A bejelentés óta többször is említette az id Sofware, hogy céljuk az 1080p/60 fps elérése, és egy friss blogbejegyzés szerint mind Xbox One-on, mind pedig PlayStation 4-en sikerült teljesíteni a célkitűzést.
A fejlesztők nagyon büszkék az idTech 6-ra, mely elmondásuk szerint olyan vizuális élményt nyújt 1080p és 60 fps mellett, melyet más címek még fele ilyen sebességgel sem képesek összehozni. A motor fejlesztéséhez a szakma legjobbjait szedték össze az idnél - a csapat veteránjainak és a Crytektől elszipkázott programozóknak az egyik legmodernebb játékmotort sikerült összerakniuk. A vállalatnál azt is remélik, hogy a Doom teljesítménye meggyőz másokat is és az id Tech 3 nyomdokaiba lép sikeresség terén az új engine.
A Doom május 13-án jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.
Kisfiam ez a mentés olyan szánalmas volt, mit te magad... Vitatársnak se voltál túl kemény, de trollnak még annyira se vagy jó.
Innentől fennhéjázva fröcsöghetsz ahogy tetszik, én szándékosan trollkodtam veled mert az elejétől lerítt mekkora észlény vagy, de megnyugodtam, hogy tudás mögötte 0.
#75,76,77: Ezer bocsánat, így szoktam szórakoztatni magam unalmas ügyeleteken, nem véletlen ez az avatar kép se :-D
Csak egy kérdés. A játékot, azt várjátok? Mármint, a történet és játszhatóság érdekel titeket? Parafaktor? Újrajátszhatóság? :D :D
Vagy megjelenés után, nem azt fogjátok mondani, hogy az első Boss hanem az első FPS droop után a ládába van a fegyver? :D
Amúgy milyen viszonyítási alapot szeretnél? Az XO meg a PS4 verziója a játéknak sokkal közelebb lesz egymáshoz mint a PC verzió grafikailag. Így már megnyugodtál?
Felőlem hívhatod kiskutya design-nak is stock helyett, rajtad kívül itt mindenki érti amiről beszélek. Az XO APU-ját az MS módosíttatta a saját igényeihez, ez tény, a te ugrálásod meg, hogy nem, elég nagy baromság. De amúgy különösen vicces ez a kötözködés tőled aki nem tudja a különbséget egy chip meg egy modul között.
Stock hülyeséget is nem tudom honnan veszed, Gigabyte OCX90324 Hyperclocked Edition ugyanolyan stock, mint Julika néni corp. B-56-osa, míg sorozatban gyártják és nincs rajta egyéni módosítás.
+Az amúgy is Bates 4000.
Sajat apija van.
Konzolon a dx12-tol teljesitmenynovekedest varni hozzanemertes.
Semmi koze hozza.
A dx12 pc cucc. Felejtsuk mar el konzolon a csodavarast.
Sajat low level apija van.
Ha nem igy lenne akkor kb 640-ben futnanak rajta azok a cuccok amik ps4-en fhd-ban mennek.
#68: Természetesen a PC-9800-hoz...
Most komolyan, abba nem akarsz belekötni, hogy van-e rajtam sapka?
Értem én, hogy megbántva érzed magad, mert kijavítottam amit írtál, de inkább tanulj belőle, mintsem egy ilyen kicsinyes piszkálódásba kezdj.
De ha nem volt elég egyértelmű, akkor tisztázom, hogy egy napjaink elvárásainak megfelelő gamer pc-re gondoltam.
Egy tag írta nekem, és valahogy így hangzott, hogy manapság már nem nagyon van csúnya játék, csak kicsit szép, szép, szebb és még szebb és ezzel egyetértek! :)
Írtam is hogy nem. Az SRAM-ot nem említettem, mert az nem volt téma.
Amiből milliókat gyártanak az nem lehet más, mint stock... Vagy minden XBone-ba egyedit tervez a Picipuha?
De legalább már a wikipedia-ig eljutottál.
#57: Fenn is tarthatod, mivel a Dx12 gyakorlatilag "PC-sített" XBone API.
Amúgy meg amit a DX12-ről írtam fenntartom. Amitől pc-n komolyabb gyorsulás várható pc-n (low-level API ) már most is elérhető ONE-on. Ennyit takar a "DX12-őt szemelőt tartva tervezték meg a gépet", és a "rengeteg hardwares trükk". Úgy tünik viszont hogy az alacsonyabb memória sávszélességet, és a lassabb GPU-t nem tudta jobban kompenzálni. ( Persze simán elképzelhető, hogy enélkül még gyengébb lenne a teljesítmény. )
Ugyanakkor fontos megjegyeznem hogy én a végeredményben ( játékok grafikája ) nem látok semmi extra különbséget ( még olyanoknál sem ahol tudott hogy a box-on 900p-ben renderelik ) , szóval én nem érzem ezt kardinális kérdésnek. Kizárólag azzal nem értek egyet, hogy a DX12-től mjd száguldani fog a BOX.
Az APU az egyetlen chip. Ez benne a poén, hogy egyetlen szilícium lapkára (egyetlen chipre) van összezsúfolva a CPU meg a GPU. Az APU a SoC (System on a Chip) egy fajtája:
"AMD designed to act as a CPU and graphics accelerator (GPU) on a single chip"
- Wikipedia
Szerintem ne égesd magad tovább, bízd ezt a vitát azokra akik értenek is hozzá.
Egyértelműen láthatóak a Jaguár és a GPU magok, memóriavezérlő érthető okok miatt eltérő.
http://images.anandtech.com/doci/7546/diecomparison.jpg
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.