Az Anthem producere, Mark Darrah nagyon aktívan válaszolgat a nagyközönség kérdéseire Twitteren. Legutóbb például olyan témák kerültek terítékre, mint a friendly fire, vagy a speciális eszközök, azóta viszont egy újabb halom érdekességet tudtunk meg a BioWare játékáról.
Megtudtunk ezt-azt például a Strongholdokról, amelyek a játék endgame-tartalmának szerves részét képezik majd. Ezek a sztorikampánytól teljesen független helyszínek lesznek, amelyeket csak és kizárólag négyfős partiban pucolhatunk majd ki - valami hasonlóra kell gondolni, mint a klasszikus MMO-k dungeonjei.
Ellátogathatunk ide a barátainkkal is, de ha nincs elég pajtink online, akkor a matchmaking rendszer segítségével találhatunk majd idegen szövetségeseket is. Ha pedig végeztünk az aktuális Strongholddal, akkor lehetőségünk lesz a továbbiakban is a négyfős szupercsapatunkkal tartani - a játék nem dobál majd szét minket, így a sorozatos közös kalandozás során könnyen szert tehetünk majd új haverokra. A hírek szerint egyébként a Strongholdokon kívül lehetőségünk lesz bármely más játékmódot magányos farkasként is játszani. Egy kis csapatmunkával persze egyszerűbb lesz a dolgunk, de a program a játékosszámnak megfelelően igazítja hozzánk a nehézséget.
Ha pedig a loot miatt kalandoznánk szólóban, akkor emiatt ne fájjon a fejünk - nem kell osztozkodnunk majd senkivel. A csapatunk méretétől és a játékmód típusától teljesen független lesz a lootkiosztás: az elejtett ellenfelek után mindenki saját loottáblát kap majd, vagyis teljesen mindegy, hogy hányan, milyen kasztba tartozó Javelinnel nyomulunk, mindenki megkapja a jutalom teljes egészét.
További hasznos tudnivaló, hogy a játék során több hőst is készíthetünk majd, vagyis nem kell egyetlen avatárra fókuszálnunk, ha szeretnénk alternatív karaktereket felhúzni.
Az Anthem 2019 elején érkezik PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.