Steve Bender, a játék animációs rendezőjének elmondása szerint „rengeteg olyan játékosunk van, akiknek problémájuk van a hallással, esetleg még siketek is, és így nem képesek ugyanúgy kapcsolatba lépni a játékkal, mint az, aki képes észlelni a hangokat”. Éppen ezért a Star Citizen fejlesztői a legújabb frissítésben az amerikai jelnyelvet használó jelbeszéddel egészítik ki a játékot, hogy „a játékosközösség minden tagjának meglegyen a lehetősége arra, hogy a számukra megfelelő módon játszhassanak és fejezhessék ki magukat”.
Emellett egyébként még rengeteg érdekességgel találkozhatunk a játék 3.4.05-ös verziójában, legyen szó akár a tárgyak cipelésével kapcsolatos animációk teljes átdolgozásáról vagy az űrcsaták felújításáról.
A Star Citizen jelenleg fizetős alfaverzióban érhető el, kizárólag PC-n.
Amúgy engem érdekel ez a játék, hogy mi lesz belőle, DE: úgy támadni/védeni egy készülőfélben lévő terméket, hogy egy fillérünk sincs benne, másokat csesztetni, hogy ők miért raktak bele pénzt, meg amúgyis, miért nincs már kész... Komolyan mondom, elb*szott egy világ lett ez...
Az ilyeneket úgy át lehet kúrni ahogy illik.Jól átbaxlak már én is azt azzal védekezek,hogy kezdetben semmim nem volt...........Esküszöm az ilyen palikat mint te futószalagon gyártják.
A witcher 3-al kapcsolatban,a fejlesztők eddig mindenhol azt nyilatkozták,hogy 200-an vagy 250-en(pontosan nem emlékszem) csinálták a játékot.Sehol nem olvastam oylat,hogy 1500-an.Persze lehet valahol ezt nyilatkozták,de ez már nem az én hibám,hogy nem pont arra a linkre kattintottam.
Nem csak a pénz fogy az idő is nő a képlékenység miatt. Az nem kétséges, hogy egyszer elkészülhet, ha marad pénz, de a szöszmötölés, a mindig bővítés és átdolgozás nyújtja a fejlesztést mint a rétestészta.
Tehát számomra a gond ezzel a fejlesztéssel, hogy még mindig nincs kész semmi benne, amire azt mondhatnák ez kész, legjobb esetben is csak félkész, de többnyire hiányos.
The project began with 150 employees, eventually growing to over 250 in-house staff. Fifteen hundred people were involved in the production globally.
Gyengebbek kedveert: 150 fovel kezdtek ami kesobb 250-re nott, de globalisan 1500! ember vett reszt a fejlesztesben.
Szoval:
Witcher: Single player game, 1500 ember, studiok, infrastruktura rendelkezesre allt keszen, 3.5 ev.
SC+SQ42: egy singleplayer+ az eddigi legbonyolultabb MMO, most van 500 emberuk de 10-el indultak, nem volt semmi indulaskor kozben kellett felepiteni a studiokat eszkozoket, csapatot, es most tart kicsit tobb mint 6 evnel.
Nekem ugy tunik nincsenek elkesve.
Mondom maskepp:
GTAV keszult 5 evig...vajon mennyi lett volna ha ketszer akkorara csinaljak es nullarol indulnak ugy hogy kozben kell a ceget is felepiteni?
Nem art neha perspektivaba tenni a dolgokat es gondolkodni.
Eloszor: az animaciokat nem azok csinaljak akik a jatekmenetet programozzak, bolygokat terveznek, vagy egyeb tartalmat keszitenek
Masodszor: a SQ42-hoz kesz vannak a mocap felvetelek, de ott a studio, hat hasznaljak valamire ami a jatekosok egy reszenak hasznos.
De ugy tunik sokaknak sok lenne par masodperc logikus gondolkodas
A "támogatók" gyakorlatilag egy megalomániás ember soha véget nem érő vágyait pénzelik, ezért is mutogatnak folyamatosan olyan apróságokat, amiket még az EA is elintézne egyetlen launch előtti trailer-rel, nincs egységes útiterv, amit reggel a wc-n kigondol azt azonnal bele kell rakni...
Ennek lett anno az eredménye a Daikatana is.
Nincs fix terv, mindig eszükbe jut valami amivel bővíteni kell a fejlesztést? Milyen management ez? Már réges rég rögzíteni kellett volna a tartalmat, akkor átláthatóbb, tervezhetőbb lenne a project.
Sokat E:D-ztem es nagyon is elvezhető az amit megterveztek es megvalósítottak.
Idénre is nagy tervek vannak (fizetős tartalom kereteiben) és legyen is barmi az új feature (spaceleg, atmoszferikus bolygóra leszállás), biztos adni fog a játék élvezeti értékéhez, 2019ben.
Szerintem ezt hiányolják sokan, a pontos, kiszámítható terveket SC esetén is.
Az rdr2-ős agymenéseddel meg csak viccet csinálsz magadból.Egyébként érdekesség,a witcher 3-at 3,5 év alatt dobták össze 200-an.
Pont ezért nem mutogatnak más játékokat fejlesztés alatt és ezt is csak azért, mert közösségi finanszírozással készül. Az RDR 2-t meg hagyjuk szerintem, mert azt az okádákot bármelyik stúdió fél év alatt összeteszi.
Ilyen mi lesz meg hogy lesz csodás tippelgetésekkel meg ne érvelj kérlek.Ja hogy ezt mondták.Akkor az más....
Itt nem azt nem érti senki,hogy van a játéknak korai verziója,hanem az a nevetséges,hogy 7 év után is egy nagy szekér marhatrágya amit mutogatnak,amivel tolhatod alfában.Ha azt írod,hogy részeg gyíkok fejlesztenek és még nem tudnak kellőképp programozni,az sem mentség.
- 2020-ra pont nem ígértek semmit a Star Citizenről roadmap-en. Squadron 42-t ígérnek és alpha mellett beta-t is.
- Te honnan tudod, hogy mennyi pénzbe kerül a játék? Mások nem nagyon beszélnek pénzügyekről, aki pedig igen onnan tudhatjuk hogy mennyibe kerül egy modern gém. ("Bungie Gets $100 Million For New Non-Destiny Game")
Számold ki ha csak 500-an dolgoznak csak 5 éve a játékon az mennyi pénz? És biztos nem minimálbéren vannak.
- "2012 óta", ez szépen hangzik. Csak 2012-ben volt 3 millájuk, tized annyi fejlesztővel. A 200 millióval és 2012-vel való dobálózás akkor lenne jogos, ha már 2012-től rendelkezésre állna. Azért ehhez sem kell MSC diploma, hogy kigondoljuk.
Sok játék (mint az említett RDR2) is rengeteg ideig készült, ez egyre jobban tolódik ki ahogy egyre összetettebbek a játékok.
Ez pedig nem egy szokványos AAA játék lesz. Hanem 2 játék és teljesen új megközelítésekkel.
Bírom amikor pont azoknak kellene gondolkodni, akik másokat butáznak. Persze a játék megjelenéséig lehet hőbörögni, mert kész játékot nem lehet felmutatni. Csak azt nem értem, hogy miért ne lenne egy félkész játék bugos? A fentiek alapján pedig továbbra sem értem, hogy miért kellene full játékot várni már most?
A Cyberpunk-ot sem mutogatják, nem véletlenül, széthőbörögnétek azt is hogy miért nem készül el az egyszerű kis felfogásotokkal. Sorry, de ha már neked lehet butázni...
- 2020-ra ígérték az alpha tesztet, amire semmi garancia, hogy megvalósul
- már több mint 210 millió dollár gyűlt össze a játékra és még mindig nem elég nekik
- 2012 óta jóformán egy bugos, üres semmit tettek le az asztalra
Aki ezek után még mindig a játék mellett áll, az vagy naív vagy végtelenül optimista. Én az ilyen embereket egyszerűen csak butának látom.
8*10=80 (ha ezren dolgoznak rajta)
Ha nem akkor egyenes arányosság, és nőni fog az idő. Az unokád lehet tudni fog játszani vele.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.