Továbbra is nagy a titkolózás a következő BioShock-játék körül, amely kapcsán idén áprilisban is mindössze annyit hallhattunk, hogy a fejlesztésért felelős Cloud Chamber csapata nyílt világhoz értő író után kutat. Nos, ahogy az előző alkalommal, ezúttal is egy álláshirdetés indította el a pletykalavinát.
A fejlesztőstúdió ugyanis vezető játékmenet-programozót keres a legújabb projektéhez, és a leírásban szóba kerül az Unreal Engine 5 is. Habár az álláshirdetés nem említi konkrétan a BioShockot, de így is igen valószínű, hogy az új munkatárs az FPS-széria következő etapján dolgozik majd.
Egyáltalán nem lenne meglepő, ha az új BioShock alatt az Unreal Engine legújabb verziója dübörögne, hiszen az eddigi epizódok is mindig az Epic grafikus motorjának éppen aktuális változatát használták.
a bronco (vagy mi a töknek nevezték) képesség használata szintén röhelyesen egyszerű volt, ráadásul írtó fantáziátlan is, szinte csak azt a célt szolgálták, hogy folyamatosan harcolhass a rád rontó ellefekkel és ne akasszon meg szinte semmi. Ez egyrészről érthető és még becsülendő is, hogy próbáltak szintet lépni és változatossággal előállni a harmadik részre, ami a második részről nem igazán mondható el, viszont ezzel eléggé haloványodott az az esszenciális Bioshock érzés a harcokban, amit addig egy hasonló fps játékban sem tapasztalatam a harcrendszer komplexítása terén.
Egyébként is az 1. volt a legjobb.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.