A Call of Duty: Warzone sikereit látva egyáltalán nem meglepő, hogy az Activision nem hagyja magára a battle royale-játékát, a jelek szerint az anyag folyamatosan bővül majd az aktuális epizódoknak megfelelő tartalmakkal. Így lesz ez a Call of Duty: Black Ops - Cold War esetében is: a kiadó ígéretei szerint a két játék közötti szoros integrációra decemberben, az új Black Ops első szezonjával párhuzamosan látunk majd példát.
Hogy ez pontosan milyen tartalmakat jelent majd, arról még nem beszéltek a készítők, azonban "a következő egy-két hétben" erre is fény derül. Az már biztos, hogy a Black Ops - Cold Warban feloldott operátoraink és fegyvereink használhatóak lesznek a Warzone-ban is, épp úgy, ahogy azt a Modern Warfare kapcsán már láttuk - ja, és persze a Modern Warfare felszerelései sem mennek sehová.
A Call of Duty: Black Ops - Cold War november 13-án jelenik meg PC-re, PS4-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S-re, valamint november 19-én PS5-re.
Túl a 80 millió letöltésen
Ezzel párhuzamosan befutott az Activision Blizzard pénzügyi jelentése is, ami alapján a Call of Duty-franchise elképesztő tempóban nyomtatja a pénzt a kiadó számára. Az év harmadik negyedében a kiadó forgalma 1,95 milliárd dollár volt, ami 52 százalékos növekedésnek felel meg, míg a nyeresége 604 millió dollárra rúgott.
Eleve óriási siker, hogy a Call of Duty: Modern Warfare remekül teljesített a kasszáknál, a prémium árazású Call of Duty-epizódok közül egyik rész sem tudott olyan jó számokat villantani az első évében, mint a legutóbbi rész. Ezenkívül az elmúlt évben rajtolt el a széria két rendkívül sikeres free-to-play vadhajtása, a Call of Duty: Mobile és a Call of Duty: Warzone is: az előbbi mára 300 millió, az utóbbi 80 millió letöltésnek örvendhet.
A vállalat aktív felhasználótábora így 23 százalékkal 390 millió főre duzzadt, de ebben persze benne vannak a Blizzard- és a King-játékok is.
További érdekesség, hogy a cég a közeljövőben több mint 2000 embert tervez felvenni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.