Pár évtizeddel ezelőtt a Rolls-Royce sosem árulta el, hány lóerős motorokat épített az autóiba, mindig csak annyit mondott, hogy "megfelelő" erővel rendelkeznek. Valami ilyesmit csinál most a Nintendo is: nem tudjuk, milyen erős lesz a Wii U, de Shigeru Miyamoto úgy véli, elég lesz a hardver, amit a konzolba pakoltak. Elmondása szerint most az a fontos, hogy a HDTV-ken jól nézzenek ki a játékok, a nappaliban ugyanis még nem túl elterjedtek a 3D-s tévék. Az előbbi célra pedig megfelelő lesz a Wii U ereje.
Miyamoto ezen kívül elmondta, a Nintendo a tervezéskor nem csak az erőt, hanem az erő és a költségek kapcsolatát is sokat vizsgálja, így lehet, hogy a Wii U nem lesz olyan erős, mint a Microsoft vagy a Sony következő generációs gépe. Azonban a céljuk nem is ez, hanem hogy megfelelő kompromisszumot nyújtsanak a vásárlóknak és a fejlesztőknek a hardver ereje és a költségek között.
Shigeru Miyamoto, a Nintendo kreatív fejese nyilatkozott a Wii U-val kapcsolatban. Továbbra sem hajlandó elárulni, milyen hardver lapul a fehér dobozban, azt viszont elmondta, szerinte a konzolok tervezésénél nem csak az erőt kell figyelembe venni, hanem sok más tényezőt is.
TomGoodman: Ha a saját cuccaik menni fognak úgy, az már szinte mindenkinek elég lesz, én úgy gondolom Nintendo konzolt ezután is elsősorban saját címek miatt vesznek majd. Hogy mekkorát fognak vele szakítani az jó kérdés, azért ez már nem fog akkorát ütni mint a Wii, persze ki tudja mennyire zsonganak be tőle az emberek :)
SCR3AMN00B: Amellett, hogy én se értem miért kell utálni valamit ami nem árt neked, mondj már pár kiegészítőt amit meg kell venni hozzá. :)
Úgy értem ami nem érint, az miért nem csak közömbös?
Nem mondom, hogy nem számít a grafika, mert vannak olyan játékkategóriák, ahol számít, de közel sem az összesnél.
Példa:
Jó film lenne az Avatar, ha nem lenne látványos? Egyáltalán nem lenne az. Jobb film lenne a Másnaposok, ha lenne benne 3D animáció? Szintén egyáltalán nem, mert nem adna hozzá plusz értéket, nem számít az élvezeti faktorba bele.
Wheel-t adták Mario Kart-hoz, de nélküle is tökéletesen lehet kormányozni a WiiMote-tal, nem kötelező elem egyáltalán, csak jópofa.
Classic Controllert kb annyi játék használja, mint a BalanceBoardot. Akinek ilyen játék kell, az megveszi magának, a maradék 99,9%-a az embereknek meg továbbra is játszik a WiiMote-tal. A Wii alapötletének kontrollerébe nem fért bele egy classic controller ergonómia és funkcionalitás, azért kellett kiadni pluszba.
Vitality nincs és nem is lesz (egyelőre).
Zapper és a Gun az ugyanaz: PS3 Move-hoz is adtak ki játékpisztolyt, szintén nem változtat semmit. Metroidokat nélküle toltam végig, szükségtelen cucc, szintén csak jópofa és kész.
"Jó nyilván csomóhoz nem kell, de ha tényleg mondjuk edzeni szeretnék vele, stb akkor azért nem árt."
Lásd biciklis példa: ha biciklizni szeretnél, akkor nem árt hozzá bicikli, de a futáshoz elég egy pár cipő is.
Az erőfitogtatást okosan meghagyják a Sonynak meg a MS-nak így is kell.
+a buli zsír ... X)
Nem kifogást keresnek és terelgetnek...
húúú. enter :D
Milyen kiegészítőt kell venni DS-hez?
3DS-en is lehet játszani minden olyan játékkal alapból, ami támogatja a Circle Pad Pro-t. Persze utóbbival egyszerűbb, és plusz költség, de majdnem másfél év alatt mindössze 2 cím van jelenleg, ami miatt érdemes megvenni.
Edit gomb ! :DDD
szóval: ... , hogy 720p ben megy minden, vagy még annyiban sem, de akkor már késő lesz, menni fog a szekér megint . Gondolom nem buknak ezen sem egy fillért már az induláskor sem ! :DDD
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.