A szeptember 30-cal záruló első hat hónap nettó árbevétele 1,11 milliárd dollár volt, ami az előző év hasonló időszakához képest 8,2 százalékos növekedést jelent. Az üzemi nyereség elérte a 145,65 millió dollárt, ami a tavalyi év összehasonlításában 62,9 százalékos ugrást takar. Ebből 110,5 millió dolláros profitot realizált a Square Enix, ez a tavalyi esztendőhöz képest 32 százalékos emelkedés.
A kiadó Digital Entertainment részlege - ez magába foglalja a játékok, HD-játékok, okoskészülékekre fejlesztett címek, PC-s játékok és MMO-s alkotások összességét - továbbra is a kiadó bevételeinek legnagyobb hányadát teszik ki, így a többi részleghez képest négyszer több bevételt generált ez a divízió. Ez számadatokban úgy néz ki, hogy 782,1 millió dolláros nettó árbevételt könyveltek el, ami 3,5 százalékos ugrás a tavalyi évhez képest. Az üzemi nyeresége a részlegnek 152,03 millió dollár lett. Érdekesség, hogy amíg máshol nagyon pörögnek a remastered kiadások, addig a Square Enix arról számolt be, hogy a felújított címek bevételei csökkentek a tavalyi évhez képest.
Ezzel szemben az okoskészülékek piacán továbbra is növekedni tudtak, köszönhetően a Romancing SaGa Re:univerSe és Dragon Quest Walk játékoknak. Az MMO-szegmensben is tudtak erősödni, hála a Final Fantasy XIV kiegészítőjének, a Shadowbringersnek, amivel megnőtt az előfizetők száma is.
A kiadó közben nem módosította korábbi, egész évre vonatkozó előrejelzését, így még mindig 2,47 milliárd dolláros nettó árbevétellel számolnak a 2020 áprilisában lezáruló pénzügyi év végére. Ez 0,5 százalékos csökkenést jelentene. Szintén zuhanást várnak az üzemi nyereség terén. Nagyjából 2,6 százalékos zuhanásra számít a kiadó. Mindez kihat a profitra is, amitől 153,9 millió dollárt várnak, ami 13,3 százalékos csökkenés lenne.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.