Ha igazak a feltételezések, akkor íme egy bizonyíték arra, hogy olykor még a fejlesztők is hasznot húznak a kalózok munkájából: a pletykák szerint ugyanis azért árulta a Max Payne 2 tört verzióját a Rockstar, mert az nem kér CD-t indításkor, márpedig ez egy Steames játék esetében elengedhetetlen feltétel. Akármi is legyen az indíték, az tény, hogy a játék indító exe-fájljának ASCII kódjában benne maradt a programot feltörő Myth csapat logója, ami bizonyíték arra, hogy a kiadó - talán az időspórolás végett - a kalózverziót tette elérhetővé először, amit azóta lecseréltek egy alacsonyabb verziószámú, de Myth-logó nélküli példányra.
A Steam fórumán buktatták le a Rockstart, aki a Max Payne 2 tört változatát árulta a Valve rendszerén keresztül - azóta persze eltűnt az a verzió is.
A Steam fórumán buktatták le a Rockstart, aki a Max Payne 2 tört változatát árulta a Valve rendszerén keresztül - azóta persze eltűnt az a verzió is.
Az, hogy utána külön kiadták csak azt jelenti, hogy kitörölték belőle a HL fájljait, és a CS-t állították be alapértelmezett mod-nak, aztán levették a mod-választó menüt. (Mert hogy ott a motor úgy működött, hogy tulképp a HL is csak egy "másik" mod volt.)
De hogy a filmkészítők nem játszottak vele, az tuti, különben nem olyan lett volna a film amilyen. Én pl már nem is emlékszem rá egyáltalán. A játék pedig örökre bevésődött!
Várom is a 3.-at nagyon! (épp ezért fogok nagyot csalódni szerintem)
(amúgy én is épp' dolgozom. jó dolog a multitasking :)
hidd el, aki konyít valamit a programozáshoz annak lehet, hogy érdekesebb egy exe mint az öcsivmentek gyűjtése.
Ezmeg hát vicc:D jót derültem rajta.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.