A Death Stranding: Director's Cut tartalmas előzetesével zárta a nyitóestéjét a Gamescom, amiből többek között kiderült, hogy milyen újdonságokra számíthatunk majd Hideo Kojima játékának legteljesebb kiadásában.
A PlayStation 5 hardveréhez igazított látvány és teljesítmény mellett sosem látott küldetéseket teljesíthetünk, illetve vadonatúj eszközöket is kapunk majd a a csomagjaink szállításához a Death Stranding rendezői változatában. Határozottan könnyebb lesz eljuttatni a szállítmányt a hátunkra erősíthető jet packszerű szerkezet, valamint a szárazföldön bevethető "csomagágyú" segítségével.
Amennyiben pedig két megrendelés között egy kis kompetitív szórakozásra vágyunk, akkor a versenypályán és a kiképzőközpontban is összemérhetjük a többi játékos eredményeivel a tudásunkat.
A Death Stranding: Director's Cut szeptember 24-én jelenik meg PlayStation 5-re.
Idén is van gamescomos aloldalunk, kövessétek velünk a legfrissebb fejleményeket!
az első 1 soros,
a második 2 soros,
a harmadik 3 soros,
a negyedik meg 5 soros.
Itt valamit nagyon elszámoltál. Amúgy lehet egy kommentbe is írni ennyit, mint ezek összesen.
Eleve a hardver is sokszor gyengébb, bár attól még lehet komplex egy projekt.
Gyakorlatilag minimálisra csökkenti a játékban egyrészt a kihívást, másrészt a könnyítésekkel csorbul a narratíva. Hisz a lényeg egy olyan küzdelem megvívása volt, amit először sem Sam, sem a játékos nem akar csinálni, csak szívatásnak tűnik.
De ahogy haladunk, a narratíva rádöbbent a tévedésünkre.
Viszont ezekkel a vásári baromságokkal elveszik a dolog. De az is igaz, hogy így biztos több ember vinné végig, hogy nem lehet leesni egy meredélyről vagy séta helyett ellőhetőek a csomagok a címzetthez.
A versenyzős, lopakodós kiképző pályák elmennek, nincsenek hatással a történetre, bár engem egyik sem érdekel.
Az elmúl 5 évben max a Days Gonra lehetett azt mondani,hogy több hibája volt megjelenéskor,na de a többire!
Részemről megjelenéskor TLOU2 42 óra alatt 2 bug GOW 30 óra 1-2 bug.
De a többi játékról sem emlékszem,hogy lett volna cikk,hogy rengeted hibája volt megjelenéskor.
Eleve Nintendo 1st party cím addig nem kerül aranylemezre amíg nincs teljesen bugmentesítve. Ehhez képest a Sony lassan a bethesda-val vetekszik bugosságban (pedig PS2 érában még hónapokig nyúzta 500 belső teszter a kész játékot mielőtt megjelent).
Ráadásul a Nintendo pl. lelőtte és másik csapattal 0-ról újrakezdte 4 év fejlesztés után a Metroid Prime 4-et, mert nem érte el a sztandardjukat a minősége.
Na ilyet se látni másoktól.
Ha megnézed a nintendo játékok többségét nagyon egyszerű szinte már bugyuta játékokról beszélhetünk. (pl: Mario Kart)
Akkor meg na ugye...
nem jó a kettõt összehasonlítani, illetve össze lehet de nem releváns az eredmény a játékminõség tekintetében. mivel switchre sokkal kevesebb jatek jon, egy kiemelkedot kb mindegyik switch tulaj betáraz. ezzel szemben a ps jatekok sokszinubbek es mennyisegben nyomukban nincs a switch. Pl ha mar uncharted 4 , ot az ossz platformra kb 16 mill peldanyban adtak el, de mellette kb 20 minosegi hasonlo jatekot fel lehet sorolni. így nyilvan megoszlanak az eladasok. lehetetlen ebben a mutatoban verni a switchet. es sztem teljesen profin nyomja a switch, de a sonyt sem biralnam pont jatekpolitikaban. tok hulyeseg összehasonlitani a kettot teljesen mas réteget céloz más veteli eloszlásokkal.
Legnépszerűbb ps 4 exkluzív:
Unchartled 4, 16 millió példány, úgy hogy ingyen dobálták évekig a konzolhoz.
Legnépszerűbb Switch exkluzív:
Mario Kart 8 Deluxe, 34 millió, uc 4 eredménye a 7. helyre lenne elég.
Félelmetes fegyver a statisztika, főleg debilek ellen.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.