Battlefield 4 teszt

  • Írta: fojesz
  • 2013. november 8.
  • battlefield 4, pc, teszt
Link másolása
Értékelés 8.5
Megérkezett a Battlefield 4, és bár lényegesen kevesebbet kellett rá várni, mint a harmadik részre, ez azt is jelenti, hogy a DICE kénytelen volt rohamtempóban dolgozni...

Lássuk be, ez a felütés nem sok jót sejtetett, ha valamit, azt mindenképpen megtanultuk az elmúlt években, hogy a sorozatgyártott játékokból előbb-utóbb eltűnik valami, és általában pont arról a nehezen megfogható “pluszról” van szó, ami miatt szeretjük ezeket címeket. Aztán az első gameplay videó is sokakban kételyt ébresztett: tényleg ez lenne a folytatás? “Ugyanolyan, mint a Battlefield 3!”, döntötték el többen az alig negyedórás videó után, valójában viszont ennél nagyobb hibát el sem követhettek volna. Tény: érződik a Battlefield 4-en, hogy a DICE-nak kevesebb ideje volt rá, jó hír viszont, hogy a svédek okosan osztották be az idejüket, tudatosan vagy tudat alatt elengedték azokat a dolgokat, amik nem fontosak a rajongók számára, és csak arra koncentráltak, aminek egy Battlefieldnek szólnia kell. A multiplayer-élményről és a döbbenetes látványról.

Bár hemzseg a piac a multiplayer FPS-ektől, a Battlefieldnek mindig bérelt helye lesz a polcunkon. Eddig egyetlen rivális sem tudta utánozni a játék hangulatát, és van egy olyan érzésem, hogy a Battlefield 4 még jobban feladta a leckét a nekik. Akár hatvannégy játékos is egymásnak eshet egyetlen pályán, a minihadseregekben pedig mindenkinek megvan a szerepe: ki-ki a saját játékstílusának megfelelő kasztot választhatja, a legjobbaknak pedig adott a lehetőség, hogy a gépkarabélyt térképre cserélve felülről mozgassák a szálakat. A több tucatnyi fegyver és kiegészítő mellett legalább ennyi jármű volánja mögé pattanhatsz be, földön, vízen és levegőben zajlik háború, miközben egyetlen cél lebeg a szemed előtt: teljesítened kell a küldetésedet.

Ha játszottál a korábbi Battlefield-játékokkal, de legalább futottál néhány kört a harmadik résszel, a Battlefield 4 is több ponton ismerős lesz: be kell vallani, ezúttal nem tudott drasztikusan újat mutatni a DICE, ez viszont korántsem jelenti azt, hogy az új rész nem változott vagy fejlődött volna. A fejlesztők néhány kivételt leszámítva inkább a kisebb finomításokra és átalakításokra koncentráltak, ezek viszont egytől-egyig teljesebbé és frissebbé teszik a játékot.

Egyértelműen kulcsszerepe volt például a monumentalitás fokozásának, ami egyáltalán nem véletlen: ritka, hogy egy kompetitív játékban hatvannégyen játszhatnak egyszerre, úgyhogy az ilyen háborúnak meg is kell adni a módját. A Battlefield 4-be kiindulásként tíz méretes pálya került, megfordulunk majd Sanghaj felhőkarcolói között, kínai falvakban, a Dél-kínai-tenger szigetein, egy börtönben és egy orosz tankgyárnál is többek között. Általában elmondható róluk, hogy jól felépítettek, mindegyiküknek megvan a maga sajátossága, más-más típusú harcmodornak engednek teret. Rendkívül izgalmas, ahogy a térképek egyes pontjain kisebb “játszóterek” alakulnak ki, mindenki végzi a maga dolgát: a levegőben helikopterek köröznek, az eldugottabb területeken mesterlövészek tanyáznak, és miközben egy csapat katona két-három tank társaságában elkeseredetten próbálja bevenni az egyik taktikai szempontból kulcsfontosságú épületet, máshol egy kisebb szakasz indul egy kontrollpont elfoglalására, hogy hátulról szorongassa meg az ellenfelet. Fontos kiemelni, hogy a Battlefield 4 pályái nemcsak horizontálisan, de vertikálisan is össze vannak rakva, a felhőkarcolókba betörve például lifttel (feature alert!) is feljuthatunk a tetőre, ahol egy másik, de még mindig a “nagy egészhez” tartozó csatába csöppenhetünk bele.

DLC-k mindenhol

Mondhatjuk, hogy az EA kimaxolta a Battlefield 3-at DLC-fronton, a prémiumos üzleti modell viszont népszerű lett, így aligha meglepő, hogy a negyedik résznél is ezt a sémát követi a kiadót. A játékhoz öt pályacsomag érkezik, a Premium-vásárlóknak mindegyik ingyenes lesz. Amit eddig tudunk: a China Risingért az előrendelőknek sem kell fizetni, az ideiglenesen Xbox One-exkluzív Second Assault pedig a jól ismert Caspian Border, Gulf of Oman, Operation Metro és Operation Firestorm pályákat hozza majd vissza a játékba.


A látvány és a hangulat fokozásában megkérdőjelezhetetlen szerepe van a Battlefield 4-ben debütáló harmadik generációs Frostbite motornak. Az új engine döbbenetes grafikát ígér, erősebb PC vagy next-gen konzol ajánlott a megcsodálásához. Bár sok idő nincs rá, öröm elidőzni a részleteken: a tűéles textúrák mellett egyetlen objektum kidolgozottságára sem lehet panasz, a látótávolság szinte végtelen, és természetesen egyéb látványfokozókból sincs hiány. A legutolsó robbanástól is borsódzik a hátad, ahogy a víz animációja is elképesztően szép, mindez pedig az egyjátékos kampányban csúcsosodik ki, ahol a készítők úgy játszhattak az effektekkel (köztük az elmaradhatatlan lens flare-rel), ahogy jól esett nekik. Az új Frostbite természetesen a rombolhatóságon is javított, igaz, azt gondolom, hogy ezen a téren nem lehet eleget tenni a játékosoknak. A pályák több ponton is amortizálhatók, ha van előtted fal vagy kerítés, azt szinte majdnem biztosan legyalulhatod, a környező épületek lassacskán összeomlanak, a meccs végére pedig azon kapod magad, hogy eltűnt a pályának egy jelentős része. Hogy miért nem az egész? Nos, nincs kétségem afelől, hogy valaki szívesen porig rombolná Kínát, és még sóval is behintené a helyét, de azt látni kell, hogy ez a kérdés egy ponton túl nem a technikának, hanem a dizájnereknek jelent kihívást.

A nagy csinnadrattával beharangozott Levolution feature-ben eleinte kételkedtem, tipikus eye candy adaléknak tartottam, viszont végső soron kellemes meglepetést okozott. Ugye itt arról van szó, hogy a játék pályái többé vagy kevésbé látványosan átalakíthatók, rendre egy Nagy Esemény történik, amit a játékosoknak kell előcsalniuk. Hogy az unalomig ismert példáknál maradjak, ott van a sanghaji pálya, ahol a térkép közepén álló felhőkarcoló dönthető össze, a Flood Zone-on pedig egy kínai falut önthetünk el vízzel, ha a szomszédos gát megadja magát. Ha nincs is szó olyan dinamizmusról, mint amit a DICE emleget, a Levolution nem csak látványelem: ilyenkor történetesen a pálya egy-egy jelentős része tűnik el vagy alakul át, ami a játékosok alkalmazkodását követeli meg. A felhőkarcoló poros romjai között bármelyik törmelék mögül előbukkanhat egy ellenfél, és az árviz után is előkerülnek a motorcsónakok, jóllehet korábban még egy bakancs is elég volt a pálya átszelésére. Ezeken kívül pedig több különböző módon is interakcióba léphetünk a környezettel, a multis játékoktól viszonylag szokatlanul magunkra csukhatjuk az ajtókat, lekapcsolhatjuk az áramot, sőt a börtön fémdetektorai is bejeleznek, ha átrontanak rajtuk az ellenfelek.

A multiban az amerikaiak, az oroszok és a kínaiak esnek egymásnak, saját fegyverekkel és járművekkel természetesen, a kasztok felállása pedig nem változott a Battlefield 3-ban megismerttől. A játékélmény mellett az elsődleges motivációt továbbra is a katonád fejlesztése, illetve a tapasztalati pontok gyűjtése jelenti. XP-hez nemcsak gyilkolással lehet hozzájutni, a különböző küldetések teljesítése legalább ennyire fontos, és az immár ötfősre hízott osztagoddal való együttműködésre is oda kell figyelni - már a Field Upgrade-ek miatt is. A statisztikáinkat szokás szerint a (PC-n) böngészőben futó és közösségi platformként is funkciónáló Battlelogon követhetjük, tonnányi adat alapján elemezhetjük a teljesítményünket, itt szabhatjuk testre a felszerelésünket, és követhetjük figyelemmel azt is, milyen plecsniket gyűjtöttünk eddig össze, vagy milyen Battlepackeket oldottunk fel. Utóbbiak egyébként afféle meglepetéscsomagok, véletlenszerűen jutalmaznak mindenféle földi jóval - a DICE Mikulása nem vár decemberig.

A Battlefield 4 hét különböző játékmóddal rajtolt el. A Team Deathmatch és a Squad Deathmatch mellett természetesen visszatér a Battlefield-sorozat alapvetésének számító zászlófoglalós Conquest mód, a lassacskán csakugyan klasszikussá avanzsáló Rush, illetve a Battlefield 3: Close Quarters-féle Domination is tiszteletét teszi a játékban. Az egyik újdonságot az Obliteration jelenti. Itt a pályán mindig véletlenszerűen bukkan fel egy bomba, a csapatoknak ezért kell versenyt futniuk és megküzdeniük, hogy utána felrobbantsák vele az ellenfél egyik célpontját. Pörgös, akciódús játékmód, és miután csak a bombára kell rámenni, mindig koncentrált harcot ígér. A másik új játékmód, a Counter-Strike-ra hajazó Defuse valamivel megfontoltabb játékot követel meg: itt kétfős ötfős raj harcol egymás ellen, viszont nincs feltámadási lehetőség, az nyer, aki előbb végez a másik brigáddal, vagy robbant egyet az ellenséges vonalak mögött. Ha már itt tartunk: természetesen nem mindegyik játékmódot kell hatvannégyen játszani, és a térképek sem kizárólag hatvannégy főre vannak szabva, a játéktér viszonylag rugalmasan változik attól függően, hányan vehetnek részt a játékban.

Külön öröm, hogy végre van tesztpálya, egy kis szigeten teljesen egyedül próbálhatjuk ki a járműveket - úgy tűnik, a DICE is rájött arra, hogy mindenkinek jobb, ha a kis Johnny nem élesben tanul meg helikoptert vezetni. Van Spectator mód, ahol kívülállóként figyelhetjük a csatát, részletkérdés, hogy egyelőre kicsit félmegoldásnak tűnik, mert legfeljebb négyen használhatják. Az igazi királyságot viszont a Battlefield 2-ben debütált Commander mód visszahozása jelenti: ha az adott játékmód megengedi, a csapatok egy-egy játékosa parancsnokká válhat, aki parancsokat oszthat a szakaszoknak, utánpótlást küldhet a többieknek, tüzérségi támogatást kérhet és felderíthet - akár tabletről is. Egy jó vezér óriási taktikai előnyt jelent a csapatoknak, ha sikerül jól együttműködnie a szakaszvezetőkkel (akik szintén kérhetnek tőle parancsot, illetve támogatást), hatványozni lehet a harc hatékonyságát. És így tovább. A Battlefield 4-nek hosszan lehetne sorolni az apróbb változtatásait, amik összességében okosabbá és kifinomultabbá teszik a multit: egyebek mellett lényegesen nagyobb szerepet kaptak a vízi csaták, javult a karakterek mozgása, és a kötelező egyensúlyozás sem maradt el.

A vegyes fogadtatásra hivatkozva a DICE ejtette a kooperatív módot, és ahogy azt sejteni lehetett, az egyjátékos kampány készülténél sem erőltette meg magát túlzottan. A Battlefield 4 gennyes pattanása ez, kérem: unalmas, sótlan, érdektelen, ráadásul hiába rövid, még így is soknak tűnik. A történet szerint egy bizonyos Chang admirális katoni puccsot kísérel meg Kínában, a folytatás pedig borzasztó egyszerű: ha ezt hagyjuk (vagyis mi, az Egyesült Államok lobogójára felesküdött katonák), Kína összeáll az oroszokkal, abból pedig háború lesz, és valószínűleg mi húzzuk a rövidebbet. Nem szeretném részletezni, mennyire klisés már az alapfelállás is, az igazán borzasztó viszont az, hogy a történet írói a későbbiekben sem brillíroztak: minden potenciális fordulatot (beleértve a végkifejletet is) sikerült nevetségessé tenni, a kedvencem az volt, mikor az egyik kolléga egy “áh, ne is kérdezd”-kaliberű mondattal magyarázta meg meglepő visszatérését... A látványos jelenetekből persze nincs hiány, de míg itt a második küldetésben konkrétan az volt a legérdekesebb, hogyan csöpög az eső az útra, addig egy Call of Dutyban ilyenkor már rég lebombázták fél New Yorkot. (Ami persze egy másik véglet, de ezt most hagyjuk.) A kampány összességében értéktelen, a különböző fegyverek megtalálásán és feloldásán túl gyakorlatilag nincs sok értelme végigjátszani.

És ezért bizony nagy kár, mert nekem csomagban kell értékelnem a játékot. Könnyű lenne rávágni, hogy itt úgyis a multiplayer a lényeg, de ez valójában üres mentegetőzés, ami nem kisebbíti a Battlefield 4 ilyen jellegű gyengeségeit. A multiplayer viszont egyenesen remek, kár lenne vitatni. Bár ahogy lenni szokott, szerveroldali problémából és bugból még akad bőséggel így a rajt után, ezek javításán dolgoznak a svédek, és ezeket leszámítva tényleg nehéz belekötni a többjátékos részbe. Talán kevésbé újszerű az élmény, ettől függetlenül a Battlefield 4 minden rajongó számára kötelező darab, de annak is érdemes kipróbálni, aki csak egy jó multiplayer játékot keres a következő hónapokra. És fogadjatok meg egy tanácsot, PC-n vagy next-gen konzolon essetek neki, úgy az igazi!

Most akkor évente lesz új Battlefield?

Valószínűleg többen olvastátok, hogy a Warfighter negatív fogadtatása miatt az EA jegeli egy darabig a Medal of Honor-sorozatot, és bár ebből az következne, hogy a kiadó így évi egy Battlefieldet küldene csatába a minden ősszel boltokba kerülő Call of Duty ellen, szerencsére nem ez lesz a helyzet. A cég már most megígérte, hogy a Battlefield, a Titanfall és a Star Wars: Battlefront pörög majd körforgásszerűen, így 2014-re és 2015-re is meg van oldva az utánpótlás kérdése.


A Battlefield 4-et az ASUS ROG Tytan CG8580 gamer konfigurációján teszteltük, melyet az ASUS Magyarország biztosított számunkra.

Kapcsolódó cikkek

91.
91.
Seggeszkexkluzív
A borító olyan low budget dizájnt kapott hogy azt még a city is letagadná.
90.
90.
DON GONDOCS
A következő részre összekaphatnák magukat, mert rohamosan csökken a színvonal, ezt már csak egy nagyonjó kampány és egy kicsivel kiforrotabb multi tudná megmenteni.
89.
89.
DON GONDOCS
A cod lehet gagyibb technikailag de legalább működik. Most már az isten se győz meg hogy tessék itt van leárazva vedd meg a bf-et, mijen jól jártam hogy vettem egy codot is. Messze jobb élmény vele játszani. Ezt nem elfogultság miatt írom mert a bad copanyt és a BF3at nagyon is eszerettem de ez gyallázat 2000ftos játék.
88.
88.
DON GONDOCS
Együtt vettem a BF4 és MW3-at. most nézem a hátoldalán a borító meglepő hasonlóságot mutat :D
87.
87.
DON GONDOCS
Ps3on mai napig nem bírták kijavítani az eltűnő mentéseket. 70%leárazva vettem de még így sokallom érte a pénzt ráadásul rengeteg bugvan. Szívájdalom nélkül mondom ez egy buget kategóriás játék. A City pirongana ezeken a hibákon.
86.
86.
logic5
#84: Grat. Miért ne legyen benne Single? Fáj ez neked, vagy mi?
85.
85.
Spectrum
#83: Együtt játszanak a PC-sek és a PS4-esek?
84.
84.
Falcon
esküszöm hogy aláírásokat kellene gyűjteni hogy ezt a remekművet ne tegyék tönkre a single kampánnyal!
ps4 re vettem a prémiumot de nagyon jó így 64 játékossal egyszerre a pályán lenni
83.
83.
xeroxxedor
Szerintem egyáltalán nem PC-n az igazi. A játékélményt azoknál akik mondjuk PS-en játszanak vele "picit" lerontja az, hogy az egeret húzogatók gyorsabban reagálnak. Én biztos, hogy nem engedném a vegyítésüket. Akkor lenne az igazi, ha ezen a téren is fair play lenne és csalásokat sem tudnának használni, mint a COD-ban a szánalmas játékosok.
82.
82.
_Botika_
Szerintem hanyagolják a Singleplayer-t és koncentráljanak a Multiplayer-re.
80.
80.
BadPeth
Lehet,hogy kiröhögnek sokan amit most írok majd de, ahogy elsőnek elindítottam a BF4 és elkezdtem játszani valamiért halványan felidéződött bennem a régi Battlefield 2 ami csak egy nagy + nálam.Szerintem nagyon ott a game! De egy nagy hibája van a játéknak ami sajnos az összes BF-re vonatkozik.. Amire teljesen kijavítanak szinte minden hibát "maga a játék és a szerverek" addigra kidobják az 5. részt is. Most meg lehet nézni ,hogy szalad a BF3 nincs lagg sokkal jobban teszi a dolgát, sokkal élvezhetőbb a játék .Eljön ez is a BF4-nél de még kb 1 év. De az tény ,hogy szerintem nincs ellenfele !! Csak gondoljon bele mindenki ,hogy mennyi ilyen multiplayer game van még ami ennyi lehetőséget adna a játékosnak ?? De ha kifogsz egy jobb csapatot ellenfélnek akik próbálják úgy használni a játékot amire tervezték. a taktika és csapatjáték akkor azt mondod ,hogy mekkora sz@r játék :D Pedig lehet ,hogy nem te vagy béna hanem akinek éppen segítenie kellene vagy éppen fedeznie :D Sokkal jobb csapatban mozogni és mindjárt jobban tetszik a játék !
79.
79.
Sznfctm
Valszeg velem van a baj, de jobban megfog a sztori, mint a ghosts-é (nagyságrendekkel jobban), sokkal valószerűbb és hangulatosabb lett, pedig multis FPStől nekem ez abszolút nem volt elvárás.
78.
78.
Scorpion02
Legalább elérte a középszerű színvonalat az egyszemélyes kampány, ami a Battlefield 3-nál nem sikerült. :D
77.
77.
dBLOOD
Angry Joe kicsit kiakadt hajnalban a Twitch TV-n: https://www.youtube.com/watch?v=MknLARblrDQ
76.
76.
Kougat
#75: Nah, akkor elmagyarázom.

Azok a "gyökerek" nem azok, akik szeretik a single-t, hanem azok, akik nyavajogtak azért, hogy legyen a BF-ben single, amikor az még csak multis cím volt. Erre jött BF single-lel, és akik eddig nyavajoktak elkezdtek nyavajogni, hogy miért raktak bele single-t, ha nem jó, meg egyébként is a BF multis cím, tök felesleges bele. És most van az, hogy ne legyen single, vagy legyen single, és a DICE kompromisszumokkal, de csinált single-t, úgy, hogy csak a multival foglalkoztak. Erre meg megy a nyavajgás, hogy miért kellet single egy BF-be? Nah, ezeket az embereket hívta gyökereknek, nem azokat, akik szeretik a single játékokat (köztük engem is).

Az ArmA 3 szerintem játék-szimulátor (vagy fordítva), és azért említettem, mert most jött ki a single-je (végre valahára), egyébként bele gondolva neked adok igazat, tényleg nincs sok military fps, ami történetre lenne kihegyezve (még néhány éve a CoD talán, meg persze volt próbálkozása a MoH-nak, de pfffffffff).

Szerintem így értette (ha nem akkor neked van igazad), és azért vettem védelmembe, mert én így értettem őt egyből, és te elég hevesen reagáltál erre.
75.
75.
Giggsy
#74: Nem konkrétan személy szerint engem gyökereztek le, hanem mindenkit, aki úgy általában nem preferálja a multit. A vitát pedig te kezdted ebben az esetben azzal, hogy egy paraszt troll védelmére keltél.

Amúgy megismétlem: mondj olyan military FPS-t, amiben korrekt single rész van. Az ArmA 3-ban egyrészt tudtommal még nincs is single, másrészt az szimuláció és nem annyira egy játék.
74.
74.
Kougat
#73: Látom te nem érted...... Nem fogok egy sok kommentes vitába belebonyolódni, mert szegény téged valaki legyökerezett :( Ha igazi military játékra vágysz, akkor javaslom az ARMA III-at.
73.
73.
Giggsy
#72: Oké, akkor mondj légyszi akár csak EGYETLEN military FPS-t, ami a singlre van kihegyezve. A kérdés pedig különben sem az volt, hogy mi mire van kihegyezve. Ha egyszer belerakják a single részt, akkor végezzenek tisztességes munkát ezen is. Ha szarnak bele, akkor meg ne tegyenek singlet a játékba.
colonialmarine kolléga viszont konkrétan legyökérezett mindenkit, akit érdekel a single, és ez volt a vitaindító troll hozzászólás, amit te most itt ilyen bősz erőkkel védesz.
72.
72.
Kougat
#71: És mégis miért ne legyen jó multi fps szar single résszel? Van egy csomó jó fps, ami single-re van kihegyezve, és kb ugyanannyi van, ami multira. Nem értem, hogy mi a te bajod...
71.
71.
Giggsy
#70: De, pontosan ezt mondta. "A gyökerek miatt kell singlet csinálni bele." Tehát aki nem akar multizni, az egy gyökér. És nem, az nem mentség a szar single részre, hogy úgyis a multi miatt veszik a játékot. Én például a Bad Company 2 óta várok egy olyan mai környezetben játszódó military FPS-re, aminek a single részét is élvezni tudom, de az idei évben sem lett jobb a helyzet.
Szóval vagy legyen egy játékban tisztességes single, vagy ne legyen egyáltalán. Akárhogy is, a kis barátod bunkó sutyerák módon szólt le mindenkit, aki nem az ő szája íze szerint játszik egy FPS-t. Nehogy már őt kelljen megvédeni.
70.
70.
Kougat
#65: Nyugodj már meg ember... Nem azt mondta, hogy aki nem szereti a multi fps-eket, az ne játsszon, hanem azt, hogy a single csak azért van a BF-ben, hogy össze lehessen hasonlítani a többivel. És egyébként, aki a single miatt veszi meg a játékot, az tényleg hülye.

Egyébként jó, korrekt teszt, remélem fojesz, hogy te írod a CoD tesztet is, mert szeretném látni ezt a korrektséget ott is :).
68.
68.
Hulk86
A teszt korrekt és lényegre törő grat. Nagyon jó játék! A kampánya annyira tetszett, hogy kb.1óra játék után mentem is multizni , de azt tolom is rendesen azóta :D és nem nagyon hiszem , hogy alább fog hagyni az érdeklődésema multi iránt ...... Van egy dolog szerintem amit be kell látni az embereknek CoD Single BF multi ennyi!!! Én nem vagyok semmilyen fan (csak játék fan) és nem is akarok itt vitát szítani , meg háborút indítani ( bár elolvasgatom :D ), de el kell ismerni a BF oda pakolta magát és nagyon zsír lett a multi része! A CoD-ot sajna még nem próbáltam, de az sem fog kimaradni!! :))) Gyerünk lőjetek agyon , várom az áruló kifejezéseket amivel engem fogtok illetni, hogy két tűz közé álltam és így nem égetem meg magam, csak a ti sült hús szagotokat érzem..... :))))
67.
67.
Josi21
#66: "jobb grafikával mint a BF4 nek" Öreg, bebizonyítottad, hogy mindkét játékot csak képeslapon láttad...Ghost vizuális élmény tekintetében ez mellett labdába sem rúghat. Ráadásul mindkét játék változott !
66.
66.
zolee0808
Nekem eddig a BF volt a kedvenc játékom. Játszottam a bétával. Ott látszott h egy nagy fos hulladék lesz az egész. Bf3 copY némi extrával. Hát grat az EA-nek. Persze megvettem a limitáltat a dlc pakkal de még nem vett rá a lélek hogy ezzel a szarral játszak. Aztán mikor mégis rávett na mondom jól van megvettem azért mégis játszok vele. Indítom, tölti a pályát egyszer csak hibát észlelt ezért leállt. Na végképp elment az egésztől a kedvem. Szar hulladék az egész. És én aki mindig is leszóltam a COD-ot most azt mondom hogy az újat tudott mutatni jobb grafikával mint a BF4 nek. Szépen vagyunk. Jól összeszart valamit az EA. Ez a játék csak a pénzlehúzásrol szól. Na eddig voltam bf fan.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...