Need for Speed: Heat - nem lesznek loot boxok

  • Írta: szlav
  • 2019. augusztus 16.
  • Biznisz
Link másolása
Fizetős autócsomagok viszont igen. Az EA szakított a Need for Speed: Payback rendszerével, így várhatóan nem találkozunk majd valódi pénzzel megvásárolható, véletlenszerű jutalmakat tartalmazó csomagokkal.

Néhány napja hivatalosan is bemutatkozott a Need for Speed: Heat, így nem meglepő, hogy az utca adrenalinhajhászai máris kérdésekkel ostromolják a fejlesztőket. A játék közösségi menedzsere, Ben Walke (F8RGE) Redditen válaszolt néhány fontos, a megjelenés utáni üzleti modellre vonatkozó kérdésre.

Walke elárulta, hogy nincsenek és nem is lesznek loot boxok az új Need for Speedben, melyre hamar újabb kérdés érkezett: miből finanszírozzák majd a premier utáni extra tartalmakat? Walke válaszából megtudhattuk, hogy további autócsomagokra számíthatunk, mégpedig hagyományos, fizetős DLC formájában. Tervben van egy úgynevezett "time-save pack" is, amely láthatóvá teszi a világ összes gyűjthető tárgyát a térképen, de ennyi, más kiegészítőt, vagy véletlenszerű jutalmakat osztó dobozokat nem találunk majd.

Nem meglepő, hogy az EA idén visszafogja a "meglepetésmechanikáit", hiszen a loot boxok kérdése körül jogi szinten is egyre jobban szorul a hurok, arról nem is beszélve, hogy több sikervárományos címe körül is kifejezetten emiatt tört ki a múltban felháborodás.

15.
15.
Anti4730
Sokszor hallotam mar olyat, hogy legalabb for a horizon szintu iranyitas kene a need for speedbe, de ez szerintem egyaltalan nem igy van. Lehet hogy a horizon arkad, de azert ott minden kanyarban rendesen le kell fekezni, es oda kell figyelni a vezetesre, mig a need for speedbe mehetsz esz nelkul. Es valakiknek pont ez a lenyeg, a full arkad autos jatek, olyanok mint peldaul volt a burnout meg a blur. Szoval ennek is Megvan a celkozonsege, koztuk en is, szeretem a valosagtol elrugaszkodott autos jatekokat, Jo kis kikapcsolodast nyujtanak.
14.
14.
Heldengeist
Nem lesznek mikrotranzakciók. Megjelenéskor. Amíg meg nem gondolják magukat. Eljátszották már ezt párszor a kiadók.
12.
12.
GAMEROD
Nálam a Porsche Unleashed-ig tartott az NFS hangulat. Lehetett volna csinálni a többi márkából is Unleashed-et. Az Underground-tól kezdve már nagyon egy kaptafa az egész. A Shift más volt, de ahhoz csak hozzáadták a Need For Speed nevet, mint 2 másik címhez abban az évben, azért jött ki 3 NFS pár hónap alatt.
11.
11.
Aanash
#6: A bajom a cukormázzal van.
A karakterek menők próbálnak lenni, minden szipi-szupi és hogy tudnak vezetni hmmm...
Amúgy meg full semmilyen karakterek.

Az utcai versenyeken mindenki rajgyerek, legalább lenne valami értelmes konfliktus.
Rivális banda, vagy lenne egy apa akinek a fia egy bandába kerül, de pl csempészek és beépül hogy mentse a gyerekét vagy valami komolyabb sztori.

Az autók szerintem nehézkesen irányíthatók, ha ütköznek is mennek tovább.
Oké hogy ilyen a need for speed, csak már eltelt jópár év és valamennyit csak változtak az igények.

Erőltetik ezeket és már kellene valami más.
De akinek tetszik, annak tényleg jó szórakozást kívánok.
7.
7.
hedzsooo
#6: Nekem nem az NFSüel van igazán bajom, hanem hogy mostanában (meg mondjuk korábban is, csak talán mostanság még inkább igaz) amelyik játék címre + játék fejlesztő csapatra az EA rátette a mancsát, az nem igazán fejlődött előre, max. vissza...
Meg ha loot boxok nincsenek, majd lesznek tengernyi DLC-k (előre kiollózott tartalmak), vagy/meg mikrotranzakciók...
Nekem az EA játékok nemhogy elővételben, de még utóvételben, 2-3 évvel megjelenés után féláron sem kecsegtetőek, mivel az összes DLC-vel/korábban kivágott tartalmakkal megvéve őket 2-3 évvel a megjelenésük után is egy árban vannak 1 frissen kiadott, tisztességes játékkal... És akkor ez még csak a jéghegy csúcsa az EA játékokkal mostanában részemről...

Konkrétan az NFS-re meg visszatérve meg egy jó Underground 3 kellene a népnek, persze nem kiollózott tartalmakkal....
6.
6.
cobrausa24
Mit várnátok évtizedek után egy Need for Speed játéktól? Autós játék... mi legyen még benne? Ez erről szól, ez nem Grand Theft Auto. Más műfaj, itt versenyezni kell és az néhány gomb nyomkodásában ki is merül. Hagy vegye be 230km/h-val a kanyart, mert ennek a játéknak is meg van a maga kategóriája, stílusa és játékélménye. Nem feltétlen kell minden játéknak realisztikushoz közeli működéssel bírnia. Ez is így egy játék. Játék, ami a szórakozáson alapszik, teljesen mindegy, hogy mennyire reális vagy nem, csak élvezzék a játékosok. Van olyan játék, ami a realisztikus viselkedés visszaadására törekszik, de ez nem az. Na és? :) Ugyan úgy, ahogy jönnek ki ma is pixeles játékok, de miért ne lehetne ilyet csinálni? Van akinek ez tetszik, sőt lehet, hogy egész nagy közösséget kovácsolnak össze belőle és egyáltalán nem néznek ki grafikailag sem, de még irányításban sem azok a játékok reálisan, mégis élvezetes, aminek örülnek, ha a játék olyat nyújt az embereknek.

Szoktam látni a panaszkodásokat erre a Need for Speed játéksorozatokra, de kevés érvet szoktam látni (tisztelet a kivételnek), de van egy olyan mondás (bár lehet, hogy nincs) : Panaszkodni anélkül, hogy megoldást kínálnánk, nem vezet semmire.
És gondoltam megkérdezem már, hogy személy szerint az olvasóknak mi a véleményük (most témánál maradva erről a játékról vagy játéksorozatról), hogy véleményetek szerint mivel kellene másnak, többnek vagy épp kevesebbnek lennie. Nekem nem kell panaszkodni, nem vagyok a játék fejlesztője, csak kíváncsi vagyok már, hogy a panaszkodások mögött van-e kellő érv és javaslat :) Én legutóbb a 2015-ös változattal játszottam, az nekem például kifejezetten tetszett. Van ami nekem sem tetszett igazán, mert inkább az érzet volt olyan fura, hogy nem kívántatta velem magát a játék.
5.
5.
PS4jacksony
Ezek az NFS ek is egyszerűen képtelenek évtizredek óta1-ről a 2 re jutni szinte mindíg ugyanaz ,csak "máshogy ,,csomagolják...
2.
2.
hedzsooo
De előrendelések sem...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...