A történet szerint a Stainless már régóta próbált valahogy összehozni egy Carmageddon-játékot, de valami mindig az útjukban állt. Legfőképpen az, hogy sosem tudták megszerezni a licencet. Ezért érte őket meglepetésként a Square Enix döntése: "A legtöbb cég valószínűleg csak ülne a licencen, ha már nem akarnak vele semmit kezdeni. Miért adnák el? Azt viszont hozzá kell tennem, hogy elég szép summát fizettünk érte" - mondta Patrick Buckland, a Stainless vezetője és alapítója.
Buckland szerint már régóta próbálkoznak egy Carmageddonnal: folyamatosan próbálták megkörnyékezni az Eidost, mielőtt az SCI felvásárolta őket. Később abban reménykedtek, hogy az SCI-s felvásárlás után lehet majd valamit, folyamatosan bombázták a kiadót ajánlatokkal, de végül nem történt semmi, ráadásul a licencet sem tudták megvenni, az SCI ugyanis hallani sem akart arról, hogy eladják.
Buckland úgy gondolja, ha manapság ki akarsz tűnni az XBLA-s játékok tömegéből, akkor nem árt, ha egy olyan név van a kezedben, mint a Carmageddon: "Ha az emberek valami ismerőset látnak, akkor kétszer is meggondolják."
Miért nem készült az utóbbi jó sok évben Carmageddon-játék? Nos, úgy néz ki, a válasz megérkezett, egyenesen az eredeti játékokat készítő Stainless Games háza tájáról: évek óta próbálják megvenni valahogy a licencet, de végül csak most sikerült megkaparintani azt a Square Enixtől.
Igaz az Armageddon Riders is nagyon jó volt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.