Mark Rein, az Epic vezetője és szószólója egy rajongókkal folytatott chat eventen jelentette, hogy nem lesz cross-platform támogatás az Unreal Tournament 3-ban.
Mark Rein, az Epic vezetője és szószólója egy rajongókkal folytatott chat eventen jelentette, hogy nem lesz cross-platform támogatás az Unreal Tournament 3-ban.
A Shadowrun-ban elsőként sikerült megoldani, hogy a konzolos és a PC-s játékosok az internet segítségével egymás ellen tudjanak játszani. Az Unreal Tournament 3-ban nem lesz ilyen - legalábbis ami a Playstation 3 és PC közti kapcsolatot érinti. Mark Rein az Xbox 360 és PC közti multiplayer lehetőségekről nem beszélt, csak a PS3-at emelte ki, így még lehet reménykedni, hogy előbbit sikerül majd megoldaniuk. Az Epic a cross platform törlést azzal indokolta, hogy rendkívül nehéz úgy optimalizálni a kódot, hogy 100%-os élményt nyújtson az eltérő gépek közti multiplayer kapcsolat alatt.
A Shadowrun-ban elsőként sikerült megoldani, hogy a konzolos és a PC-s játékosok az internet segítségével egymás ellen tudjanak játszani. Az Unreal Tournament 3-ban nem lesz ilyen - legalábbis ami a Playstation 3 és PC közti kapcsolatot érinti. Mark Rein az Xbox 360 és PC közti multiplayer lehetőségekről nem beszélt, csak a PS3-at emelte ki, így még lehet reménykedni, hogy előbbit sikerül majd megoldaniuk. Az Epic a cross platform törlést azzal indokolta, hogy rendkívül nehéz úgy optimalizálni a kódot, hogy 100%-os élményt nyújtson az eltérő gépek közti multiplayer kapcsolat alatt.
(addig oké, hogy MS mondjuk csinál ilyet, de muszály feleslegesen és agresszívan neki ugrani a boxnak, ezzel ismételt flame csatát indítva?)
Eddig 4 boxot láttam RROD-vel !
És tuti nem véletlenül vált sok játék készitő XBOX360 mellé! (pl.: Conviction)
valami oltári nagy faszság kifogással !
És ne mond nekem hogy ebben sincs MS kéz !
Sajnos igy akarja fenntartani a BOX-ot az MS !
Lehet kövezni !
PS3 PC közt nem !
Éljen a buzi MS ! Télleg szánalmas amit MS-ék csinálnak !
Nemhogy egy rendes boxot adnának ki ehelyett a selejt helyett !
Ebből kiindulva X360 vs PC is kilőve.
De én ezt nem értem. Az engine maga az amit máshogy kell megírni a rendszerekre. A játékmechanizmus ugyanaz, mindenki TCP/IP-n kommunikál. Mi az ami miatt mégsem olyan egyszerű?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.