A mai nap folyamán élesedett a Battlefield 4 bétatesztje - egyelőre csak a Medal of Honor: Warfighter Limited Edition tulajdonosainak és a BF3 Premium-felhasználóinak. PC-n már délelőttől, konzolon pedig még ma.
A mai nap folyamán elindult a Battlefield 4 bétatesztje. A Siege of Shanghai térképen tehetjük próbára képességeinket, több játékmódban, s PC-n akár 64 fővel egyidejűleg. Ma, azaz október elsején a Medal of Honor: Warfighter Limited Edition tulajdonosai és a BF3 Premium-tagok vethetik bele magukat a próbalehetőségbe.
A DICE a Battlelogon jelentette be az adott platformnak megfelelő a pontos időszakokat.
Exkluzív béta (október 1.)
- PC: magyar idő szerint 10 óra
- Xbox 360: világszerte 11 és 15 óra között élesedik
- PlayStation 3 (Európa): 16 és 20 óra között élesedik
- PlayStation 3 (US): 12 és 16 óra között élesedik
Nyílt béta (október 4.)
- PC: magyar idő szerint 10 óra
- Xbox 360: világszerte 11 és 15 óra között élesedik
- PlayStation 3 (Európa): 16 és 20 óra között élesedik
- PlayStation 3 (US): 20 óra
Kommentekben várjuk az első benyomásokat! Köszi, Scham!
BF4: http://kepfeltoltes.hu/131003/bf4_2013-10-03_21-26-24-10_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
BF4: http://kepfeltoltes.hu/131003/bf4_2013-10-03_21-26-39-02_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
BF3: http://kepfeltoltes.hu/131003/61_Mesh_Ultra_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
BF3: http://kepfeltoltes.hu/131003/bf3metrooutdoor_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ez van bár ne legyen igazam! azt kívánom. Csak az a szitu, hogy nem fogják az egész grafikai részt átdolgozni 2 hét alatt mert inkább csak a bugokat javítják.
#62:
Nah skacok, ma is futottam vele egy kört, már egyre jobban megy. Lagggg alatt azt értem, hogy szaggatva megy, végre lelőhetnék valakit, mégjobban beszaggat és utána márcsak holtan esek össze, de még így is megvan a rangom a pályákon.
apropó DICE közzétett egy videót
http://www.youtube.com/watch?v=8C-SRLSNYH0
melyben közli, hogy a BETA nem a kész játék, csak a segítségünkkel próbálják a hibákat kijavítani, reméljük sikerül nekik !
Nekem is, pedig erősebb gépem van és a ping is olyan 20 körül mozog nálam.
Ez csak egy béta. Sajnos már nem emlékszem, hogy a BF3 béta milyen volt, mert 2 év alatt megkopott az emlék, de minhta az jobban futott volna ettől... Mindenesetre, ha ezzel akartak új vevőket csalogatni, akkor az a véleményem, hogy ezzel mellé nyúltak. Inkább lennének benne bőséggel grafikai bug-ok, de futna rendesen. Nekem is csalódás. :(
Ha lowon, ha mediumon, ha fullon játszom LAGGGGGOL, mint az állat.
Ping simán 40 körüli, de játszhatatlan, mindenkinek ilyan szarul megy ?
Számítottam rá, hogy bugos laggos valami lesz, de ez azért sok :(
PH: "Elképzelhető, hogy ha egyszer lesz is publikus Mantle SDK, az nem feltétlenül az a csomag lesz, amit a hivatalos fejlesztőpartnerek megkapnak. Egyszerűen védeni kell a PC-n történő emulációtól az Xbox One-t és PlayStation 4-et, hiszen utóbbi két termék sikeréhez legalább annyi érdeke fűződik az AMD-nek, mint a Radeon VGA-k eladásához."
"Az még mindig nem derült ki, hogy a Mantle API konkrétan mennyi előnyt kínál, de Devon Nekechuck elárulta, hogy a Battlefield 4-ben a Radeon R9 290X a Mantle API-t használva alaposan leelőzi a GeForce GTX Titan VGA-t. Az AMD termékmenedzsere egészen pontosan úgy fogalmazott, hogy „nevetség tárgyává teszi...” "
Az én tapasztalataim:
GÉPIGÉNY: Egy i5 2500 + GTX570 kombón LOW-n játszom, 50-60 körül megy szépen! Ez örömteli.
FAGYÁS: Nekem kb. 10 meccsből egyszer nem indult, egyszer random kilépett és egyszer megfagyott a program, a többinél teljesen simán ment.
LAG: 30-40 pinges szerón teljesen jól játszaható, semmi probléma nem volt.
GRAFIKA & DESIGN: Nekem LOW beállításokon is nagyon tetszik. Szerencsére a HUD és az információs kis ikonok vonalait vékonyabbra vették, ezért könnyebb célozni és valahogy pontosabb minden. Az effektek rendben vannak, LOW-on azért picit fapadosak a füst és egyéb dolgok, de a csúnyától messze vannak. Textúra bugot nem láttam. A karaktermodellek sokkal karakteresebbek, a kínai engineer eszméletlen jó a "légyfejével", valamint az amcsi recon is jópofa a Price kalappal.
ANIMÁCIÓK: Ezeken sokat javítottak, a katonák mozgása sokkal "folyékonyabb", az ejtőernyőzés könnyebb és élvezetesebb, az úszás tök jópofa. A járművek mozgása is tetszik, egyelőre nem sok változást vettem észre, talán kevesbb az ütkozés "bug", mint a 3-ban, jobban érezhető a gépek tömege és a sérülésmodell is jobb.
HANGOK: Nekem nagyon bejön a változás, mindenben ott van valami plusz "punch", keményen, kicsit szárazabban szólnak a fegyverek. És úgy vettem észre, hogy jóval változatosabbak is a hangok, pl. a kínai attack heli géppuskája sokkal bikábban szól, mint a Viperé. A katonák karattyolása is frankó, néha anyanyelven dumálnak a kínaiak, ha jól hallom - bár még keveset voltam azzal az oldallal.
PÁLYA: Nekem bejön a Shanghai, jobban, mint a 3-ban az alap városi pályák (Seine, Metro, Bazaar). A felhőkarcoló iszonyat hangulatos, a kis alagutak és pici lépcsőházak, zeg-zugok izgalmasak, az interaktív dolgokat is nagyon eltalálták! A liftezés nagyon vicces, a megérkezésnél a "DING" hangon felnevettem.
EGÉSZBEN: Én a beta miatt döntöttem el, hogy november elején élesben elkezdem, sokkal jobb élmény, mint amikor a 3. részt először próbáltam.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.