Miyazaki a jövőben szívesen átadná a Souls-játékok rendezését

  • Írta: zoenn
  • 2024. február 26.
  • Érdekesség
Link másolása
Hidetaka Miyazaki szerint "nagy esély van rá", hogy átadja a gyeplőt a jövőbeli soulslike játékok rendezésére a feltörekvő generációnak. Eddig csak a Dark Souls II volt az egyetlen játék, amit nem ő dirigált le.

A Dark Souls, a Bloodborne és az Elden Ring rendezője, Hidetaka Miyazaki elárulta, hogy nagy a valószínűsége annak, hogy átadja a jövőbeli Souls-játékok rendezői székét másoknak. A FromSoftware fejese az IGN-nek beszélt terveiről.

"Nagyon valószínűnek tartom, hogy a jövőben új rendezőket fogunk látni. Úgy gondolom, ha ez bekövetkezik, szeretnék eltávolodni ettől a felügyeleti szereptől, és átadni a teljes irányítást és ellenőrzést a projektek felett. Szerintem ez a legjobb és legegyszerűbb módja annak, hogy a projektek új körülmények mellett felvirágozhassanak."

Az egyetlen játék, amit nem Miyazaki rendezett, az a Dark Souls II volt (a Bloodborne miatt, ugye), és annak ellenére, hogy a vegyes reakciókat kapott a játékosoktól, az úriember szeretettel tekint vissza rá.

"A Dark Souls II-vel kapcsolatban személy szerint úgy gondolom, hogy egy igazán nagyszerű projekt volt számunkra, enélkül nem lett volna olyan sok kapcsolatunk és ötletünk, amit továbbvihetünk volna a sorozat többi részébe." - tette hozzá.

Miyazaki igazat mondott, hiszen ez volt az első akció-RPG-jük, amely félig nyitott világgal operált, és ez képezte alapját az Elden Ring pályaterveinek is. A csapat legutóbbi játékának kiegészítője, a Shadow of the Erdtree júniusban jelenik meg - még Miyazaki rendezésében -, de a stúdió nem határolódott el az igazi folytatástól sem.

5.
5.
DragonBleacPiece
Nem tudom mennyire vagytok tisztában vele hogyan alkotja Miyazaki a játékait, van elég sok kulisszatitkok mögötti videó youtuben amit a kollégái meséltek, illetve japánról lefordított szöveges interjúk ha vkit érdekel, pl itt DondonRV youtuber által feltöltve.

https://www.youtube.com/watch?v=m_6isYAGuoc


Szívét lelkét beleadja és 100%-osan átveszi a gyeplőt az egyes részletek felett és az útmutatása alatt készülnek a játékok olyanná amit mi összképben láthatunk. A dark souls 2 volt ékes példája annak hogy igénytelen játék készült miyazaki rendezése nélkül, minden képlete a formulának be volt vágva egy kondérba amik sikeressé tehetnének egy souls gamet, össze volt keverve de a pindúr pandúrokkal ellentétben az X vegyszer maradt ki: a lélek. Nem hiszem hogy megismételhető lesz az ő munkássága, viszont arra van esély hogy más tehetséges játékkészítők valami új, hasonlóan egyedi dolgot alkossanak mint miyazaki, de souls gamet kizártnak tartom. A demons souls remake meg mindenben ugyanaz mint az eredeti minden fapadossága megmaradt de a jó mechanikák és darkos tónusú grafika meg európaiasított design miatt csak olyan mint egy 24 ezer forintos grafikai filter mod.
4.
4.
Spazz Maticus
#3: Igen, anno mondott ilyeneket Miyazaki, és részemről mondjuk jöhetne valami jó "kis" grandiózus RPG tőle, azt érdeklődve várnám, mert bírom a csóka játékainak stílusát, de a soulslike game-eket kevésbé...

Amiért az Elden Ring is benn tartott 100+-órát, az a fantasztikus képi világ, és a szokásosan finoman árnyalt történetvezetes volt, de őszintén szólva a harcrendszerét (ennek is) rühelltem... :)

Az utolsó mondataidradra pedig csak annyit mondanék : Nocsak ! Amikor én írtam ezt nemrég, még berágtál rajta... ;)

Sokkal cizelláltabban fogalmaztad meg mint én persze, de akkor is... :)

3.
3.
Doomsayer
Ezzel kapcsolatban csak az jut az eszembe, ha jól emlékszem, mint ha azt olvastam volna korábban, mondjuk a DS3 utolsó DLC-je kapcsán, hogy a From-nak és ennek a Miyazaki-nak már elege van ebből a stílusból és ezért is akartak mást csinálni?? Attól még nekem az Elden Ring eléggé életre szóló élmény volt utána.

Minden esetre az a helyzet ezekkel a címekkel, ami korábban a GTA és a Diablo játékokkal is volt és ami kizárólag a játékosoknak köszönhető: elitizmus. Az hagyján, hogy más hasonló játékokat leszólnak, kifikáznak és a neten negatív visszhangot csinálnak nekik a "rajongók". De itt van a Demon's Souls remake esete is. Nem elég, hogy milyen minőségben lett újraalkotva a játék és hogy az eredeti kód alapján ugyan az a harcrendszer és még az exkluzív plecsnit is rányomták, hogy inkább ne legyen eladás, de még az se legyen a "rajongók" baja, hogy más gépre is van... aztán akkor egy színárnyalattal arrébb volt valami és már be is buktatták ugyan ezek a "rajongók", hiszen az már nem az eredeti. Mondjuk én pont megértem ezt a szín-stílus-hangulat dolgot nagyon is, mert én magam is érzékeny vagyok rá, csak azt nem értem, hogy mondjuk egy PS5-re érkezett Demon's Souls Remake átvételével egyidőben kitől vették el az eredeti játékot és az eredeti személyes élményeit...?

Annak idején volt egy remake-je a Metal Gear Solid első részének NGC-re és az volt az alcíme, hogy Twin Snakes. Sokkal jobb volt a grafikája és voltak benne a videókban kisebb változtatások, amik valljuk be: nem igazán illettek bele. De minden esetre valahogy mindenki túl tudta élni és le tudta játszani különösebb rohamok nélkül annak ellenére, hogy karakterek viselkedésébe és a rendezésbe lett rosszul belenyúlva.. Well, gondolom akkor még vagy egy szebb világban éltünk, vagy intelligensebbek voltak még a gamerek.
2.
2.
csoki0619
Hát nem tudom jó ötlet e. Sztem nyugodt szívvel kijelenthetjük, h ennek a műfajnak ő a Kojima-ja.
1.
1.
Hoki György
Őőőő, nem. Nem a DS2 volt az első, sőt, lineárisabb mint a DS1, ami teljes metroidvania open world dizájn. Attól még hogy nem futsz a réten, ugyanúgy open world. A DS2 maximum mentalitásában befolyásolta az ER-t, pályadizájn terén köze sincs hozzá - az ER nagy, nyitott területekkel operál, a legacy dungeonök pedig a Bloodborne/DS1 körkörösség felé mennek.

Nem mondom, volt a DS2nek befolyása a sorozat jövőjére, de azért nem így.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...