Az eredetileg PS4-exkluzívként napvilágot látott P.T. igen derekas ízelítője volt az azóta törölt Silent Hillsnek. Sajnos a demót azóta eltávolították a PlayStation Store-ból, így aki lemaradt róla, bánhatja.
De nem a PC-sek! A Qimsar nevű modder a Redditen jelentette be, hogy a P.T. PC-s remake-je már játszható. A 0.9-s verziószámú build az eredeti elemek közel 100 százalékát felhasználja, pontosan átadva ezzel az eredeti élményt. Ugyanaz a folyosó ismétlődik újra és újra, de mindig van valami újabb hanghatás, egy kinyíló ajtó és jumpscare. Igen, még az a fránya csecsemő is visszatér!
A demó kicsit még optimalizálatlan, de legalább teljesen végigjátszható. Qimsar emellett visszajelzéseket vár a közösségtől, továbbá animátorok segítségére is számít. Remélhetőleg a Konami ügyvédei nem lövik le idő előtt a projektet!
Így elég nehéz azt gondolni, hogy nem volt semmi tervbe véve :)
Pláne, hogy üzletileg csak akkor éri meg felkelteni a figyelmet, ha valamit el szeretnél adni. Ha nem akartak volna semmit, akkor felesleges az egész.
Akartak egy játékot, viszont pofára estek.
Elment a Konamitól egy rakat kiváló szakember és akik maradtak azoktól nem tellett többre, mint az új PES, egy MG survive, meg egy rakás Pachinko gép.
"Nem indult a PT semminek, simán látni lehetett hogy csak egy spontán összedobott tech demó"
A PT a Silent Hills első játszható Teaser bemutatójának szánták, ami már önmagában azért nagy dolog, mert BÁRKI más letudta volna az egészet egy paráztató videóval, viszont a fejlesztő, szerette volna ha ennél mélyebb benyomást keltenek a felhasználókban Nem is vitás, hogy ez durván sikerült.
A legtöbb mai fejlesztő annyira nincs, hogy a már félkész termekéből egy demo-t kidobjon, a fejlesztő itt pedig a még korai szakaszban már lehetőséget biztosított a kipróbálásra azzal, hogy készítettek egy külön játszható pályát. Szerintem ez minden csak nem egy spontán összedobott tech demo. (pláne ha kipróbáltad a játékot anno PS4-en)
" aztán gondolt egyet a fejlesztő és kitalálta a Stranded Deep-et ugyanúgy a Walking Dead-es csávóval."
Nem gondolt egyet, hanem a vezető fejlesztő (Hideo Kojima) eljött a Konamitól (kiadó, fejlesztő) és vitte magával a másik kreatív rendezőt (Guilermo Del Toro-t).
Mivel nélkülük nem tudták volna befejezni, így kénytelenek voltak a Konaminál törölni a projektet.
A "Stranded Deep" (ami valójában Death Stranding) már ugyanannak a vezető fejlesztőnek egy másik projektje amit egy TELJESEN MÁS CÉGNÉL készít. Konkrétan a SONY adja ki és a saját cége fejleszti.
"Bár nem tudom mitől lesz jobb a semmi közepén mászkálás egy ilyesminél."
Nos ezzel kapcsolatban csak annyit tudok mondani, hogy joggal tűnik unalmasabbnak a Death Stranding, mint a Silent Hills, mert olyan játékkal mint a Silent Hills már sokkal játszhattál és tudod nagyjából mit várj tőle, viszont Kojima, pont az a fickó aki már számtalan irányba újította meg azokat a játékokat amikkel te manapság játszol.
Maradjunk annyiban, hogy valószínűleg nagy meglepődések lesznek a játék megjelenésekor :)
a resi 7 hasonlo felepitesu jatek lett es nagyon jo is egyben, szoval kicsit felesleges
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.