The Bridge Curse 2: The Extrication teszt
A The Bridge Curse 2: The Extrication egy tipikus B-kategóriás horrorjáték, amiben idegesítő szereplőkkel kell túlélnünk egy tajvani iskola folyosóin, miközben próbálunk meglógni a szellemek és a szüntelen ásítás ölelő karjai elől.
Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition teszt
A nosztalgia szemüvegén keresztül a dolgokat mindig szebbnek látjuk, mint amilyenek valóban voltak. Ezért is érdekes, amikor egy felújításnak hála a játékot olyan formában kapjuk meg, amilyenre emlékszünk.
Still Wakes the Deep teszt
Az elszigeteltség érzésével gyakran játszanak a horrorjátékok fejlesztői, főleg, ha az 1982-es A dolog című film adja az ihletforrást, mindezt némi lovecrafti kozmikus milliővel is nyakon öntve. A Still Wakes the Deep lehetett volna hosszabb és félelmetesebb, de így sem érdemes kihagyni.
SPY×ANYA: Operation Memories teszt
A SPY×ANYA: Operation Memories elsőre valódi szerelmeslevélnek tűnik a Spy x Family manga és anime rajongói számára, sajnos azonban a látszat csal, mert önfeledt szórakozás helyett túlárazott unalom lesz a jussuk.
Mutant Year Zero: Zone Wars társasjáték teszt
A svéd Free League Publishing csapatának legfrissebb társasa a körökre osztott Mutant Year Zero világába kalauzol el minket, ahol megmutatták, miként lehet hibátlanul adaptálni egy videójátékot jó sok kartonpapír és egy kevés műanyag segítségével.
Pax Dei próbakör
A korai hozzáféréses Pax Dei igazán különleges élményt ígér, hiszen az online játékokra jellemző toposzok helyett a közösség erejére helyezi a hangsúlyt, vagyis csak helyezné, mivel a beígért szociális funkciók még sehol sincsenek.
Ghostboy teszt
Igen, nehéz. Senki se várja el tőled, hogy könnyű legyen. Csak a türelmetlenek háborodnak fel rajtad, aki jobban szenved, mint valaha. De amikor van erőd, vedd észre, hogy nem vagy egyedül: mindig akadnak, akik segítenek.
Super Monkey Ball Banana Rumble teszt
A Sega egy újabb kaland erejéig ismét visszahozta AiAi-t, hogy ezúttal minden eddiginél őrültebb multival és precízebb pályatervezéssel idézze fel bennünk gyerekkori emlékeinket, némi agyérgörccsel fűszerezve.
F1 24 teszt
Habár idén nem kapott történet módot az Codemasters-féle F1-játék, azért pár jól hangzó újdonságot ezúttal is sikerült a játék dobozára ráírni. Az új karrier mód és irányítás ígéretesnek tűnt - lássuk, hogyan sikerültek!
- Írta: barackostej
- 2 komment
Baten Kaitos I & II HD Remaster teszt (PC)
Sajnos ki kell mondjuk, a remakek és remasterek aranykorát éljük, ráadásul az emlékeink sokadszori kiárusítása mára olyan szinteket öltött, hogy már meg sem lepődünk azon, ha egy friss címet némileg átszabva újra eladnak nekünk.
Kingdom Hearts Integrum Masterpiece teszt (PC)
A több, mint 20 évvel ezelőtt útjára indult Kingdom Hearts széria semmihez sem hasonlító varázslatos világa rajongók millióinak rabolta el a szívét, mára már azonban olyan gigantikusra hízott, hogy szinte követhetetlenné vált.
Soulmask próbakör
A korai hozzáférésben megjelenő túlélős játékok varázsa mára teljesen eltűnt, ami leginkább annak köszönhető, hogy az elmúlt években számtalan félkész és ötlettelen próbálkozás tündöklését és bukását nézhettük végig.
Venture to the Vile teszt
Hiába festői szépségű Rainybrook városa, amikor minden kicsit furcsa ott. Nem elég, hogy lakói állatmaszkot viselnek, ám egy nap az Aljasnak hívott fertőzés eléri a várost, és rengetegen eltűnnek. Nehéz dolog a felnőtté válás.
Elden Ring: Shadow of the Erdtree teszt
Eljött az idő, hogy a titokzatos félisten, Miquella nyomait követve mi is átlépjünk a Land of Shadow túlvilágára. Az Elden Ring grandiózus kiegészítője önálló játékként is helyt állna, expanzióként viszont feltette a koronát a FromSoftware eddigi legnagyobb mesterművére.
Destiny 2: The Final Shape teszt
Eljött az idő, hogy szembe szálljunk a Witness fenyegetésével és ne csak a Travelert, de az egész univerzumot is megmentsük. Végső formát öltött a Destiny 2 központi konfliktusa.
Monster Hunter Stories Remaster teszt
A szörnyek nem feltétlenül az ellenségeink, belőlük lesznek a legjobb barátaink, akik kölcsönadják speckó képességeiket. Ebből a felállásból hozza ki a legtöbbet a Monster Hunter Stories, amely ugyan mellékág, de sok esetben még a fő szériánál is élvezetesebb.
Blockbuster Inc. teszt
Annak idején imádtam a Peter Molyneux nevével fémjelzett The Moviest, ami szórakoztatóan vegyítette össze a tycoon játékokra jellemző menedzsment elemeket a filmkészítés kreatívabb munkálataival.
Chornobyl Liquidators teszt
Az 1986. április 26-án bekövetkezett csernobili atomkatasztrófa örökre beírta magát az emberiség történelmébe és bár az incidens óta komplett generációk nőttek fel, félelmetes hagyatékát mind a mai napig érezteti velünk.
Shin Megami Tensei V: Vengeance
Az angyalok és démonok háborújában embernek lenni igen csak veszélyes vállalkozás, ráadásul az sem egyértelmű, hogy kik is lesznek azok, akikben ténylegesen bízhatunk.
Pine Harbor próbakör
Az Unreal Engine 5-tel meghajtott Pine Harbor ködlepte utcáiból csak úgy árad a horror atmoszféra, nagy kár, hogy a fejlesztőknek a lenyűgöző látvány mellé épkézláb játékot már nem sikerült összehozni.
V Rising teszt
Valaha a vámpírok uralták a földet, övék volt az éjszaka, ám az emberek felkelést szítottak és győztek ellenük. A megmaradt vérszívók évszázadokon át bujkáltak a sötétségben, szomjúságtól kínozva, ám most eljött a vadászat ideje.
Bodycam próbakör
Két szemtelenül fiatal fejlesztő első játékával felforgatta azt a képet, amit eddig a realisztikus FPS-ekről hittünk. A testkamerás harcokat szimuláló játék nem csupán a látványt tekintve új etalon, hanem a játékmenet terén is múlt időbe helyezi a korábbi próbálkozásokat.
Still Joking teszt
Van, hogy csak abban az emberben bízhatunk, aki visszanéz ránk a tükörben. De mi van akkor, ha „ő”, az a másik „én”, kénytelen önerőből cselekedni, nélkülünk, az „ő” tükörképe nélkül... Á... meh... nem lett jó.
No Rest for the Wicked próbakör
Az “ördög nem alszik” - erre következtethetünk a címből, és a Moon Studios zsigeri harcokat kínáló játéka fedi is ezt az aforizmát, hiszen élvezetes ötvözete az akció-RPG és a soulslike műfajnak, csak még gyerekcipőben jár. Egyelőre.
MultiVersus teszt
Két évvel ezelőtt imádtuk a MultiVersust, most viszont az ellenségeinknek sem ajánlanánk a játékot. Hol volt egy évig a Warner brawlere és hogyan lehetett a Smash-klónok vidám messiásából egy kiábrándító romhalmaz?
Killer Klowns from Outer Space: The Game teszt
Az aszimmetrikus játékok között egyeduralkodónak számító Dead by Daylight sikere az elmúlt évek alatt számtalan fejlesztőt megihletett már, akik egyre-másra igyekeznek letaszítani a trónról a horrormonstrumot, mindeddig hiába.
Horizon Chase 2 teszt
Vakító naplemente, lüktető zene, suhanó pálmafák és a távoli horizont, amit padlógázzal üldözve sem érhetünk utol. Megújulva tért vissza a Horizon Chase, ezúttal már nagykonzolokon is!
Songs of Conquest teszt
Évek óta nem kaptunk új Heroes-játékot, jót meg már ki tudja, mióta. Ezt az űrt igyekezett kitölteni a Lavapotion csapata, a Songs of Conquest pedig méltó utódja lett a szép emlékű sorozatnak.
ROBOBEAT teszt
A ROBOBEAT a mostanság oly divatos ritmuslövöldék egyre népesebb táborát erősíti, csakhogy a konkurenciához képest van nála egy aduász, miszerint, ha a kedvünk úgy tartja, akár a saját zenéinkre is szólhat a hatlövetű.
Múltidéző: Tomb Raider-történelem
Lara Croft 1996-ban robbant be a köztudatba, és rögtön meghódította a videojátékipart. Az azóta eltelt csaknem 30 év alatt hatalmas popkulturális ikonná nőtte ki magát, mi pedig időszerűnek éreztük, hogy a teljesség igényével, a magasságokkal és mélységekkel együtt áttekintsük a brit arisztokrata hölgy eddigi pályafutását.
Trans-Siberian Railway Simulator próbakör
A mindenféle szimulátorairól hírhedté vált PlayWay kiadó ezúttal a transzibériai vasútvonalra kalauzol el minket, ahol egyszeri mozdonyvezetőként kell helytállnunk a kietlen Oroszországban.
Saviorless teszt
Amennyire platformer, legalábbb annyira metanarratív élmény is Antar kalandja. Hiába érződik rajta, hogy a fejlesztők első játéka, ez nem vesz el az élvezeti faktorból.
SKALD: Against the Black Priory teszt
Sok év késlekedés után újabb egyszemélyes projekt ért révbe - a SKALD a nyolcvanas/kilencvenes évek klasszikus számítógépes szerepjátékainak világát igyekszik feleleveníteni a modern kor kényelmi funkcióival és egy elszánt fejlesztő perfekcionizmusával.
Hauntii teszt
A Hauntii becsapós. Simán elhiteti velünk, hogy egy valamelyest komor, mégis stílusos játékot kapunk, majd pedig egy könnyed szakasszal jutalmaz meg minket csak azért, hogy egyik pillanatról a másikra csavarjon egyet a szívünkön.
Ships At Sea próbakör
A Bering-tenger rettenthetetlen rákászai most egy időre megpihenhetnek, idén ugyanis a Norvég-tenger halászaié a főszerep, akik a világ leghidegebb és legbugosabb vizein próbálhatnak ezúttal szerencsét.
The Rogue Prince of Persia próbakör
Amikor egy nagy múltú franchise egy kisebb, ám jó referenciával bíró fejlesztőhöz kerül, akkor bizony nagyon sok tekintet szegeződik a projektre, hogy mi lesz belőle. A The Rogue Prince of Persia esetében sejteni lehet, hogy valami jó.
Paper Mario: The Thousand-Year Door teszt
A Super Mario RPG kiváló remake-je után a Mario-szerepjátékok csúcsát támasztja fel a Nintendo, egy Gamecube-os klasszikust remasterelve, amely ezúttal is a papír erejét hívja segítségül a Mario-univerzum ábrázolásához.
XDefiant teszt
Ha létezik játék, ami jókor van jó helyen, akkor az XDefiant kétségkívül ebbe a kategóriába sorolható. Az alapok adottak, és bizony komoly esély van rá, hogy kis kitartással a Ubisoft egy újabb címmel léphet be az FPS-ek toplistájába.
25 év LEGO Star Wars - Mos Espa fogatverseny dioráma bemutató
25 éves a Baljós árnyak, vele együtt pedig a LEGO Star Wars is. Az akkori gyerkőcök azóta rég felnőttek, de a dán kockagyár nem feledkezett meg róluk. 2024-ben felnőttként is érdemes rajongónak maradnunk!
Monster Hunter Stories Remaster próbakör
Egyenesen a 3DS érából érkezett a soron következő felújításunk alanya, a Monster Hunter-széria mellékága. Az elmúlt nyolc év számos portja bizonyítja, hogy bizony van létjogosultsága a körökre osztott harcokkal operáló szörnygyűjtögetős Stories-nak.
Ghost of Tsushima Director's Cut teszt (PC)
Újabb korábbi Sony exkluzív nagyágyú vágtatott be a PC-s eladási listák élére, ráadásul a Ghost of Tsushima átirata nemcsak egy tisztességes iparosmunka lett, hanem egy minden elemében tökéletesített, nagybetűs definitív kiadás.
Inazuma Eleven: Victory Road próbakör
Több mint egy évtizedes pihenő és közel ennyi csúszás után végre visszatér az Inazuma Eleven, amely különleges képességekkel és egy RPG-játékmenettel gondolta újra a foci világát. Az ötlet pedig változatlan, a tartalom és a kidolgozottság viszont minden eddiginél jobbnak tűnik. Kipróbáltuk a demót!
Senua's Saga: Hellblade II teszt
A Hellblade: Senua's Sacrifice 2017-ben addig sosem látott testközeliségben mutatta be az önemésztő pszichózis gyötrelmeit, egy pikt harcosnő tragédiáján keresztül. A régóta várt folytatás most mindenben rálicitál az elődjére.
- Írta: szlav
- 21 komment
System Shock Remake teszt
Korának egyik legmeghatározóbb játéka, a System Shock megújult grafikával és irányítással várja a régi, valamint az új rajongóit a Nightdive Studios jóvoltából. A grandiózus projekt ráadásul végre konzolokon is tiszteletét teszi.
King Arthur: Legion IX teszt
A NeocoreGames új játékában visszatérünk Avalon földjére, ahol a kerekasztal lovagjaival Artúr királyt kellett megállítanunk, most pedig élőhalott római légiósok élén masírozunk.
Little Kitty, Big City teszt
Nem kell tovább keresni a hónap legcukibb játékát! Ha mi is macskák lennénk, akkor nagyokat nyújtózkodva és hangosan dorombolva játszanánk a nagyvárosban rosszalkodó kiscica kalandjait.
Die by the Blade teszt
A Die by the Blade készítői egészen a mára már klasszikusnak számító, kizárólag PlayStationre megjelent Bushido Bladeig nyúltak vissza, hogy ezáltal egy csapással változtassák meg a verekedős játékok mostani beidegződéseit.
Men of War II teszt
Az ukrán Best Way ismét visszatért a második világháború korszakába, hogy egy új RTS-ben mutassa meg, hiába vagyunk a világ legzseniálisabb stratégiái, a csatamezőn még így is minden kiszámíthatatlan.
Cozy Caravan próbakör
Útra kelni egy barátunkkal a méhecske vontatta karaván kocsinkon, és bejárni a vidéket, hogy barterben segíthessünk a termelőknek és vendéglátósoknak, miközben szól a lágy elektronikus jazz – na, ez az élet!
Hades II próbakör
Folytatást csinálni egy népszerű és sikeres játékhoz nem olyan könnyű feladat, főleg, ha a fejlesztőknek nincs benne tapasztalata. Talán épp ezért is olyan nagy szám, hogy a Hades II szinte minden területen túlmutat az első részen.