SGF 2024: Lássuk, miben fejlődött a Metal Gear Solid Delta: Snake Eater!

  • Írta: zoenn
  • 2024. június 11.
  • Videó
Link másolása
Noriaki Okamura producer kézen fogott bennünket, és mélyrehatóan is bemutatta a Metal Gear Solid Delta: Snake Eater játékmenetét. Számtalan fejlesztésen esett át a remake, de a régi rajongók választhatják az eredeti szinkront is.

Noha a Metal Gear Solid Delta: Snake Eater előrendelése már elindult, Noriaki Okamura producer még mindig nem árulta el a játék megjelenési dátumát, ám a hivatalos Xbox Podcast interjújában mélyrehatóbban is bemutatta régóta vár remake-et.

Például az anyag tartalmazza az eredeti szinkront is, sőt, a Konami  felvett néhány új sor az eredeti színészekkel, akik az irányításra tanítják a játékosokat. Mivel a hang már nem igényel komolyabb tömörítést, minőség jobb lett, több lehetőség is elérhetővé vált, például a 7.1-es audio.

Számtalan fejlesztésen estek át a karaktermodellek, arcrögzítést is alkalmaztak, de sok arckifejezést kézzel finomítottak tovább a legjobb eredmény elérése érdekében. Akik az eredeti élményre vágynak, klasszikus filterrel is végignyomhatják a lopakodós címet.

A Metal Gear Solid Delta: Snake Eater PC-re, PS5-re és Xbox Series X/S-re várható.

Ez a hír a Summer Game Fest-közvetítésünk része. Ha lemaradtál valamiről, irány az aloldalunk, ahol egy helyen találod meg az összes bejelentést és látnivalót az eseményről!

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...