A Rock, Paper, Shotgunnak adott interjújában a The Witcher 3 marketingfelelőse, Michał Platkow-Gilewski beismerte, hogy az előző részek harcrendszere nem volt a legjobb, sőt némileg távol állt attól a harcmodortól, amit Geralt a könyvekben képviselt.
Azt szeretnék megmutatni, hogy egy witcher hogyan bánik a karddal. Geralt mestere a kardnak, sőt még akkor se ereszt a nadrágjába, ha egyszerre öt-hat ellenfél támad rá. A The Witcher 2-ben a küzdelmek némileg árkádosabb megvalósítást kaptak, ezért úgy döntöttek, hogy a harmadik részben inkább a csaták "taktikus oldala" felé billen a mérleg. Olyan érzésünk lesz, hogy "abszolút uraljuk a csatateret".
Platkow-Gilewski emellett leszögezte, hogy a kamerakezelésen is javítanak. Látni fogjuk a körülöttünk lévő ellenséget, azt is, hogy kommunikálnak egymással. "Nem lesz olyan helyzet, hogy amikor valaki megtámad téged, nem tudod, hogy hirtelen mi történik." Ez egy lassú séta, olyan mint egy lassú tánc - karddal. A fejlesztők valós harci technikákat ültetnek át a programba a szakértői csapatuk segítségével. Geralt harcmodora olyan, mint egy kardtánc - hűvös mozgásokkal operálva, az igazi harc érzését megtartva.
Geralt sem lesz legyőzhetetlen, annak ellenére, hogy gyorsabb és erősebb mint bárki más - köszönhetően a mutációjának. Így az alkalmazott harci technikája is másabb, mint egy mezei őrnek.
A The Witcher 3: Wild Hunt egyéb részleteit itt olvashatod. A játék 2014 folyamán jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re és az új Xboxra.
Jobban örülnék egy Dark Souls,vagy Demon Souls-os harcrendszernek,csak picit könnyítve talán.
A 2 harcrendszere pedig elég frusztráló a játék elején, mivel nagyon sérülékeny a karakter az ott bevezetett technika miatt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.