Még egy indie játék számára sem lenne kifejezetten ünneplésre méltó egy olyan eladási szám, amit Simon Carless elemző fejtett vissza a játékosszámok alapján. Az IGN az úrra hivatkozva közölte, hogy a PlayStation új, 40 dolláros hero shooteréből hozzávetőleg 10.000 példány fogyott PC-, és körülbelül 15.000 darab PlayStation 5-ön.
Ezek nem igazán tekinthetők hivatalos adatoknak, sokkal inkább becslések, azonban nagyon is egybevágnak a valósággal, a SteamDB adatai szerint a Concorddal megjelenésekor sem játszottak 700-an Steamen, mára ez a szám pedig 100 egyidejű játékos alá esett. Az igazán érdekes, hogy akárcsak a mi tesztünk, a steames értékelések is alapvetően pozitívak, bár sokan számoltak be különböző technikai hibáról és játékösszeomlásról.
Ha a játékmenetet vesszük, a Concord jól sikerült játéknak minősül, viszont így adja magát a kérdés, hogy miért nem fogyott kellőképpen a játék, és miért lett a PlayStation egyik legnagyobb bukása (egyesek szerint a Anthemnél is nagyobb kudarcnak tekinthető a Concord, mivel az előbbi legalább visszakereste az árát). Hibáztatható a gyenge marketing, a 40 eurós árcímke és a tény, hogy egy eleve túlszaturált piacra próbáltak betörni egy teljesen új IP-vel.
És igen, a fejlesztés jelentős része csak ötletelés, koncepciógyártás.
7 évig agyaltak hogy melyik karakternek mi legyen a nemi identitása, és csak utána fejlesztették 1 évig?
Ha jok az ertesuleseim akkor ez fejlesztessel,promocioval mindennel egyutt egy $200 millios bukta a Sonynal.
Nem tudom oket sajnalni, "edd meg amit foztel"
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.