A Deep Silver kreatív igazgatójával, Sebastian Reicherttel a VG247 készített interjút, és mint elmondta, a csapat tisztában van vele, hogy a Dead Island: Riptide nem hoz gyökeres változásokat az eredeti Dead Islandhez képest, de ezt a döntést meg kellett hozniuk.
"Természetesen ez egy nagyon fontos kérdés, amit mi is feltettünk magunknak" - kezdte Reichert, majd hozzátette: "De a Dead Island után a rajongók kérése egyértelmű volt; folytatást akarnak, és most akarják azt! Viszont a teljesen új körítés felépítése rengeteg időt vinne el."
A Reichert szerint azt kellett megfontolniuk: van-e elég ötletük, hogy ugyanazzal a körítéssel friss élményt nyújtsanak át, vagy gyökeres változtatásokra van szükség? A Dead Island: Riptide erre válasz, a fejlesztők részben változtattak a környezeten, és új fícsöröket építettek a játékba.
Bár Palanai első blikkre hasonlíthat Banoira, a természeti katasztrófák által sújtott helyszín bőven tartogat meglepetést, ahogy a védekezés felértékelődése, a csónakázás lehetősége és az átalakított karakterfejlesztés is új színt visz a címbe. Reichert elmondta, a Riptide története jóval sötétebb és komorabb lesz elődjéénél, kapunk egy ötödik karaktert, és egyebek mellett a játékmenet is reflektál majd arra, hogy a játékos milyen fegyvereket szeret használni.
Izgalmasan hangzik!
Egyedül se volt rossz, de azért co-opba jobb lett volna.
Ezt javítsák ki.
#3: miért olvassam a saját kommentem?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.