A Platinum Games még a tavalyi E3-on rántotta le a leplet Xbox One-exkluzív akció-szerepjátékáról, a Scaleboundról, amiről most annak rendezője, Hideki Kamiya a brit Metrónak adott interjúban árult el újabb részleteket.
Például azt, hogy miután elhagyta a Capcomot és többedmagával megalapította a Platinum Games csapatát, két játék koncepciójával kísérleteztek a kezdeti időkben. Ezek közül az egyik a Bayonetta volt, a másik pedig a Scalebound, aminek az eredetijében még nem sárkányok, hanem dinók oldalán és ellen kellett volna küzdenünk. A játék fő koncepciója már akkor is megvolt a csapat fejében, vagyis hogy hatalmas teremtmények csapnak össze, csak az nem volt még kidolgozva, hogy játékosként ne csak megfigyelői, hanem szerves részei legyünk az összecsapásoknak.
Végül a stúdió mégis a Bayonetta ötletét találta izgalmasabbnak - jó eséllyel eladhatóbbnak -, így jó időre a polcra került a méretes lények világában zajló kalandozás. Azonban később hiába tértek vissza a projekthez és hiába készültek el egy prototípussal - amiben már sárkányok szerepeltek -, sajnos nem sikerült kiadót találniuk, úgyhogy ismét parkolópályára került a játék.
Persze ezután is bőven akadt munkájuk, elég csak a Wii U-ra megjelent The Wonderful 101-re gondolni, de a Platinum ennek ellenére se hagyta veszni a saját ötletét. Végül a Microsoft kellő érdeklődést mutatott a projekt iránt, így felkarolta a játékot és a csapatot.
A négyfős kooperatív móddal érkező Scalebound jövő év végén jelenik meg, kizárólag Xbox One-ra, de nem kizárt, hogy később PC-n is tiszteletét fogja tenni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.