Merthogy Sweeney szerint a Judgment akkoriban közel 60 millió dollárnyi fejlesztési költséget emésztett fel, míg maga a játék közel 100 millió dollárt szerzett a kasszáknál. Ahogy az az interjúból is kiderül, ezzel szemben az eredeti trilógia legelső része mindössze 12 millió dollárból jött ki, és valamivel több profitot hozott.
Az Epic Games elnöke korábban azt mondta, a Gears of War 3 büdzséje közel négyszer-ötször volt magasabb az első részénél, ami azt jelenti, hogy az körülbelül 48-60 millió dollárból készülhetett el, és bár a csapat később belevágott a negyedik rész fejlesztésébe is, miután rájöttek, hogy az már közel 100 millió dollárt emésztene fel, inkább eladták a játék jogait a Microsoftnak, ők pedig teljesen másba kezdtek.
Ezt egyébként azzal indokolta az interjúban, hogy az Xbox One és a PlayStation 4 megjelenésével azzal számoltak, hogy minimum megduplázódnak a fejlesztési költségek, a felhasználói bázis viszont nem, így egy olyan járható utat kellett választaniuk, amivel életben tudnak maradni.
Elmentek vackokat készíteni a kínaiaknak. Egyébként még így sem értem, miért fontos ez.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.