Az Evolution Studios a jövő héten egy újabb ingyenes verdával örvendezteti meg a Driveclub tulajdonosait. Az Icona Vulcano brutális egy dög, végsebessége 349 km/óra és a Ferrari egykori elnöke, Claudio Lombardi tervezte.
A barátinak mondható 950 lóerő egy V12-es erőforrásból szökik elő, a hátsókerék-meghajtásos szörnyeteg Claudio Lombardi és a fiatal francia designer, Samuel Chuffart agyszüleménye. Az Icona Vulcanóra minden Driveclub-tulaj lecsaphat a jövő héten érkező ingyenes DLC-vel.
Az Evolution csapata most megmutatja, hogy mire számíthatunk a volán mögött:
https://twitter.com/rushy33/status/560388610659463168
Nálam azt írja ki, hogy ahhoz hogy aktiváljam a tartalmat, vegyem meg a PS Store-ban, ami elég vicces, mert megvettem, mivel Season Pass-em van és ott is látszik, hogy "Purchased" a DLC... :(
A másik DLC viszont megy. :/
Én nem vettem észre, hogy minden kanyart 250-nel be lehetne venni. Igaz, nincs benne tuning, aminek én örülök, mert nem mérnök vagyok, cask játszani szeretnék. Bizonyára tuningolós autos játék is jön valamikor.
#36: Elements utolsó futama tényleg gáz, szerintem a második helyet kell végig megtartani és akkor az első lámpái alapján tájékozódhatsz... a pálya vonalvezetését pedig a Pagani-val a szóló mód time trialja alapján be kell gyakorolni hasonló körülményeket beállítva. Pár óra (nap, hét? :-D) gyakorlással meglesz!
Ezért is nincs hatással a törés a teljesítményre és nen tudsz állítani semmit. Na meg az igazságosság végett.
Aki az Elements DLC utolsó bajnokságában a 3. futamot megnyeri, esküszöm vagy jedi, vagy megtanult a minimap alapján menni, úgy, hogy mást nem is néz. :D
Baxxátok meg vak sötét van és úgy szakad a hó, hogy azt se látom merre van az út és egy Pagani Zonda R-t kéne elsőként célba juttatni. Halál! :D
DC-ben mennyire lehet optikailag testre szabni az autókat? Lehet színt választani, matricát? Röhej...Mennyire lehet belenyúlni a motorba, váltóba, felfüggesztésbe stb,stb,stb... Ja hogy semennyire..Vicc..
Választhatsz 80 autó közül? Bene fossak...
Semmi opció hogy kikapcsolhassam a kipörgésgátlót, blokkolásgátlót, menetstabilizátort, stb ...
DC gyerekeknek való akik csak nyomják a gázt meg 250-el veszik be a kanyarokat...Igaz nem is szimulátornak lett beharangozva, de akkor is vicc..Hála istennek sikerült tőle megszabadulnom..Játékban ekkorát még nem csalódtam.. Grafikára is mindenki veri a farkát, de egyáltalán nem hidaltam le tőle..Szerintem Forzának is van simán ilyen grafikája...Gyönyörűek benne az autók..
Ja és még mielőtt bárki azt hinné , hogy forza buzi vagyok, kurvára nem..Csak régen Xboxom volt, azon forzáztam, volt szerencsém az újabbakhoz is, és tapasztalatból mondom..
Most meg itt vagyok Ps4-el és nincs normális autós játék a piacon...
Mivel itt ez nincs egy visszafordítóba a mezőnyhöz képest másfélszeres tempóban is becsúszhatok, úgy, hogy az élboly valamelyik autóján támaszkodom meg (az esetek 90%-ában bünti se jár érte) és máris szereztem 4-5 helyett, az autóm meg hibátlan. Ugyanez a kanyar előtti draft és az előttem haladón való lassítás. Se bünti, se sérülés és az esetek nagyrészében az A.I. irányította autó emiatt hibázik is. Tényleg kárpótol mindenért a "sebességérzet"...
Ojan mint a pláza macskák,csinos külső,üres belső!
De azért a patch-ek fokozatosan javitják
Pl:japán
Csakhogy az a max 70 pálya ugye nem annyi mert oda-vissza vannak egymás után..olcsó és hitvány megoldás...vagyis olyan 30-35 pálya van ténylegesen...
Nem hiszem hogy olyan nagy dolog lenne nekik pl egy másik hegyre tervezni pár pályát hiszen pl: japán nem kicsi...
Nagyon hamar unalmassá vált a játék ez miatt sajnos pedig tényleg kiemelkedő lehetne ha nem lenne ingerszegény és borzasztóan unalmas a környezet...az hogy van pár új kocsi nem sokat segít...
Pedig én japó vasakat várnék kimondottan csak az új pályák miatt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.