Ezt részben teljesítette is, hiszen a Marvel's Guardians of the Galaxy elég hamar beszerezhető lett akciós áron, nem sokkal később pedig az is kiderült, hogy a Game Pass kínálatában is helyet kap a csapat kalandja.
Nemrég pedig ismét önkritikát gyakoroltak az alkotók, ugyanis játék vezető kreatív igazgatója, Jean-Francois Dugas az Eurogamernek adott interjúban elárulta, hogy tisztában vannak vele, hogy a Guardians of the Galaxy nem lett tökéletes, viszont semmi máshoz nem hasonlítható élménnyel kecsegtet, így érdemes időt tölteni vele. Dugas elárulta, hogy a csapat mindent megtett, hogy a játék sikeres legyen a piacon, de ez most nem volt elég. A kreatív igazgató szerint az egyik probléma az lehetett, hogy hiába ismertek a Galaxis Őrzői, valójában nem biztos, hogy mindenkihez eljutott a játék híre, ami viszont egy teljesen új IP volt a piacon.
A Game Passben való szereplés viszont nagyon jót tett a játéknak. Ezt a vezető narratív rendező, Mary DeMarle erősítette meg, aki elárulta, hogy a Microsoft szolgáltatása sokat segített azon, hogy a játékosok felfedezhessék maguknak Star-Lord és a többiek kalandját.
Ugyanolyan monoton,mint az Avengers.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.