Kedvenc sávos bandikutunk visszatért a remake-ek után egy vadonatúj, ezúttal már az alapjaiban is a modern hardverekre készült epizóddal, amelynek a látványát és teljesítményét gyorsan górcső alá vette az erre szakosodott Digital Foundry is.
Ami a látványt illeti, úgy látszik, a fejlesztőknél az alapgépek kaptak prioritást, hiszen hiába játszunk Xbox One X-en vagy PS4 Prón, a felbontás azokon is 1080p. Ez alól egyedül az Xbox One a kivétel, ahol 900p-s felbontással kell a felhasználóknak beérniük. Azonban a Crash Bandicoot-játékok mindig is rajzfilmszerű látványvilágukkal hódítottak, ami az Unreal Engine 4-nek hála - felbontás ide vagy oda - mindegyik masinán remekül fest.
Egyébként is egy ilyen platformérnél sokkal fontosabb a képfrissítés gyorsasága, a Crash Bandicoot 4 pedig - a remake-elt trilógiával ellentétben - végre konzolon is a 60 fps-t célozza meg, amit az erősebb gépeken 99 százalékában tökéletesen hoz is. A Digital Foundry mérései alapján a problémák az alap PS4 és Xbox One esetében jelentkeznek, ahol szintén nem zárolták a framerate-et 30 fps-re, viszont az a 60 közelébe sem igazán tudja feltornászni magát. Emiatt akik a gyengébb konzolokon akarják futtatni a játékot (különösképp az Xbox One-tulajok), azok készüljenek némi teljesítménybeli inkonzisztenciára - legalábbis az első patchek érkezéséig mindenképpen.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.