"A 40 napos küzdelem kudarcba fulladt" - kezdte sorait Hidetaka “Swery” Suehiro a rajongóknak intézett levelében, miután a The Good Life Fig-kampánya elhasalt. A kért 1,5 millió dollár alig 37 százaléka jött össze.
Az biztos, hogy nem ment simán a játék bemutatkozása. A bejelentés idő előtt kiszivárgott, a koncepció zavaros volt, néhányan pedig egyszerű mobiljátéknak hitték a The Good Life-ot. Sweryék egyszerűen nem tudták átadni a játék lényegét, bár a gamescomos előzetes már elég jó kiinduló pont volt.
A fejlesztő mindenesetre hálát mondott azoknak, akik bizalmat szavaztak a játéknak. A White Owl csapata bár csalódott, tovább dolgozik rajta, tökéletesítik a receptet, és a közösségi finanszírozásról sem mondott le: 2017 végén indítják el a Kickstarter-kampányt.
A stúdió egy "tiszta" előzetessel készül rá, kevesebb pénzzel is beérik, ráadásul lesznek fizikai kiadások is a Limited Run jóvoltából PC-re és PS4-re. Persze csak akkor, ha második nekifutásra már megnyeri a rajongók szívét a játék.
A The Good Life Rainy Woodsban, a "világ legboldogabb városában" játszódik. Főhősünk Naomi, egy New York-i fotós, aki ebben a vidéki kisvárosban ragad, és kiderül, valami még sincs rendben: a lakók minden éjszaka egytől-egyig macskává változnak újra és újra - még Naomi is! Lesz itt gyilkosság, rejtély és nyávogás is. Persze a Deadly Premonition és a D4 atyjától nem is várnák mást.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.