt. A játék mögé egy olyan erős, csavaros, drámai és elgondolkodtató történetet pakoltak, amit nem hogy egy HackNSlash játéktól nem várnál, de úgy amúgy sem, legyen szó filmekről vagy könyvekről is. A gond az, hogy így hirtelen nem is tudnám mihez hasonlítani, nem hiszem hogy játszottam is volna hasonló játékkal. Mind ehhez egy eszméletlen zenei aláfestés társul. Érdemes megnézni egy villámkritikát róla, ők jobban el tudják mondani. :)
Bárkinek ajánlom aki képes elgondolkodni a látottakon. Szerintem is év játéka, mondom ezt úgy, hogy játszottam a nagyobb PS exkluzívokkal is.
11.
11.
Dark_Temptation
Pls magyarazzatok el miért ilyen jó. Nekem demo alapján ötletes, kreatív de rohadt unalmas szürke játéknak tűnik szar ellenfelekkel..
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...