Még májusban írtunk róla, hogy a Quake II RTX bizony nem tréfa, a legendás 1997-es játék egy jókora grafikai ráncfelvarrást kap, melynek köszönhetően a magasabb felbontású textúrák, a váltakozó napszakok és az új részecskeanimációk mellett még valós idejű sugárkövetés is várja majd az érdeklődőket. A játék pedig a minap meg is jelent!
Az ingyenes verzió során az eredeti Quake II első három pályáját játszhatjuk végig a felújított látvánnyal, ha viszont az egész játékra kíváncsiak lennénk, akkor ahhoz be kell szereznünk a 4,99 eurós áron elérhető Quake II-t a Steamről, vagy direktben az Nvidia oldaláról. Érdemes még megjegyezni, hogy a játék futtatásához az RTX-funkciók miatt meglehetősen ütős gépre lesz szükségünk, ugyanis 8 GB RAM, egy Intel Core i3-3220 és egy GeForce RTX 2060 alatt nem fog elindulni a játék - a videokártyák tekintetében pedig kizárólag az RTX jelzésű videokártyák jöhetnek számításba.
Ráadásul a Quake 2-ben tényleg látványos a különbség, mert eredetileg mai szemmel már elég primitív a fények kezelése, de azt már kétlem, hogy akár csak egy 15 éves Half Life (a HDR patch után) vagy 12 éves Crysis nézne ki annyival jobban, hogy igazolja, hogy RTX2080 Ti 3-way SLI kell a 60fps-hez.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.