Egyik olvasónk írta nemrégiben, hogy számára nem zavaró a Bloodborne hosszú töltési ideje, elvégre ezalatt az idő alatt átgondolhatja, hogy mit csinált rosszul. Ezzel nincs is baj, azzal azonban igen, hogy sokszor meghalunk a játékban, és egy-egy betöltés majdnem egy percet is elvesz az életünkből. Jó hír az, hogy a From Software már dolgozik a problémán, és még ebben a hónapban kiadják az 1.03-as patchet, amely csökkenti a töltési időt.
A javítás megoldja a játék "abnormális viselkedését" is. Mint ismert, ha több órán át futtatjuk a játékot, a főellenségeket könnyebben megölhetjük - nos, ennek hamarosan vége. A tapasz emellett optimalizálja a Bloodborne teljesítményét, stabilabb framerate-nek örülhetünk.
A konkrét megjelenési dátumot később osztja meg a Sony, annyi azonban biztos, hogy amikor megérkezik a patch, az online játékot egy időre letiltják, hogy megkönnyítsék a szerveroldali frissítéseket.
Végül, akik hálózati problémákba ütköztek, nyálazzák át ezt az útmutatót, nagy eséllyel megoldást találnak rájuk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.