Engine-t váltott a CD Projekt Red is

Link másolása
Lecseréli eddig használt játékmotorját a lengyel stúdió, mostantól Unreal Engine 5 fog futni a játékaik alatt. A hírt a CD Projekt Red alelnöke, Charles Tremblay osztotta meg.

Újabb stúdió cseréli le belsős motorját az Epic nagy múltú engine-jének legfrissebb verziójára, az Unreal Engine 5-re, ez pedig nem más mint mindenki kedvenc lengyel csapata (ami nem a City Interactive), a CD Projekt Red. Az Eurogamernek adott interjújában a stúdió alelnöke, Charles Tremblay nyilatkozott az engine váltásról. Elmondása szerint a cserének nincs köze a Cyberpunk 2077 enyhén szólva problémás startjához, pusztán arról van szó, hogy az új motort használva könnyebben lehet több címen dolgozni egyszerre.

"Az első dolog amit szeretnék leszögezni, csakhogy minden 100%-ban tisztázva legyen, hogy az egész csapat, magamat is beleértve, roppant büszke a motorra, amit a Cyberpunkhoz készítettünk. Szóval ez nem az a tipikus 'szörnyű a az egész, muszáj cserélni' szituáció, tudod, semmi ilyen 'öljetek meg most'. Egyáltalán nem erről van szó, nem ezért eszközöltük a cserét.

"Régebben nagyon egyoldalúan készítettük a játékainkat, egyszerre csak egyet. Kihoztuk a maximumot, de észrevettük, hogyha több címen szerettünk volna dolgozni egyszerre, egy időben, akkor az így nem fog menni. Arra gondoltunk, hogyha jobb technológiát használunk, akkor a fejlesztők mind különböző projekteken tudnának dolgozni, nem csak egy nagyon, ami miatt a többivel címmel nem lehetne foglalkozni." közölte Tremblay.

8.
8.
delphijos
#7: Ez egyáltalán nem csak az UE5-re igaz. Az RT nagyon sok erőforrást zabál, és a látvány ( mármint a külünbség ) meg nem indokolja. Persze, nagyon szép, de sok ember gondolhatja hogy ne erre menjen el a teljesítmény. Az RT túl "korán" jött, a mostani hardvereken még túl nagy árat kell érte fizetni.
7.
7.
AbsurdShark
Eddig akárhány Unreal 5-ös játékot probáltam, egyiknél sem éreztem a megnövekedett teljesítmény-igényt indokoltnak. Szépek tudnak lenni, de nem ANNYIVAl szebbnek.
6.
6.
tyber16
Magyarul innentől minden játékuk marad optimalizálatlan xD. Mondjuk ez eddig is jellemző volt rájuk.
5.
5.
Daniel21
Ezaz! Eljött az optimalizálatlan játékok korszaka :D
4.
4.
rDAVE
Lenyűgöző az Unreal Engine 5, de rühellem, hogy rengeteg játékról messziről érezni...
3.
3.
manderel
#1: Eddig szerintem csak az volt, hogy az új Witcher alatt Unreal dübörög majd. Most meg azt jelentették be, hogy minden játékuk alatt az fog. Persze lehet tévedek.
2.
2.
Csoki80
Régebben kihoztuk a maximumot... Hát igen :-D
1.
1.
Raam989
De most ez mitől lett hír megint? Kb fél éve már hogy bejelentették a váltást.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...