A Square Enix látja, hogy miket hoztak fel a rajongók hibaként a legújabb Final Fantasy játékkal kapcsolatban, s úgy vélik, a következő részben változtatni is tudnak.
A Square Enix látja, hogy miket hoztak fel a rajongók hibaként a legújabb Final Fantasy játékkal kapcsolatban, s úgy vélik, a következő részben változtatni is tudnak. Minderről Motomu Toriyama, az FF istene beszélt még a Game Developers Conference-en. Szerinte a Final Fantasy XIII interaktivitása főleg a harcokban rejlik, egyébként valóban eléggé lineáris. Ennek egyébként az egyik oka az, hogy ilyen grafikai minőségben előállítani egy újgenerációs szerepjátékot irdatlan mennyiségű pénzbe kerül, s ha nyitottabb, interaktívabb világot szerettek volna, akkor a fejlesztés költségei és az ahhoz szükséges idő is megsokszorozódna.
Mindezek ellenére Toriyama bizakodó, s a jövő Final Fantasy anyagaiban már inkább az interaktív történetmesélésre és átvezetőkre fognak koncentrálni, és ennek megfelelően építik majd fel a világot és a sztorit is. Az FFXIII forgatókönyve és karakterei csak egy nagyon lineáris történetre adtak lehetőséget, ezen a téren mindenképpen tovább szeretnének lépni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.