A Nightdive Studios keményen dolgozik azon, hogy 2020-ra a kezünk közé kaphassuk a System Shock-rebootot, amely az ikonikus játék modernizált képmása lesz, gyakorlatilag a nulláról újraépítve. A kitartó munkát pedig mi sem igazolja jobban, minthogy a stúdió havi szinten tájékoztatja az érdeklődőket a játék munkálatainak haladásáról.
Ha minden igaz, akkor a hónap végén megnyílik a játék úgynevezett Adventure Alphája, amely során a Kickstarter-támogatók bejárhatják a Citadel Station felújított térképét. Jó pár technikai infó is érkezett, többek közt biztosak lehetünk abban, hogy a játék támogatja majd a legtöbb modern felbontást - egészen 4K-ig felhúzhatjuk majd a pixelszámot. Állítható FOV-csúszkát és egy új achievement-rendszert is kapunk, valamint az eredeti játékkal ellentétben ezúttal az egeret is használhatjuk majd a nézelődéshez. És ha már egér: teljesen testreszabhatjuk majd annak gombkiosztását, s ez igaz lesz a billentyűzetre és kontrollerekre is.
Néhány egészen érdekes dolgot is olvashatunk, ilyen például, hogy a nightdive-os srácok hivatalosan is támogatják majd a fanok által kreált missziókat és modokat. Amin viszont igazán megakadt a szemünk, az az, hogy a játék nem veti el az eredeti System Shock textúráit - könnyen meglehet, hogy egy feloldható opció segítségével, vagy talán csak egy gombnyomásra váltogathatunk majd az új, illetve a régi látványvilág közt (á la Master Chief Collection).
Végül pedig kaptunk egy adag új screenshotot is. Sajnos elég apró méretű képekről van szó, de azért így is remekül demonstrálják az eredeti cím és a Reboot közti ugrást:
egér, felbontás, fov, mind alapvetőeknek kellenének hogy legyenek (sok játéknál a fov nem az, ilyenkor a fájlokban kell turkálni)
achievement meg minek... legyen egy ugyan olyan végső pontozási rendszer mint az alap játékban
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.