A City Interactive egy csokornyi friss screenshotot tett közzé a kelet-európai hadszíntereken játszódó Sniper: Ghost Warrior 3-ról. Ez már nem lineáris epizód lesz, hatalmas nyitott pályákon orvlövészkedhetünk.
A lengyel fejlesztők tudják, hogy mivel lehet kitörni a középszerűségből. A Sniper: Ghost Warrior 3-ban végre nem lineárisan haladunk előre, hatalmas sandbox stílusú pályák várnak ránk - látszik, hogy a City Interactive jóval nagyobb költségvetéssel dolgozik, mint legutóbb. A történet Kelet-Európában játszódik, a küldetéseket akárhányszor újrajátszhatjuk, az ígéretek szerint minden végigjátszás másmilyen lesz.
Az új screenshotok alapján bizakodhatunk, a látvánnyal tutira nem lesz gond. Megjelenés 2016 folyamán PC-n, Xbox One-on és PS4-en.
A nagymultú kiadók nagymultú részvényesei bőkezűen osztogatták maguknak a jutalékot míg végül a fejlesztésekre nem jutott pénz, mert az emberek a 16. rókabőrt már nem vették meg, az főnök fizetése meg szent és sérthetetlen...
De ez legalább lehetőséget adott olyan cégeknek ahol a vezetőség is saját kezűleg heggeszti a játékot, hogy egy-egy sikeresebb játékkal (esetünkben pont a Ghost Warrior volt a vízválasztó) felemelkedve minden pénzt visszaforgatva próbálkozzanak egyre jobbá és jobbá válni. Plusz ha van elég lóvé akkor olyan mellékprojekteket is fel lehet futtatni, mint a Lords of the Fallen, vagy Alien Rage.
Mellesleg a LofT kivételével nekem az összes új generációs City játék megvan, de azt is beszerzem amint lesz rá egy komolyabb (nem -20%-os) akció.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.