BioShock Infinite - bemutatkozik Handyman

  • Írta: zoenn
  • 2012. március 14.
  • Videó
Link másolása
A 2K folytatja a BioShock Infinite ellenségeit bemutató videósorozatát, melynek következő állomásában Handymanről lesz szó. Ugyan az első két részben csupán Big Daddy képviselt hathatós fenyegető erőt, addig a folytatásban már számos hidegvérű dromedár tör borsot az orrunk alá.

Handyman érző lélek - ha eddig nem tudtad volna. Kicsit melankolikus figura, akit saját szomorúsága köt gúzsba. Mégis, két robotikus karjával tekintélyes sallereket ad, ha nem vigyázunk, de ha békés lenne, akkor sem fognánk vele kezet barátian. A BioShock Infinite október 16-án jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra. Köszönjük, ampeeer!

16.
16.
jszili32
Én még sajna az egyet sem tudtam kiprobálni, de legszivesebben ezt is kiprobálnám :)
15.
15.
Split
#14: Végül is lehet hogy neked lesz igazad, mert mondom, maga a környezet nagyon el van találva szerintem. Erős, szaturált színek, világos, és relatíve (előző BioShock-okhoz képest legalábbis) nagy terek, szóval nekem tetszik. :)
14.
14.
Hubert Cumberdale
#11: Jah így más, akkor lényegében ugyan az a lap eljárás, csak több lapból :D Itt mondjuk sztem elég kevés növényzet lesz, szóval bőven belefér.
13.
13.
drat576
egyre kevésbé kezd tetszeni ez a játék, pedig a Bio 1-2 eléggé bejött
12.
12.
Split
#11: ...ágon alig van levél*
11.
11.
Split
#10: A konkrét eljárás nevét nem ismerem, de a lényege annyi, hogy már nem egy ág van kompletten megadva egy lapon, hanem például egy átlagos hosszúságú ág zónákra van osztva. Ezek a zónák több ilyen lapot képesek megjeleníteni egyszerre (5-10 darabot is egyszerre). A kezdő zónában nagyon ritka ez a lapszám, míg a záró zóna tartalmazza általában a legtöbbet (értsd, a törzs közvetlen közelében az ágon alig van, vagy szinte nincs is, míg a legvége a legdúsabb része). A technika lényegében az itt is használt régi megoldás egy továbbgondolása, aminek az egyik legnagyobb előnye, hogy a rejtett (kitakart) részeket nem számolja ki a program. A levéltextúrák viszont több helyet foglalnak így, ezért talán picit energiaigényesebb ez az új megoldás, de a látvány egyértelműen kompenzál érte! :)
10.
10.
Hubert Cumberdale
#7: Ezt fejtsd már ki bővebben, mert tudtommal még mindenhol ezt a lap megoldást használják, (pl skyrim, crysis 2, uncharted, csak hogy a legszebbek közül említsek párat)
9.
9.
anonymus26
eböl a játékbol lesz remélem brutális gyüjtöi pack :)
5.
5.
giga321
Én se játszottam 1-2 vel de ez a steampunk stílus tetszik és érdekel.
4.
4.
Split
2:06-nál azok a fák, hát hogy is mondjam... so last year!
3.
3.
Papus
fúúúúúúú de rohadt messze van az az október még....
1.
1.
xICEMANx
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...