Új gameplay videót kapott a Ubisoft formabontó látványvilággal operáló RPG-je, a Child of Light. A kiadó UbiArt motorjára ezúttal sem panaszkodhatunk, a játék nemcsak szép, de pont emiatt válik érdekessé is.
Brianna Code vezető programozó mutatja be a JRPG-k által inspirált Ubisoft-fejlesztést, ami elsősorban vizuális stílusával igyekszik levenni minket a lábunkról: a Rayman Legends után a Child of Light is egyértelművé teszi, hogy a UbiArt Framework napjaink egyik legizgalmasabb játékmotorja.
A játék PC-re, PS3-ra, PS4-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra és Wii U-ra készül, 2014-ben jelenik meg.
Az előző kommentedet pedig nem értem, te is pontosan azt mondtad hogyha egy játékban akad egy kis lélektani plusz, azt nagyon kedveled. A Child of Light-ban szerintem a grafika pont csupán egy eszköz, ahogy a Limbo-ban vagy az Alice-ben sem a külcsíny adta a ,,művészi'' hatást.
Nagyon konzervatív dolog azt mondani hogy a játék nem lehet művészet. Nyilván nem az a célja, hogy az általad nagyra tartott (ebbe most nem kötök bele :D) magas művészettel versengjen, de ettől még megpróbálhatja. És sikerülni is fog.
Hmm...? Fogalmazz már kicsit érthetőbben, légy oly szíves, ennek a mondatnak nincs értelme...
Ha pedig egy játék lélektanisággal és egy csipetnyi filozófiával bír az ötletes külcsín mellett, az is jobban meggyőz, az American McGee's Alice-t például nagyon szeretem.
Jön pc-re O.O isten vagy ubi.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.