A fejlődési rendszerről megtudhattuk, hogy a fegyverképességek három csoportba lettek besorolva: egykezes fegyverek, kétkezes fegyverek, és íjak. Ezekhez mind különböző perkek tartoznak, amelyekkel tovább specializálódhatunk (például egykezes fegyverek között a kardok, fejszék és a buzogányok irányába).
A varázslatokat sokkal egyedibbé tették, egyes tűzvarázslatokat lángszórószerűen, másokat a földre helyezett robbanócsapdaként is használhatjuk majd. A mágia iskoláin belül is vehetünk fel perkeket fejlődésünk során, ezzel erősebbé téve karakterünket egyes varázslatokban.
Az Oblivionéhoz hasonló méretű játékterület sokkal egyedibbnek hat, mint Cyrodiil klasszikus fantasy környezete. A játékterület a nagy, megmászhatatlan hegyek miatt is nagyobbnak tűnik. A 10 választható faj különböző kezdőskillekkel és különleges erőkkel rendelkezik.
A karakterkészítésen sokat javítottak, mostantól nem kell majd órákon keresztül állítgatni karakterünk arcán, hogy ne úgy nézzen ki, mint az alsólapospusztai bordalénekkar tagjai. A sárkányok elleni küzdelem bossfightszerű lesz, legerősebb ellenségeink lesznek. Rengeteget dolgoztak az MI-jükön, és az animációkon.
A Bethesda Softworks játékfejlesztője beszélt a Radiant Story rendszerről is, ami a küldetések egyes elemei játékoshoz történő igazítását, nem a küldetések véletlenszerűsítését jelenti. Egyes küldetésekben ez egyáltalán nem lesz jelen, másokban pedig erőteljesebben lesz érezhető.
Az eredeti adást itt lehet meghallgatni.
És hogy a kilenc hónapnyi várakozást kibírhassuk, egy humoros rajongói videó Harry Patridge-től.
Szerintem én maradok majd északi, hiszen mindig az voltam. A varázslatok fejlődésének örülök, az el kellett már.
A Skyrim-ot meg már nagyon várom, az oblivion is a kedvenc játékaim közé tartozott
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.