Natsu-Mon: 20th Century Summer Kid - Tippek a kezdéshez
Habár sem ellenfelek, sem leküzdhetetlen nehézség nem vár, a Natsu-Mon: 20th Century Summer Kid felhőtlen felfedezése az első órákban nem biztos, hogy olyan gördülékenyen megy a műfaj ismerete nélkül, így összeszedtünk pár tippet, amely megkönnyítheti a boldogulást!
Natsu-Mon: 20th Century Summer Kid teszt
A nyári vakáció intézményét ugyan nem ő találta ki, de az az ezzel foglalkozó játékok "műfaját" gyakorlatilag már igen: Kaz Ayaba és a Millennium Kitchen stúdió visszatért, hogy a stílus eddigi leggrandiózusabb játékával hódítson tovább világszerte.
Creatures of Ava teszt
A Creatures of Ava egy olyan lányról szól, aki bátorságával és önzetlenségével bárki számára tökéletes példakép lehet, a játék valódi főszereplője ugyanakkor nem ő, hanem a címben is helyet kapó varázslatos planéta.
City Bus Manager teszt
A City Bus Manager során térképadatok alapján a világ szinte bármelyik városában elindíthatjuk busztársaságunkat. A ambiciózus ötletet egy apró fejlesztőcsapat kísérelte megvalósítani, lássuk hogyan sikerült nekik!
- Írta: barackostej
- 0 komment
World of Goo 2 teszt
Tizenhat év után visszatértek a ragacsbogyók, ráadásul kreatívabbak és változatosabbak, mint valaha. Vajon a folytatás lett olyan jó, mint az első rész? Spoiler: alapvetően igen.
KAKU: Ancient Seal teszt
A KAKU: Ancient Seal egy nyíltvilágú akció szerepjáték, ami remek szórakozás lehet kicsiknek és nagyoknak egyaránt, feltéve, ha szemet tudunk hunyni a nyilvánvaló gyermekbetegségei felett.
Thalassa: Edge of the Abyss teszt
Család, barátok, munkahely... Az ember csoportban él. Minden csoportra más szabályok jellemzőek, de ami mindig jelen van, az a barátság és a súrlódások. Egyensúlyban harmonikus a létezés. De ha a csoport túl nagy sebet kap...?
Warhammer 40,000: Boltgun teszt
Nemrég polcokra került a Forge of Corruption DLC, aminek örömére két káoszivadékot ütünk egy csapásra: górcső alá vesszük az új tartalmakat, illetve ezzel együtt pótoljuk a tavalyi elmaradásunkat is.
Empires of the Undergrowth teszt
Hét évnyi korai hozzáférés után végre megjelent a dokumentarista hangyás RTS 1.0-s verziója, és bár számos helyen letagadhatná a hosszú fejlesztési időt, remek szórakozás lett!
Norland próbakör
A fejlesztőcsapat kicsi, az álmuk nagy: a RimWorld nyomába ered a Norland, amely a távoli jövő helyett a képzelt múlt egy furcsa változatába repít, ahol egy középkori uralkodóként kell egy elbukott birodalom romjain egy sikeres királyságot felépíteni.
Conscript teszt
Jordan Moche első világháborús túlélőhorrorja, a Conscript bebizonyítja, hogy nincs szükség bunkerekben ólálkodó rémekre a félelemkeltéshez, ugyanis a legborzalmasabb dolog az maga a háború.
- Írta: FelixSylvester
- 1 komment
Earth Defense Force 6 teszt
Japánhoz képest két év csúszással futott be hozzánk az Earth Defense Force 6, ami szórakoztató játékmenetével, ocsmány grafikájával és Cyberpunkot megszégyenítő bug mennyiségével igyekszik érvelni a Chemotox mellett.
Darkest Dungeon II teszt (PS5)
A Darkest Dungeon II játékmenete ugyan teljesen megváltozott az első részhez képest, annyi viszont bizonyos, hogy a sötét, rémálomszerű világában barangolni legalább annyira szórakoztató konzolokon, mint PC-n.
Été teszt
Mi lenne, ha a művészetről és művészekről úgy beszélnénk, ahogy megérdemlik? Hogy a depressziós zenész, az alkoholista író, és a fülét levágó festő helyett azt éltetnénk, amit a műveik adnak nekünk?
Nintendo World Championships: NES Edition
Váratlan helyről érkezett a legújabb speedrun szponzor, hiszen ezúttal maga a Nintendo karolta fel játékainak leggyorsabb végigjátszását – igaz, ezt csak kontrollált körülmények között, pár másodperces kihívásokra osztva, egy tucat NES-játékkal képzelik el.
2024 nyári MondoCon beszámoló
Idén nyáron is összejöttek a japán kultúra kedvelői, így aztán rengeteg színes programon vehetett részt aki kilátogatott a 2024-es nyári MondoCon-ra, és természetesen a szuper cosplayerekből sem volt hiány.
SCHiM teszt
A SCHiM már az első pillanatban elvarázsolja az embert az elképesztően gyönyörű, absztrakt látványvilágával, a valódi csoda azonban akkor kezdődik el, amikor végre irányításunk alá vehetjük a címszereplő árnyéklények egyikét.
Kunitsu-Gami: Path of the Goddess teszt
Meglepő játékot készített el a Capcom, ami egy kihívásokkal teli kaland és egyben egy stíluskavalkád is, ami mindent elkövet, hogy az enyhén repetitív játékmenet ne érződjön annak.
The Legend of Heroes: Trails through Daybreak teszt
Idén ünnepli huszadik születésnapját a Trails-franchise, amit hazájában új történetszálának harmadik felvonásával, nyugaton pedig annak kezdetével ünnepel, veteránokat és újoncokat egyaránt egy új kalandra invitálva.
Downward: Enhanced Edition teszt
Nem könnyű dolog olyan belső nézetes parkour játékot készíteni, amit még élvezni is lehet. Kiváltképp, ha az alkotás többi aspektusa is erre az elemre támaszkodik ahelyett, hogy támogatná azt.
Zenless Zone Zero teszt
A világvégét nem feltétlen egy színekben, stílusban és könnyű kalandokban bővelkedő kavalkádnak gondolná az ember, de a Genshin Impact és a Honkai Star Rail fejlesztői ismét igyekeznek kitörni az elvárások és a megszokások börtönéből.
A Twisted Path to Renown próbakör
Nincs mit szépíteni, a korai hozzáférésben megjelent A Twisted Path to Renown tulajdonképpen egy vadnyugati miliőbe oltott Escape from Tarkov, aminek sajnos egyetlen valamirevaló pozitívuma ennyiben ki is merül.
Luigi’s Mansion 2 HD teszt
Luigi szellemes kalandjait eredetileg 2013-ban Nintendo 3DS-re adták ki, ám a kísértetek most felújított verzióban tértek vissza Switchen. Ki gondolta volna, hogy a szellemek felporszívózása ennyi év után is ilyen kitűnő szórakozás?!
The First Descendant teszt
A Nexon egy látványos, akciódús és nem utolsó sorban ingyenes akció-szerepjátékkal hívja ki az online looter shooterek nagyjait. Van félnivalója a Warframe-nek és a Destiny 2-nek?
The Bridge Curse 2: The Extrication teszt
A The Bridge Curse 2: The Extrication egy tipikus B-kategóriás horrorjáték, amiben idegesítő szereplőkkel kell túlélnünk egy tajvani iskola folyosóin, miközben próbálunk meglógni a szellemek és a szüntelen ásítás ölelő karjai elől.
Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition teszt
A nosztalgia szemüvegén keresztül a dolgokat mindig szebbnek látjuk, mint amilyenek valóban voltak. Ezért is érdekes, amikor egy felújításnak hála a játékot olyan formában kapjuk meg, amilyenre emlékszünk.
Still Wakes the Deep teszt
Az elszigeteltség érzésével gyakran játszanak a horrorjátékok fejlesztői, főleg, ha az 1982-es A dolog című film adja az ihletforrást, mindezt némi lovecrafti kozmikus milliővel is nyakon öntve. A Still Wakes the Deep lehetett volna hosszabb és félelmetesebb, de így sem érdemes kihagyni.
SPY×ANYA: Operation Memories teszt
A SPY×ANYA: Operation Memories elsőre valódi szerelmeslevélnek tűnik a Spy x Family manga és anime rajongói számára, sajnos azonban a látszat csal, mert önfeledt szórakozás helyett túlárazott unalom lesz a jussuk.
Mutant Year Zero: Zone Wars társasjáték teszt
A svéd Free League Publishing csapatának legfrissebb társasa a körökre osztott Mutant Year Zero világába kalauzol el minket, ahol megmutatták, miként lehet hibátlanul adaptálni egy videójátékot jó sok kartonpapír és egy kevés műanyag segítségével.
Pax Dei próbakör
A korai hozzáféréses Pax Dei igazán különleges élményt ígér, hiszen az online játékokra jellemző toposzok helyett a közösség erejére helyezi a hangsúlyt, vagyis csak helyezné, mivel a beígért szociális funkciók még sehol sincsenek.
Ghostboy teszt
Igen, nehéz. Senki se várja el tőled, hogy könnyű legyen. Csak a türelmetlenek háborodnak fel rajtad, aki jobban szenved, mint valaha. De amikor van erőd, vedd észre, hogy nem vagy egyedül: mindig akadnak, akik segítenek.
Super Monkey Ball Banana Rumble teszt
A Sega egy újabb kaland erejéig ismét visszahozta AiAi-t, hogy ezúttal minden eddiginél őrültebb multival és precízebb pályatervezéssel idézze fel bennünk gyerekkori emlékeinket, némi agyérgörccsel fűszerezve.
F1 24 teszt
Habár idén nem kapott történet módot az Codemasters-féle F1-játék, azért pár jól hangzó újdonságot ezúttal is sikerült a játék dobozára ráírni. Az új karrier mód és irányítás ígéretesnek tűnt - lássuk, hogyan sikerültek!
- Írta: barackostej
- 2 komment
Baten Kaitos I & II HD Remaster teszt (PC)
Sajnos ki kell mondjuk, a remakek és remasterek aranykorát éljük, ráadásul az emlékeink sokadszori kiárusítása mára olyan szinteket öltött, hogy már meg sem lepődünk azon, ha egy friss címet némileg átszabva újra eladnak nekünk.
Kingdom Hearts Integrum Masterpiece teszt (PC)
A több, mint 20 évvel ezelőtt útjára indult Kingdom Hearts széria semmihez sem hasonlító varázslatos világa rajongók millióinak rabolta el a szívét, mára már azonban olyan gigantikusra hízott, hogy szinte követhetetlenné vált.
Soulmask próbakör
A korai hozzáférésben megjelenő túlélős játékok varázsa mára teljesen eltűnt, ami leginkább annak köszönhető, hogy az elmúlt években számtalan félkész és ötlettelen próbálkozás tündöklését és bukását nézhettük végig.
Venture to the Vile teszt
Hiába festői szépségű Rainybrook városa, amikor minden kicsit furcsa ott. Nem elég, hogy lakói állatmaszkot viselnek, ám egy nap az Aljasnak hívott fertőzés eléri a várost, és rengetegen eltűnnek. Nehéz dolog a felnőtté válás.
Elden Ring: Shadow of the Erdtree teszt
Eljött az idő, hogy a titokzatos félisten, Miquella nyomait követve mi is átlépjünk a Land of Shadow túlvilágára. Az Elden Ring grandiózus kiegészítője önálló játékként is helyt állna, expanzióként viszont feltette a koronát a FromSoftware eddigi legnagyobb mesterművére.
Destiny 2: The Final Shape teszt
Eljött az idő, hogy szembe szálljunk a Witness fenyegetésével és ne csak a Travelert, de az egész univerzumot is megmentsük. Végső formát öltött a Destiny 2 központi konfliktusa.
Monster Hunter Stories Remaster teszt
A szörnyek nem feltétlenül az ellenségeink, belőlük lesznek a legjobb barátaink, akik kölcsönadják speckó képességeiket. Ebből a felállásból hozza ki a legtöbbet a Monster Hunter Stories, amely ugyan mellékág, de sok esetben még a fő szériánál is élvezetesebb.
Blockbuster Inc. teszt
Annak idején imádtam a Peter Molyneux nevével fémjelzett The Moviest, ami szórakoztatóan vegyítette össze a tycoon játékokra jellemző menedzsment elemeket a filmkészítés kreatívabb munkálataival.
Chornobyl Liquidators teszt
Az 1986. április 26-án bekövetkezett csernobili atomkatasztrófa örökre beírta magát az emberiség történelmébe és bár az incidens óta komplett generációk nőttek fel, félelmetes hagyatékát mind a mai napig érezteti velünk.
Shin Megami Tensei V: Vengeance
Az angyalok és démonok háborújában embernek lenni igen csak veszélyes vállalkozás, ráadásul az sem egyértelmű, hogy kik is lesznek azok, akikben ténylegesen bízhatunk.
Pine Harbor próbakör
Az Unreal Engine 5-tel meghajtott Pine Harbor ködlepte utcáiból csak úgy árad a horror atmoszféra, nagy kár, hogy a fejlesztőknek a lenyűgöző látvány mellé épkézláb játékot már nem sikerült összehozni.
V Rising teszt
Valaha a vámpírok uralták a földet, övék volt az éjszaka, ám az emberek felkelést szítottak és győztek ellenük. A megmaradt vérszívók évszázadokon át bujkáltak a sötétségben, szomjúságtól kínozva, ám most eljött a vadászat ideje.
Bodycam próbakör
Két szemtelenül fiatal fejlesztő első játékával felforgatta azt a képet, amit eddig a realisztikus FPS-ekről hittünk. A testkamerás harcokat szimuláló játék nem csupán a látványt tekintve új etalon, hanem a játékmenet terén is múlt időbe helyezi a korábbi próbálkozásokat.
Still Joking teszt
Van, hogy csak abban az emberben bízhatunk, aki visszanéz ránk a tükörben. De mi van akkor, ha „ő”, az a másik „én”, kénytelen önerőből cselekedni, nélkülünk, az „ő” tükörképe nélkül... Á... meh... nem lett jó.
No Rest for the Wicked próbakör
Az “ördög nem alszik” - erre következtethetünk a címből, és a Moon Studios zsigeri harcokat kínáló játéka fedi is ezt az aforizmát, hiszen élvezetes ötvözete az akció-RPG és a soulslike műfajnak, csak még gyerekcipőben jár. Egyelőre.
MultiVersus teszt
Két évvel ezelőtt imádtuk a MultiVersust, most viszont az ellenségeinknek sem ajánlanánk a játékot. Hol volt egy évig a Warner brawlere és hogyan lehetett a Smash-klónok vidám messiásából egy kiábrándító romhalmaz?
Killer Klowns from Outer Space: The Game teszt
Az aszimmetrikus játékok között egyeduralkodónak számító Dead by Daylight sikere az elmúlt évek alatt számtalan fejlesztőt megihletett már, akik egyre-másra igyekeznek letaszítani a trónról a horrormonstrumot, mindeddig hiába.