Hall az Eurogamernek elmondta, hogy már a Microsoft és a Sony is megkereste a csapatát a DayZ lehetséges konzolportja kapcsán. A játék atyja szíve szerint a Sony masináját választaná, mert a japánok nagyobb teret engednek a független fejlesztőknek. Szerinte a Microsoft mostanság elfelejtette megemlíteni, hogy támogatja az indie címeket.
Egyébként minden apró frissítésnél (ami egy multira kihegyezett alkotásnál gyakori eset) tízezer dollárt kell leperkálniuk a konzolgyártónak, szemben a Sonyval, aki nem kér pénzt a patchek közzétételéért. Az Xbox One és a PS4 architekturális különbségek nem vészesek, ha az egyiken futna a DayZ, akkor a másikon is. A nagy kérdés az, hogy melyik gépre érné meg portolni a játékot, s a fenti tények alapján egyértelműen a PS4 felé billen a mérleg nyelve. De csak akkor, ha a PC-s verzió elkészült.
Az E3-ról származó gameplay felvételünk is van:
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.