A Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad megdöntötte a Tripwire Interactive saját rekordjait, a játék két nap alatt több bevételt termelt, mint az elődje a teljes pályafutása, öt év alatt, a második világháborús FPS ráadásul háromszor olyan jól teljesített, mint a srácok előző munkája, a 2009-es Killing Floor. Bár a pontos számoknak híján vagyunk, ezt például a hazai toplisták alapján is meg tudjuk erősíteni - a Red Orchestra 2 itthon letarolta az eladási toplistákat.
A Tripwire mindezek ellenére elismerte, hogy a rajt közel sem volt zökkenőmentes, a játékosoknak számos hibával kellett megküzdeniük, amik javításán a fejlesztő a boltokba kerülés óta folyamatosan dolgoznak. Javítottak a matchmaking mechanizmusán, befoltoztak több hibát, jól működik a VoIP, és a stabilitás és a teljesítmény korrektebb lett - erre egyébként mi is sokat panaszkodtunk a tesztünkben.
A Tripwire legutóbb a statisztikákkal, a fejlődéssel és a rangsorolással foglalkozott: a srácok kiadtak egy frissítést, ami megoldotta a korábbi problémákat, a javítással viszont a korábbi eredmények is elvesztek - ezért elnézést kértek, nem volt egyszerű a döntés, mondták, de a tökéletes játékélmény érdekében muszáj volt meghozniuk ezt is. Az érintetteket dupla XP-vel kompenzálják, amíg visszafejlődnek, és egy saját achievementet is kapnak "In B4 Reset" néven.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.