GC 2023: A Command & Conquer veteránjai imádni fogják a Tempest Risingot
- Írta: szlav
- 2023. augusztus 11.
A THQ Nordic tavalyi műsorában futott már egy kört a Tempest Rising, az ígéretes RTS azonban idén is visszatért, mi pedig csak úgy csorgatjuk a nyálunkat! A kellemesen túltolt, futurisztikus vérontás és a C&C-re hajazó miliő pontosan az, amire az őszülő fotelstratégák régóta vártak. Ezzel azonban nem értek véget a jó hírek.
A fejlesztők ugyanis készültek mára egy játszható demóval is, amit egyből le is kaphattok a Steamről. A próbaidőszak azonban nem tart a végtelenségig: augusztus 28-ig lesz lehetőségetek megízlelgetni a Tempest Risingot.
Ez a hír a Gamescom-közvetítésünk része. Ha lemaradtál valamiről, irány az aloldalunk, ahol egy helyen találod meg az összes bejelentést és látnivalót az eseményről!
De ha már vizuál sokkal jobb sokszor az egységes egyszerűbb grafika.
Mind a kettőtöknek félig igaza van. Elsőnek is a mai világban nem kell egy óriási teljesítmény ahhoz hitmarkok, robolható környezet megcsinálják, még egy RTS-be se. Például ott van erre man of war, amiben egészen elfogadható szinten meg van csinálva egy 2010-es játékban.
DE és itt jön egy nagy kövér de. Mivel nem olyan népszerűek ezek a játék típusok. Ezért majd nem minden fejlesztő ősrégi, elavult motorokat használnak erre a munkára. Megint a man of war, ami borzasztóan le van korlátozva hogy a motor össze ne roskadjon, alatta. Amikor hírtelen előkerülnek szebb effectek, több katona stb.
Ezek a motorok már nem tudják lekezelni, mivel nem tudnak eleget használni a nagyon erős számítógépedből.
Szerintem a Doom Eternal egyik legnagyobb érdeme, hogy mikor lövöd a démonokat, az adott testrészről leszakadnak a húscafatok. De ott van a Last of Us Part 2, ahol valami hihetetlen realistic hit reaction-ök vannak az enemy-k részéről. Technikailag azonos a probléma, csak ennek a műfajnak ezt nem szokás felróni valamiért. De azért megnézném milyen fröcsögés menne most ha a következő Doom vagy TLOU játékban az ellenfelek csak nyelnék a golyókat reakció nélkül és csak eldőlnének mint a homokzsákok.
Több egyéb műfaj is erős fejlődésen ment keresztül, ezeket a játékokat meg mindig csak igénytelen fejlesztő brigádok hegesztik.
"impactnak megfelelő lyuk keletkezik" gecii XD XD
ez pl ilyen: én azt nem értem hogy a mai világban mikor veszel egy skint a kis fps lövöldében, akkor miért nincs animáció arra, hogy a karakter megy és átöltözik. geci igénytelen dolgok ezek XD XD
Fix rombolási animációk még mindig? Hát a faszom eldobom...
Nem hiszem el, hogy nem lehetne már egy olyan játékot kiadni a műfajban, ahol ha tank lő bele az épületbe, akkor pontosan ott sérül ahol eltalálja, az impactnak megfelelő lyuk keletkezik és a szerkezet sérülésétől függően dőlne össze ami a maradék épületrész mikor a hp a nullába esik. Tényleg ennyire igénytelen a nagy többség aki ezt a műfajt kedveli, hogy még a szart is széles vigyorral a száján majszolja el amit ezek a senkiházik a pofájukba tömnek?!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.