A hivatalos honlapon közzétett állásajánlat olyan fejlesztők jelentkezését várja, akik szívesen foglalkoznának régebbi játékokkal, melyeket a „sugárkövetés korszakába” kellene bevezetniük, persze úgy, hogy szigorúan csak a látványhoz nyúlnak hozzá, az eredeti játékmeneti megoldásokat pedig érintetlenül hagyják.
Egyelőre nem tudni, hogy vajon melyik játékok lehetnek majd a Lightspeed Studios első célpontjai, de a legtöbben a Doom 3-at, és az 1998-as Unrealt emlegetik. Az biztos, hogy játékosként mindegyikkel csak jól járhatunk; a Quake II RTX például amellett, hogy az alapjáték mellé ingyen tölthető, tényleg képes volt feldobni az 1997-es alkotás látványvilágát. Az már más kérdés, hogy a játék futtatásához legalább egy GeForce RTX 2060-ra van szükségünk, de még egy RTX 2080-at is képes néhol megizzasztani.
Nem azt mondom, hogy ne legyen fejlődés, csak azt, hogy az RTX a játékipar Transformers-e... :(
A TR-ben egyébként nem Hairworks volt, hanem TressFX/Purehair. Sztem itt is kiépültek már a saját alternatívák, a karakterdizájnt meg nem fogják szétbaltázni egy kétes effektel. Látni is, hogy inkább fű/szőrzetre mennek rá mostanában, ott nincs ilyen gond.
De az RT nem ilyen plusz csilivili effekt. Inkább lehetne pl. Ambient Occlusion-höz hasonlítani, ami 1x beindult és mára minden játéknál be van építve, mert sokat dob a realizmuson/grafikán.
De akkor legyen feature. Hairworks. Kicsit demózták a TR-ben és a Witcherben, aztán ma már tojnak rá.
A Physx este teljesen más. Az tulajdonképpen egy API, se több se kevesebb. Csak azok a játékok tudták használni amik Physx beépített fizikai motorral rendelkeztek. Ez bizony keményen fizetős opció volt, érthető hogy nem kapkodtak érte. Az RT ellentétben csak egy fícsőr, amit a hardver vagy támogat, vagy nem. Nem kell semmilyen licence díjat fizetni utána.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.