Sokáig nagy volt a titkolózás a Project Scorpio körül, de áprilisban végre formálisan is bemutatkozott a teljesítményben előrelépett, felturbózott Xbox One, aminek azóta a fejlesztői változatával is megismerkedhettünk, és aminek a külleme talán azt is előrevetíti, hogy mire számíthatunk majd a bolti változat kapcsán.
Ez utóbbit egyébként annyira nem rejtegetik a redmondiak, hogy nemrég kapott egy különálló bemutató videót is, amiben Major Nelson az Xbox fejlesztői részlegének egyik munkatársával, Kevin Gammillel mutatja be a prototípus főbb újdonságait, illetve elmesélik, mi mindent jelent majd a fejlesztőknek az a teljesítménybeli plusz, amit a Project Scorpio kínál.
De a Microsoft azt is érzi, hogy nagyon sok múlik az idei E3-on, így három rövid teaser kedvcsinálóval igyekszik felhívni a figyelmet az idei kiállításon tartott konferenciájukra. Ez egyébként nemigen volt jellemző az elmúlt években, tehát jól látható, hogy a redmondiak tényleg nagyon készülnek a június 11-én esedékes sajtókonferenciájukra.
Ha ez megvan, akkor kezdd el bepötyögni a komoly neveket. Annyit megsúgok neked, hogy se a Killzone Shadow Fall, se a Bloodborne, se a Nioh, se a Bloodborne nem lépte át még a 3milliós határt sem... Egyedül az Uncharted 4 ami kibaszott nagyot megy, közel 10millió eladott példánnyal. Az agyonistenített Horizon zero dawn is csak a napokban lépte át a 3,4 milliót. Ha engem kérdezel, ezekre a számokra nem igazán lehet alapozni eddig, és most csak a legnépszerűbb exkluzívokat néztem. Eközben meg Fifa 17 PS4-en 11millió körül jár, GTA 5 15 millió fölött, Call of Duty Black ops 3 15millió, CoD:AW 8millió körül, CoD:IW 7millió körül, Destiny is 8millió felett. Ezek után kérlek mesélj még arról, hogy az exkluzívok adnak el 40millióval több konzolt. Ja nem...
Természetesen a legnagyobb tömegeket a jó marketing és az olcsóbb ár tudja megmozgatni, nem csak hazánkban. Viszont a marketingbe beletartoznak azok is, hogy milyen és mennyi címet tudnak mutogatni, amivel meggyőzhetik a vásárlókat.
Amúgy sokan nagyon elvannak tévedve az exkluzívok mantrázásával. A PS4 azért sikeresebb a One-nál, mert a kommunikáció az MS-nél totál félrement a tivitivitivi-vel, az állandó netkapcsolattal(ami amúgy tök jó lett volna, főleg, hogy manapság mindenki online van aki nem barlangból játszik. Persze annyi egérutat hagytam volna, hogy netkapcsolat nélkül is lehessen játszani otthon). A másik és legfontosabb az maga az ár, ami a One-nál 500$ volt, hangyaszarnyival gyengebb hardware mellett, amit persze a Sony tábor túlmantrázott, nagy sikerrel, és mindenkiben az a gondolat van, hogy a One egy amiga64 képességű gép a PS4 meg a jelengeneráció spanyolviasza... Innentől kezdve az eladások miatt a legtöbb cég PS4-et választotta leadplatformnak, a CoD-ok ideiglenes exkluzivitása a Sony-hoz került, és a haverok nagyrésze is PS-re váltott a PS3-X360 éra után, mert a One szar(persze indok az nincs, hogy miért), és ennyi a sztori. Az exkluzívok max 1-2 millió játékost érintenek akik tudatosan váltottak PS4-re, mert a nagy rész azért veszi meg, mert, hogy: "Jé, hát ilyen is van? Kipróbálom akkor."
Ennyi.
Most minden élc nélkül, ez most komoly? Talán mert a PS3 nem az... Én nem hiszem hogy a Sony-t a remasterek húzták volna ki a szarból, hogy csakazértse csinálták meg, csak a Cell annyira más arhitektúra, hogy beletört a bicskájuk a BC-be ( vagy a PS4 nem bírta volna az emulációt )
Amúgy a BC nagyon fasza a box-on, szerintem ha megjelenéskor jön, nagyon megdobta volna a kezdeti eladásokat. ( "Fejdalommentesen" lehet upgradelni )
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.