Az előrendelők már kipróbálhatják az új Slender-játék bétáját, ebből érkezett most egy termetes gameplay videó; ha érdekel a korai tesztlehetőség, továbbra is élhetsz vele, nincs más dolgod, mint befizetni a végleges verzióra.
A Slender: The Arrival március 26-án jelenik meg PC-re, az előrendelők viszont idő előtt kipróbálhatják a bétaverziót, ami az eredeti, most már Eight Pages alcímet viselő részt tartalmazza az új játék motorjával felturbózva. Ha nem akarsz még befizetni a játékra, de érdekel, mennyit fejlődött az anyag, csekkold az alábbi 11 perces gameplay felvételt róla:
Legalábbis nálam.Na jó azért nem teljesen.Én is próbáltam és szerintem se valami ijesztő.
Slender nem ijesztő. Mintha Barney Stinson üldözne harisnyával a fején...
Természetesen azért valamennyire szeretem, plusz van egy jó hangulata. :D
Nézz meg egy jóféle japán horrort. Legtöbben nincs éles visítás, kamerarángatás, mégis összesz**** rajta magad. Ez a féle hangulat teljesen hiányzik a nyugati 'horrorokból'.
Minden horror arra épül, hogy nyomasztó zenét és hangokat raknak bele.
Nem értem, hogy miért félne bárki is attól, hogy valaki belevisít a fülünkbe...
Itt nem az a lényeg.Sokkal inkább a hirtelen bevillantások és váratlan dolgok hirtelen megváltozó hangokkal. Ilyenkor nem azért félsz mert beleordítanak a füledbe hanem mert egyszerűen ijesztő ha pl megfordulsz és a semmiből egy szörny van mögötted a sötétben.
De, próbáld ki és meglátod. NINCS olyan horror ami ijesztő lenne ha kikapcsolod a hangot, vagy lecseréled másra. A hangok a lényeg, a többi csak körítés.
gief edit gomb
Condemned-et nem ismerem, de pl. az Amnesia zseniálisan beszaratós volt, hangfalbömböltetés nélkül is...
Ezeket hívják jump scare-nek, mivel nem a film/játék atmoszférája, vagy a látottak váltanak ki benned a félelmet, hanem az a tudat, hogy valami hangosan fog a füledbe üvölteni. ZS kategóriáju horror-ok 99%-ban erre épülnek.
Azt hittem megedződtem az Amnesián de erre nem lehet felkészülni... :P
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.