Scalebound - évek óta megvolt a koncepció

  • Írta: Shifty
  • 2015. augusztus 17.
  • Érdekesség
Link másolása
Hideki Kamiya, a Platinum Games alapítója és a Scalebound rendezője a brit Metrónak adott interjút, amiben többek között arról is mesélt, hogy már a cég alapításakor megvolt a játék ötlete, mégis éveket kellett rá várnunk.

A Platinum Games még a tavalyi E3-on rántotta le a leplet Xbox One-exkluzív akció-szerepjátékáról, a Scaleboundról, amiről most annak rendezője, Hideki Kamiya a brit Metrónak adott interjúban árult el újabb részleteket.

Például azt, hogy miután elhagyta a Capcomot és többedmagával megalapította a Platinum Games csapatát, két játék koncepciójával kísérleteztek a kezdeti időkben. Ezek közül az egyik a Bayonetta volt, a másik pedig a Scalebound, aminek az eredetijében még nem sárkányok, hanem dinók oldalán és ellen kellett volna küzdenünk. A játék fő koncepciója már akkor is megvolt a csapat fejében, vagyis hogy hatalmas teremtmények csapnak össze, csak az nem volt még kidolgozva, hogy játékosként ne csak megfigyelői, hanem szerves részei legyünk az összecsapásoknak.

Végül a stúdió mégis a Bayonetta ötletét találta izgalmasabbnak - jó eséllyel eladhatóbbnak -, így jó időre a polcra került a méretes lények világában zajló kalandozás. Azonban később hiába tértek vissza a projekthez és hiába készültek el egy prototípussal - amiben már sárkányok szerepeltek -, sajnos nem sikerült kiadót találniuk, úgyhogy ismét parkolópályára került a játék.


Persze ezután is bőven akadt munkájuk, elég csak a Wii U-ra megjelent The Wonderful 101-re gondolni, de a Platinum ennek ellenére se hagyta veszni a saját ötletét. Végül a Microsoft kellő érdeklődést mutatott a projekt iránt, így felkarolta a játékot és a csapatot.

A négyfős kooperatív móddal érkező Scalebound jövő év végén jelenik meg, kizárólag Xbox One-ra, de nem kizárt, hogy később PC-n is tiszteletét fogja tenni.

1.
1.
Dante2014
Ez valami fergeteges. :D Dante-féle pózer, laza főhős, bazinagy dögök, beat 'em up harcok, "devil trigger":. :D Ha nem folytatódna a Devil May Cry, nos, akkor itt lenne az utódja! :D Ezért kéne a Platimun Games kezébe juttatni valahogy ismét a DMC márkát... ílyennek kell lennie egy laza, tipikusan japános játéknak.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...